Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
Broodjebrie
24-10-2024 om 20:41
lientje69 schreef op 24-10-2024 om 19:27:
[..]
Wat fijn broodje brie.
Ik merk dat ik na een therapiesessie echt een paar dagen flink van slag ben. Maar ik heb morgen weer een sessie dus dan is de kans groot dat ik er weer van bij moet komen. Inmiddels heb ik me er een soort van bij neergelegd dat dit iets is waar ik doorheen moet. Dat zei de psycholoog ook, je bent iets aan het verwerken en dat kost tijd en energie. Iets wat ik me nu ook begin te realiseren.
lientje69
24-10-2024 om 20:41
Broodjebrie schreef op 24-10-2024 om 20:41:
[..]
Ik merk dat ik na een therapiesessie echt een paar dagen flink van slag ben. Maar ik heb morgen weer een sessie dus dan is de kans groot dat ik er weer van bij moet komen. Inmiddels heb ik me er een soort van bij neergelegd dat dit iets is waar ik doorheen moet. Dat zei de psycholoog ook, je bent iets aan het verwerken en dat kost tijd en energie. Iets wat ik me nu ook begin te realiseren.
Merk je wel wat verbetering?
Bakblik
24-10-2024 om 20:45
Fijn Lientje dat je zo'n goeie tijd hebt (even)! Geniet ervan zolang het duurt, want jouw verhalen lezend heb ik de indruk dat het zomaar weer om kan slaan.
Na een ietwat stroeve start door trein gedoe toch een heerlijke dag geshopt met dochter. Allebei redelijk goed geslaagd en dus blij weer thuis gekomen. Binnenkort nog een keer op pad want dochter moet nog een winterjas.
Vooral ook heel blij dat dochter het weer kan. 5 uur shoppen en een uurtje lunchen. Nu wel totaal gesloopt, ik ook trouwens
Friezinnetje
24-10-2024 om 21:24
fijn te lezen Lientje, dat het nu mee zit.
Ik ben blij dat ik al weer weekend heb. En dat het de komende dagen mooi weer wordt.
Broodjebrie
24-10-2024 om 21:36
lientje69 schreef op 24-10-2024 om 20:41:
[..]
Merk je wel wat verbetering?
Jawel
Moosey
25-10-2024 om 00:27
Fijn Lientje!
Ik ben blij dat we binnen een maand een hele leuke goeie nieuwe drummer hebben gevonden met de band! Er kwamen er meerdere op auditie maar over die van vanavond waren we het meteen eens, die past. Echt leuk.
En ik ben blij met de twee relatief goedkope Bluetooth-speakers die ik heb gekocht, 1 voor op werk en 1 voor in de auto. Heel goed geluid voor t geld.
En blij dat ik ondanks jetlag lekker heb gewerkt en gerepeteerd vandaag en nog niet ben ingestort. Hopelijk slaap ik nu ook wat beter dan afgelopen nachten.
SombraOnline
25-10-2024 om 00:38
Kan je zo snel weten of iemand '''de ware'' is? Vriend voelt als thuis.
OperaQueen
25-10-2024 om 22:17
SombraOnline schreef op 25-10-2024 om 00:38:
Kan je zo snel weten of iemand '''de ware'' is? Vriend voelt als thuis.
Ik denk dat dat geen kwestie van weten is maar meer een gevoel.. (en gevoel is gevoel, geen logica) Ik word overigens stiekem wel blij van jouw bericht..
Koettie
26-10-2024 om 03:11
Maand lang niets gedaan in het weekend omdat ik steeds zooo moe was. Ook geen zin in. En eigenlijk deze week ook niet maar had een afspraak. Vanavond bij zus gegeten en naar concert geweest en naar de kroeg. Was superfijn. Daarna thuis cocktail gedronken en goede seks. Knapt een mens van op.
watertoren
26-10-2024 om 13:51
echt blij over de afloop van een eigen huis. er is hier geen topic over maar ik ben zo blij dat Umo weg is
Yumi
26-10-2024 om 14:02
Gisteren heel de middag op een terrasje en nu ga ik er weer op uit. Dit weer is echt super 😍
rionyriony
26-10-2024 om 15:11
Ben gisteren voor het eerst in het seizoen naar een kerstshow geweest en het was een goede show. Heel anders weer dan vorig jaar. Ik heb een kleinigheid ter waarde van ongeveer 30 euro gekocht. Geen ballen dit jaar; die heb ik echt genoeg!
Over ruim twee of drie weken ga ik aan de eerste kerstdingen beginnen. In november. Ik start meestal met de grachtenpandjes. Die kunnen ook voor Sinterklaasdeco doorgaan.
Friezinnetje
26-10-2024 om 15:16
15 km gefietst en de helft daarvan zonder jas. Zo heerlijk. Nu thuis nog even in het zonnetje
Herfstappeltaart
26-10-2024 om 15:17
Friezinnetje schreef op 26-10-2024 om 15:16:
15 km gefietst en de helft daarvan zonder jas. Zo heerlijk. Nu thuis nog even in het zonnetje
Het is echt een cadeautje dit weer, zo vlak voor het begin van de wintertijd.