Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Blij dat ik een collega uit de brand kon helpen, zodat ze naar een meeting kon, waar ze graag naar toe wilde 

dat ik weer wat betere dagen heb.

Broodjebrie schreef op 23-10-2024 om 19:53:

🌷

Heerlijk op het terras gezet in het zonnetje. Het was zulk lekker weer hier.

Heel erg flut maar heb mijzelf een nieuwe goede mascara kado gedaan en de goedkope die ook zonder regen en huilbuien binnen een uur al uitgelopen is het raam uitgezeild..

operaqueen, ik heb de mascara vd action een zwarte zit een bronzen kleur omhulsel.1,11 of 1,39

Heb nog niet eens gemerkt als ik flinke huilbuien heb, dat het uitloopt, wel als ik in mn ogen wrijf.

Broodjebrie schreef op 23-10-2024 om 19:53:

Wat fijn broodje brie. 

Ik krijg morgen mijn salaris  en kreeg net mijn salarisstrookje online  . Zó  blij mee.  Jaren en jaren financieel  afhankelijk  van man geweest en nu eindelijk  gewoon  een volwaardig  salaris  en dat voor 24 uur. Is de ort die  het het meeste optrekt, maar toch.  5 jaar terug was ik nog geheel afhankelijk.  Mocht er nu iets gebeuren  met man kan ik gewoon  voor mezelf zorgen. Heb er 30 jaar over gedaan na mijn  herseninfarct  om hier te komen. Echt nooit verwacht  dat dit me nog zou lukken!!

En nog meer blij : begin geestelijk  wat op te knappen  ( met dank aan een lading voedingssupplementen).  Oudste gaat langzaam vooruit ( heeft burnout )
En heel veel leuke dingen de komende tijd op het programma  staan.  
Ik voel  me vandaag  een gezegend mens. 😇

lientje69 schreef op 24-10-2024 om 19:27:

[..]

Wat fijn broodje brie.

Zeker. 

Wat fijn, lientje. Ik lees hier regelmatig over je strubbelingen op allerlei vlak. Ik heb vandaag een schitterende wandeling gemaakt in het Limburgse heuvelland. Daarna lekker uit eten geweest. Een perfecte dag.

Bellebelle schreef op 24-10-2024 om 19:35:

Wat fijn, lientje. Ik lees hier regelmatig over je strubbelingen op allerlei vlak. Ik heb vandaag een schitterende wandeling gemaakt in het Limburgse heuvelland. Daarna lekker uit eten geweest. Een perfecte dag.

Ja ik schrijf nogal wat van me af

Vind niet iedereen  altijd even fijn geloof ik hier.  Maar vandaag heb ik gewoon  een goede dag.   Leuk dat jij ook een mooie dag hebt gehad. Het was idd lekker weer voor een wandeling.  En uit eten is uiteraard  nooit verkeerd.

Dochter van 16 is verliefd. Zo leuk om te zien. Alleen krijgt ze nu letterlijk geen hap door haar keel. 

lientje69 schreef op 24-10-2024 om 19:34:

En nog meer blij : begin geestelijk wat op te knappen ( met dank aan een lading voedingssupplementen). Oudste gaat langzaam vooruit ( heeft burnout )
En heel veel leuke dingen de komende tijd op het programma staan.
Ik voel me vandaag een gezegend mens. 😇

Ik ben blij voor je!! 🌷

lientje69 schreef op 24-10-2024 om 19:41:

[..]

Ja ik schrijf nogal wat van me af

Vind niet iedereen altijd even fijn geloof ik hier. Maar vandaag heb ik gewoon een goede dag. Leuk dat jij ook een mooie dag hebt gehad. Het was idd lekker weer voor een wandeling. En uit eten is uiteraard nooit verkeerd.

Tja, waarom niet? Daar is het forum volgens mij bij uitstek voor bedoeld. Gewoon even spuien of advies vragen aan onbekenden.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.