Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat ik vanmorgen mijn rij-angst (aanleiding zwaar auto ongeluk) voor vandaag weer even heb overwonnen en de zware boodschappen met de auto heb gedaan. Het voelde ineens zo vertrouwd dat ik de auto ook nog even door de wasstraat heb gedaan.

Oh, en nog eentje: dat ik naar het centrum van de stad ben gaan wandelen en een heel lief ringetje voor mezelf heb gekocht heb gekocht en daarna nog een heerlijk ruikende geurkaars.
En nu ik toch bezig ben 😁: dat ik nu op de bank zit met allemaal lekkere hapjes, een glas wijn en mijn favoriete serie op Netflix

Loulou39 schreef op 27-10-2024 om 17:44:

Oh, en nog eentje: dat ik naar het centrum van de stad ben gaan wandelen en een heel lief ringetje voor mezelf heb gekocht heb gekocht en daarna nog een heerlijk ruikende geurkaars.
En nu ik toch bezig ben 😁: dat ik nu op de bank zit met allemaal lekkere hapjes, een glas wijn en mijn favoriete serie op Netflix

Na de overwinning dacht je het te moeten vieren, met een cadeautje en een gezellige avond, dat doe je goed  

Vanmorgen hebben we vier mensen op visite gehad (buren en voormalige buren) en dat was heel erg gezellig. Vanmiddag een heerlijke fietstocht gemaakt met na afloop een lekkere, gekochte, belegde baguette. Een dag waarvan ik blij werd.

Yumi schreef op 27-10-2024 om 16:47:

Dit weer
Eind oktober, volop zon en zo warm dat ik ben omgedraaid om mijn tussenjas in te ruilen voor een zomerjas.

Ik geniet al de hele week van het mooie herfst weer. Ik heb deze week al drie keer in een polo buiten gesport en ik heb twee keer gewandeld zonder jas. Ik geniet volop van het mooie weer en de herfst kleuren.

Yumi schreef op 27-10-2024 om 17:52:

[..]

Na de overwinning dacht je het te moeten vieren, met een cadeautje en een gezellige avond, dat doe je goed

Mooi gezegd 😁

Onverwacht naar Soldaat van Oranje geweest. Hele lange zit (kon de helft korter) maar erg mooi. 

Dat het nieuwe seizoen van Queer eyes in december eindelijk op Netflix staat 

Dat ik een manier heb ontdekt om toch uit te kunnen slapen.  Mijn hond is wat krakkemikkig en móet echt om een uur of 07.00 uit, dus ik moet íedere dag vroeg uit de veren, (behalve op zondag, dan doet mijn vriend het).  In de winter vind ik het altijd  wat moeilijker.
Nu heb ik bedacht : ik sta op, doe een broek over mijn pyjama aan en een vest, jas aan, naar buiten.   Hond doet zijn behoeftes heel braaf.
Thuis krijgt hij wat lekkers en kruip ik  nog even terug in bed.  Word ik soms om half 9 weer wakker, heerlijk... toch uitgeslapen!
(Na het ontbijt ga ik dan echt wandelen met de hond!).

Dat ik in de sportschool in de sauna durfde!

Voor het eerst in weken een prima werkdag gehad. Het kan dus toch! 

De webshop van Action heeft een minikoelkastje, meteen besteld. Voor 40 euro kan ik niet teveel verwachten, maar ach. Koude blikjes binnen handbereik!

Heerlijke dag, lekker gesport en vanmiddag de soepelste klusmiddag ooit gehad, al mijn tuingereedschap netjes opgehangen in het nieuwe schuurtje en een tafel gemaakt om plantjes op te verpotten. Ik kon alles wat ik nodig had in één keer vinden, bedacht handige oplossingen waardoor alles in één keer goed ging en ook echt waterpas was enzo (is al die klus filmpjes kijken op YouTube met lief toch nog ergens goed voor ) en nog tijd gehad om twee afleveringen van The Crown te kijken tijdens het eten én nog een nuttige vergadering gehad daarna. Heerlijk. 

OperaQueen schreef op 28-10-2024 om 06:38:

Dat het nieuwe seizoen van Queer eyes in december eindelijk op Netflix staat

Joehoeeee🥳

Nog een dag werken en twee nachtjes met beste vriend naar Antwerpen. Concert, mosselen en bier. Echt zin in. En dan vrijdag weer thuis en nog weekend thuis ook. Zoveel zin in! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.