Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
lientje69
29-10-2024 om 10:05
Zit al een uur lekker te lezen op de bank. Vanmiddag nog even slapen want ik heb nachtdiensten. Zo nog even het bed opmaken, was zit in de droger.
Beterlaat2021!
29-10-2024 om 12:45
Ben zojuist in het miezerige weer 'de stad' ingefietst.
Heerlijk rustig in de winkels. Mezelf e.e.a. kado gedaan.
Mijn BH maat op laten meten en twee nieuwe BH's gekocht (veel groter dan wat ik aanhad B>D!), lekker broodje gegeten in de stad.
Echt een fijne winkelochtend.
Nu lekker thuis op de bank met de hond en een kopje thee...
Herfstappeltaart
29-10-2024 om 12:56
Ik verheug me enorm op de nieuwe serie Gooische Vrouwen op SBS6. Een zender waar ik verder nooit naar kijk, want helemaal mijn smaak niet, maar voor GV maak ik gráág een uitzondering. Heerlijk amusement!
OperaQueen
29-10-2024 om 16:45
Beterlaat2021! schreef op 29-10-2024 om 12:45:
Ben zojuist in het miezerige weer 'de stad' ingefietst.
Heerlijk rustig in de winkels. Mezelf e.e.a. kado gedaan.
Mijn BH maat op laten meten en twee nieuwe BH's gekocht (veel groter dan wat ik aanhad B>D!), lekker broodje gegeten in de stad.
Echt een fijne winkelochtend.
Nu lekker thuis op de bank met de hond en een kopje thee...
Dit heb ik laatst ook gedaan en dat was echt nodig. Ik ben ook gegroeid , nou ja mijn cup dan, mn rug is smal en ik heb daardoor een lastige maat.
Anyway ik dacht lange tijd dat ik niet verander in bh maat maar wel dus en ik ben heel erg blij met mn nieuwe bh's want ze zitten veel fijner dan de oude. (Heb er heel veel weg moeten doen)
Verder word ik blij van jouw bericht.
Ik heb mijzelf vandaag een nieuwe koptelefoon kado gedaan. Ik wilde een dure online bestellen maar ik bedacht ineens dat duur niet perse beter is (mn oude was duurder en kapot) en ik zat in een dip dus ik wilde ook even naar buiten ondanks het miezerweer en nu is mn dip compleet weg. Ook omdat mn Nespresso het weer doet (heel lang verhaal ) en dat heb ik zelf gedaan ondanks dat ik niet handig ben in dat soort dingen.
Cindy79
29-10-2024 om 17:04
Lientje, lekker ff lezen, en Werkse goede nachtdiensten.
Bh ik liet ze eerder ook opmeten, maar met het personeel, dan is het idd zoek het zelf maar uit. Ben toen overgestapt naar de zeeman, en had toen gewoon paar maten gekocht, en nog steeds ben ik er fan van, zelfs na 12 jaar.
T blijft goed kijken naar de maten vd zeeman, koop er vaak wel 2 of 3 en dan thuis passen, en de rest gaat terug. Op fiets afstand 5 minuten.
Hier trof ik het wel met de medewerkers die me konden vertellen welke maat.
In de zin van als C85 er niet is dan word het ?
Hopelijk blijft het droog wil ff blokje om lopen.
Broodjebrie
29-10-2024 om 17:27
ik ben blij dat de oogarts geen afwijkingen heeft gevonden! Ze gaan nog 1 onderzoek doen maar dat is gewoon meer voor de zekerheid.
Koettie
29-10-2024 om 19:13
Ik ben vrijjjjj. Perfecte timing ben werk even zat! Lekker paar dagen naar Antwerpen met mn beste vriend.
lientje69
29-10-2024 om 19:21
Koettie schreef op 29-10-2024 om 19:13:
Ik ben vrijjjjj. Perfecte timing ben werk even zat! Lekker paar dagen naar Antwerpen met mn beste vriend.
Geniet ervan!
Loulou39
29-10-2024 om 19:28
Koettie schreef op 29-10-2024 om 19:13:
Lekker!!! Veel plezier 👍🏻
Netherfield
30-10-2024 om 17:24
Blij dat een minder leuke collega er gisteren en vandaag niet was. Wat een rust…
OperaQueen
30-10-2024 om 18:54
Blij omdat er meer duidelijk is over mn nieuwe werk, geeft rust. (Vind vooral het opbouwen ivm reëintegratie erg eng maar dat komt wel goed..)
Pooh-Bear
31-10-2024 om 22:00
vandaag Halloween gevierd in de straat. We hadden samen met allemaal buren onze achtertuin versierd het was echt zo leuk en gezellig
lientje69
31-10-2024 om 22:10
Weer 2 dingen afgetoetst en gehaald. ( zorg verpleegtechnische vaardigheden ) Was bloedje zenuwachtig weer en maakte 2 domme fouten. Maar toch gehaald. Nu weet ik wel, je zakt niet zó snel maar toch. Blij mee!