Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
Schemerlampje
31-10-2024 om 22:12
lientje69 schreef op 31-10-2024 om 22:10:
Weer 2 dingen afgetoetst en gehaald. ( zorg verpleegtechnische vaardigheden ) Was bloedje zenuwachtig weer en maakte 2 domme fouten. Maar toch gehaald. Nu weet ik wel, je zakt niet zó snel maar toch. Blij mee!
Gefeliciteerd, goed gedaan!
MissHolmes
01-11-2024 om 07:10
lientje69 schreef op 31-10-2024 om 22:10:
Weer 2 dingen afgetoetst en gehaald. ( zorg verpleegtechnische vaardigheden ) Was bloedje zenuwachtig weer en maakte 2 domme fouten. Maar toch gehaald. Nu weet ik wel, je zakt niet zó snel maar toch. Blij mee!
Goed zo Lien 💪!
rionyriony
01-11-2024 om 10:40
Dat de kerst eraan komt natuurlijk. Maar ik moet nog wat geduld oefenen. Dat moet echt. Ben af en toe de planten aan het schikken om plaats te maken. Dat is elk jaar weer een stoelendans. Alles is flink gegroeid. Wie komt op de saaie plank in de hobbykamer terecht en wie krijgt alvast een mooi ereplekje in de huiskamer naast een prachtig verlicht kerstboompje?
Verder de Coronaprik gehaald en tot mijn verrassing heb ik daar helemaal geen last van gehad. Geen koortsige en ijlende bibbertoestanden. Het was deze keer een Pfizer. Dat zal het verschil hebben gemaakt bij mij.
SombraOnline
01-11-2024 om 14:35
Weer onderweg naar vriend. Geen idee nog hoe lang ik blijf, maar hem gewoon weer zien en lekker tegen hem aan kunnen hangen op de bank!
Oh, en de katjes natuurlijk. Ik heb één van de katten echt veroverd. Ze komt aanrennen als vriendlief en ik aan het bellen zijn, want ze hoort me dan. Ze geeft de telefoon zelfs kopjes. Sowieso is ze volgens vriend erg veranderd sinds ik daar kom, want ze was altijd heel schichtig, zat nooit op schoot, kwam alleen regelmatig een aai halen. Maar nu komt ze op schoot, als ik er ben, zit ze bijna altijd bij ons op de bank. Oh, en ik mag haar optillen! Dat mag vriend niet eens.
Koettie
01-11-2024 om 21:19
Terug van midweekje weg en nu nog heerlijk weekend thuis. Ben helemaal tot rust gekomen, zo enorm leuk gehad.
watertoren
02-11-2024 om 10:56
Het hoort misschien hier niet thuis maar ik ben blij en dankbaar dat mijn zoon niet meer in Valencia woont. Hij heeft daar jaren geleden een half jaar gewoond. Ik ben er toen ook een paar keer geweest. Het is niet te bevatten dat zo'n mooie stad totaal verwoest is. Het gaat wel door mijn hoofd van stel dat dit gebeurd was toen hij daar woonde. Nooit bij stil gestaan dat zoiets zou kunnen gebeuren. Dus ja, ik ben blij dat hij nu veilig en dicht bij mij woont.
Loulou39
02-11-2024 om 17:37
Ik kan zo blij worden als de fruitschaal helemaal weer vol ligt met verschillende soorten fruit, de koelkast vol met eten (verse groente, lekkere kaas, humus, etc.), vers knapperig brood in de broodtrommel…. heerlijk, wat een extreme luxe!
(Bitterzoet trouwens als je denkt aan, en leest over alle mensen die nu in nood zijn 😔💕)
Herfstappeltaart
02-11-2024 om 18:19
Loulou39 schreef op 02-11-2024 om 17:37:
Ik kan zo blij worden als de fruitschaal helemaal weer vol ligt met verschillende soorten fruit, de koelkast vol met eten (verse groente, lekkere kaas, humus, etc.), vers knapperig brood in de broodtrommel…. heerlijk, wat een extreme luxe!
(Bitterzoet trouwens als je denkt aan, en leest over alle mensen die nu in nood zijn 😔💕)
Ik heb dat ook. Als ik na het boodschappen doen in de voorraadkast/koelkast/vriezer kijk.....wat een rijkdom hebben we en wat een ellende en armoede hebben veel anderen.
lientje69
02-11-2024 om 18:22
Heerlijke wandeling gemaakt vanmiddag. Moest mezelf wel in beweging schoppen maar gelukt. En het was fijn. Achteraf.
Citroengraag
02-11-2024 om 18:59
Dat ik met mijn overschot aan planten iemand zo blij kon maken vandaag.
MissHolmes
03-11-2024 om 06:23
Dat ik na 2 x blooperen met betalen en dat schreef op het bloopertopic ik spontaan hulp kreeg van een forummer met betalen met telefoon. (Waar ik dus totaal niet handig mee ben)
En heb vrijdag in RL ook iemand blij gemaakt door hem te helpen, daar ben ik zelf ook blij mee
rionyriony
03-11-2024 om 14:21
Morgen begint het weer: "Nog 7 nachtjes slapen" op de site van het Sinterklaasjournaal. Zal ont-zet-tend kinderlijk zijn van mij maar daar word ik blij van.
En met mijn eerste kop erwtensoep daarnet, natuurlijk.