Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


OperaQueen schreef op 19-09-2024 om 18:03:

Mijn (gewone, geen ebike) fiets is vd week gejat, ben vanmiddag bij de kringloop gaan kijken waar ze 2e hands fietsen hebben die op de fietswerkplaats nagekeken zijn en ik heb alweer een nieuwe!!!! Hele mooie, bijna nieuw!
Meteen op naar huis gereden .
Heel erg blij mee!

Mooizo! Hou 'm in de gaten haha!

Herfstappeltaart wat een geweldig nieuws 

Herfstappeltaart schreef op 20-09-2024 om 08:15:

[..]

Mooizo! Hou 'm in de gaten haha!

En ik moet hem vooral op slot zetten..  (Heb gelijk een extra slot gekocht..)
Jij gefeliciteerd met de goede uitslag!! 

OperaQueen schreef op 19-09-2024 om 18:03:

Mijn (gewone, geen ebike) fiets is vd week gejat, ben vanmiddag bij de kringloop gaan kijken waar ze 2e hands fietsen hebben die op de fietswerkplaats nagekeken zijn en ik heb alweer een nieuwe!!!! Hele mooie, bijna nieuw!
Meteen op naar huis gereden .
Heel erg blij mee!

Heerlijk, wat een goed idee om naar de Kringloop te gaan. Geniet er van en wees er zuinig op.

van een heerlijke vakantie met mijn eega in een fantastische vakantiewoning met uitzicht op de Lemelerberg.  Doodstille plek.  Schitterend weer.  Over kwartier krijgen we de hele dag bezoek.  

Beterlaat2021! schreef op 20-09-2024 om 09:59:

[..]

Heerlijk, wat een goed idee om naar de Kringloop te gaan. Geniet er van en wees er zuinig op.

Dank je wel, was mijn moeders idee, ik wist niet eens dat ze daar fietsen hadden, en goede ivm de samenwerking met een fietswerkplaats. Ben er nog steeds erg blij mee 

mijn auto staat op een parkeerplaats waar ze nog met hekjes werken. Dus altijd als ik weg wil moet ik eerst dat hekje naar beneden doen en daarna weer terug, als ik mijn auto van de plaats heb gereden. Toen ik vanmorgen mijn auto van de plaats reed en uit wilde stappen passeerde er een jongeman met 2 prachtige honden en deed hij mijn hekje omhoog. Daar was ik heel blij mee! Nog een knappe man ook nog, dus ik hoop dat ik hem vaker zie 

Broodjebrie schreef op 20-09-2024 om 14:28:

mijn auto staat op een parkeerplaats waar ze nog met hekjes werken. Dus altijd als ik weg wil moet ik eerst dat hekje naar beneden doen en daarna weer terug, als ik mijn auto van de plaats heb gereden. Toen ik vanmorgen mijn auto van de plaats reed en uit wilde stappen passeerde er een jongeman met 2 prachtige honden en deed hij mijn hekje omhoog. Daar was ik heel blij mee! Nog een knappe man ook nog, dus ik hoop dat ik hem vaker zie

Even wat energie insteken en een dagje rondjes rijden op parkeerplaats, of een oproepje plaatsen.... wil die knappe man die zijn honden uitliet en mijn hekje omhoog deed, contact opnemen dan kunnen we in de toekomst misschien samen de honden uitlaten  

Vandaag bleek dat een werkproject niet doorging en kon me niet zetten tot ander werk. Dan maar een wandeling maken! Daar werd ik blij van. Wat warm en wat veel vlinders! Ik heb ee diverse in Obsidentify kunnen stoppen voor herkenning (bont zandoogje, Argusvlinder), maar er vladderden ook diverse te snel voorbij om te herkennen.
Maar behalve blij werd ik ook weemoedig, de herfst kan ik, ondanks de zomerse temperaturen horen, ruiken, zien, oprapen (kastanjes). Waar blijft de tijd...

Mooi fietsslot bij de Blokker gekocht. 
Lekker lang.

Auwereel schreef op 20-09-2024 om 15:37:

Vandaag bleek dat een werkproject niet doorging en kon me niet zetten tot ander werk. Dan maar een wandeling maken! Daar werd ik blij van. Wat warm en wat veel vlinders! Ik heb ee diverse in Obsidentify kunnen stoppen voor herkenning (bont zandoogje, Argusvlinder), maar er vladderden ook diverse te snel voorbij om te herkennen.
Maar behalve blij werd ik ook weemoedig, de herfst kan ik, ondanks de zomerse temperaturen horen, ruiken, zien, oprapen (kastanjes). Waar blijft de tijd...

ja, de warmte is anders, het licht is anders, de herfst staat voor de deur. 

Eindelijk lekker weer op vakantie. Eerste keer jurk aan ipv lange broek! 

Yumi schreef op 20-09-2024 om 15:27:

[..]

Even wat energie insteken en een dagje rondjes rijden op parkeerplaats, of een oproepje plaatsen.... wil die knappe man die zijn honden uitliet en mijn hekje omhoog deed, contact opnemen dan kunnen we in de toekomst misschien samen de honden uitlaten

Haha ja

Friezinnetje schreef op 20-09-2024 om 16:32:

[..]

ja, de warmte is anders, het licht is anders, de herfst staat voor de deur.

Ja ik begin het ook meer te merken.

Woensdag naar vriend gegaan om elkaar voor het eerst fysiek te ontmoeten. We bellen al twee maanden lang elke dag, het werd wel eens tijd.
Maar jeetje. In het echt klikt het ook gewoon. Was heel zenuwachtig, maar het moment dat ik hem kon knuffelen? Alle spanning weg en het voelde meteen goed. En, ik heb z’n katten ook al veroverd. Volgens hem zijn ze heel schuw, maar de eerste dag kwam de poes meteen aandacht halen, en de tweede dag kwam kater ook voorzichtig tevoorschijn. 

Ik wilde niet meer verliefd worden, ik wilde alleen blijven. Maar ik ben blij dat ik dit van mezelf “mocht”. Het is pril, maar het voelt goed, vertrouwd, en fijn. Het voelde als thuis komen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.