Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Loulou39 schreef op 25-12-2024 om 14:30:

[..]

Ik vandaag ook niet, zo lekker! Morgen wel, maar vandaag lekker mijn eigen dingetjes doen.

Helaas is het hier prutweer, dus mijn voorgenomen wandeling gaat jammer genoeg niet door.

Ik ben wel gaan wandelen, was heel licht aan het miezerig dus nam mijn paraplu mee, maar ik heb hem niet gebruikt uiteindelijk. 

Broodjebrie schreef op 25-12-2024 om 15:32:

[..]

Ik ben wel gaan wandelen, was heel licht aan het miezerig dus nam mijn paraplu mee, maar ik heb hem niet gebruikt uiteindelijk.

was hier idd ook zo, wel even lekker gewandeld. 

Vandaag anderhalf uur lekker gewandeld met andermans hond (kon niet mee naar feestje) in een heerlijk rustig natuurgebied. Vanavond gewoon een lekker gevuld stokbrood gegeten met chocomousse met stoofpeertjes toe. Morgen de hele dag naar onze dochter in een andere stad.

Broodjebrie schreef op 25-12-2024 om 15:32:

[..]

O lekker!

Voor morgen ook alvast een fijne dag gewenst: zo heerlijk dat jij twee dagen voor jezelf hebt genomen!👍🏻

Loulou39 schreef op 25-12-2024 om 19:26:

[..]

O lekker!

Voor morgen ook alvast een fijne dag gewenst: zo heerlijk dat jij twee dagen voor jezelf hebt genomen!👍🏻

Dank je wel! Ja ik ben daar ook heel blij mee. Doet me echt goed, tijd voor mezelf. 

Dubbel

Blij van mijn werk.  Zo gelachen. Patiënt: wat ben jij toch lief. Ben je getrouwd?  Ik : ja. Hij : oh. Jammer....   ( ouderenrevalidatie, deze man was ook sprake van dementie  bij )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.