Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Gisteravond verwachtte ik een postpakket via DPD. Ik had van tevoren aangegeven dat het voor de voordeur gezet mocht worden. Keurig binnen het voorspelde tijdvak is het bezorgd, om 21.30 uur.  In plaats van aan te bellen klopte de bezorger op de voordeur.  
Dat vond ik heel attent!         

(Na diverse berichten over de pakketbezorgers vond ik dit wel een complimentje en berichtje waard..!)

Mijn (gewone, geen ebike) fiets is vd week gejat, ben vanmiddag bij de kringloop gaan kijken waar ze 2e hands fietsen hebben die op de fietswerkplaats nagekeken zijn en ik heb alweer een nieuwe!!!! Hele mooie, bijna nieuw!
Meteen op naar huis gereden  .
Heel erg blij mee! 

De uitslag van mijn scan was goed en ik mag een jaar wegblijven. Wat een opluchting weer. . Een hele winter en een hele zomer 🥳

Herfstappeltaart schreef op 19-09-2024 om 18:57:

De uitslag van mijn scan was goed en ik mag een jaar wegblijven. Wat een opluchting weer. . Een hele winter en een hele zomer 🥳

Fijn Herfstappeltaart toch altijd weer spannend. 

Herfstappeltaart schreef op 19-09-2024 om 18:57:

De uitslag van mijn scan was goed en ik mag een jaar wegblijven. Wat een opluchting weer. . Een hele winter en een hele zomer 🥳

Wat goed nieuws!!!

Herfstappeltaart schreef op 19-09-2024 om 18:57:

De uitslag van mijn scan was goed en ik mag een jaar wegblijven. Wat een opluchting weer. . Een hele winter en een hele zomer 🥳

Wat fijn!! Zo gegund 🌸

Herfstappeltaart schreef op 19-09-2024 om 18:57:

De uitslag van mijn scan was goed en ik mag een jaar wegblijven. Wat een opluchting weer. . Een hele winter en een hele zomer 🥳

Heel fijn!  Gefeliciteerd! 

Wat fijn, Herfstappeltaart!

OperaQueen schreef op 19-09-2024 om 18:03:

Mijn (gewone, geen ebike) fiets is vd week gejat, ben vanmiddag bij de kringloop gaan kijken waar ze 2e hands fietsen hebben die op de fietswerkplaats nagekeken zijn en ik heb alweer een nieuwe!!!! Hele mooie, bijna nieuw!
Meteen op naar huis gereden .
Heel erg blij mee!



Dat je maar lang en gelukkig op deze fiets mag blijven rijden, Operaqueen!

Herfstappeltaart, wat een opluchting moet dat zijn. Operaqueen, wat zul je genieten van je nieuwe fiets. Mijn geluksmomentje vandaag was dat ik even met mijn man ben gaan wandelen en we naar de ondergaande zon hebben staan kijken.

Auwereel schreef op 19-09-2024 om 19:47:

[..]



Dat je maar lang en gelukkig op deze fiets mag blijven rijden, Operaqueen!

Hahaha eens!
En zet m op slot alsjeblieft!! Hahahaha 😁🌸

Mijn vakantie-adres is nog zoveel leuker dan ik had bedacht! We zijn in de regio Hessen en we zijn al vijf dagen (sinds aankomst) geen geel kenteken tegengekomen. Mensen zijn ook echt verrast toeristen tegen te komen 😂 Maar het is hier echt mooi. 

Loulou39 schreef op 19-09-2024 om 21:01:

[..]

Hahaha eens!
En zet m op slot alsjeblieft!! Hahahaha 😁🌸

Dat lijkt me idd wel een goed idee  (al weet ik niet zeker of ik dat niet heb gedaan maar ik kan die sleutel echt nergens terugvinden dus ik heb een sterk vermoeden). Sterker nog ik heb meteen een extra slot gekocht.
Dank Auwereel en Bellebelle, gaat vast lukken! 
Ik heb wel aangifte gedaan (vandaag ook nog framenummer doorgegeven) maar de kans lijkt me nog steeds klein dat ik hem terug vind en zo ja dan heb ik er lekker twee

Citroengraag ik word blij van jouw bericht, veel plezier!


Wat een opluchting Herfstappeltaart!

Dankjulliewel allemaal!

😘

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.