Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Moosey schreef op 14-09-2024 om 17:02:

Ha, leuk BlairW! Ik ben behoorlijk thuis in ‘dat soort theater’ en Jakop Ahlbom is wel echt een begrip. En zeker anders ja Lekker over je heen laten komen, het is sowieso visueel spektakel.

Nu ben ik helemaal nieuwsgierig! Ik had nog nooit van de beste man gehoord, maar wat ik aan foto’s zag trok wel meteen mijn aandacht  

Yumi schreef op 14-09-2024 om 18:33:

[..]

Dat ziet er inderdaad spannend uit 🙀

tenor.gif?itemid=4550469


Ik hou wel van een beetje spanning   

BlairW schreef op 14-09-2024 om 18:38:

[..]

Ik hou wel van een beetje spanning

Ik ook, maar niet als ik alleen naar bed moet naar zo'n voorstelling 

Heb een tijdje gewerkt in een theater en het lijkt me super om deze te kunnen zien. Geniet ervan en laat je nog even weten hoe je het hebt ervaren?

lientje69 schreef op 14-09-2024 om 16:24:

Morgen nog werken en dan vakantie!


Toch wel gaan verheugen op vakantie? Want je had er geen lust meer in meen ik me te herinneren.

rionyriony schreef op 14-09-2024 om 18:51:

[..]


Toch wel gaan verheugen op vakantie? Want je had er geen lust meer in meen ik me te herinneren.

Nou , vooral dan her feit dat ik 14 dagen vrij ben. De vakantie  an sich ga ik maar gewoon het beste   van proberen te maken.

Mijn nieuwe  baan  was de afgelopen  maanden  erg intens en heftig en ik ben echt even aan een break toe nu.

Yumi schreef op 14-09-2024 om 18:50:

[..]

Ik ook, maar niet als ik alleen naar bed moet naar zo'n voorstelling

Heb een tijdje gewerkt in een theater en het lijkt me super om deze te kunnen zien. Geniet ervan en laat je nog even weten hoe je het hebt ervaren?

Dat kan ik me wel voorstellen ja. Als ik alleen thuis ben, ben ik ook niet zo’n held. Dan gaat het licht eerst overal aan, voor ik het achter me weer uit doe enz 🤪 Ik zal laten weten hoe het was! Duurt wel nog even, begin november pas. Dus hoop dat ik het niet vergeet 🙃

Man en ik hebben een leuke stadswandeling gedaan vandaag, en ook lekker gegeten. Een heel gezellige dag zo!.

Van de nieuwe Tim Burton-film. Wat een zalige hoop nonsens bij elkaar weer

erg gezellige avond gehad in de kroeg met aantal vrienden.  De kaken doen me pijn van het lachen.  Heerlijk!

Op marktplaats bunzlau castle servies gekocht van een mevrouw. Vandaag werd het pakket bezorgd en tijdens het uitpakken zaten er tot mijn grote verrassing nog 2 extra items bij die ze er gratis had bij gedaan. Vond dat zo leuk (wetende dat het geen goedkoop servies is), echt om blij van te worden.

Smulkruimel schreef op 15-09-2024 om 02:05:

Op marktplaats bunzlau castle servies gekocht van een mevrouw. Vandaag werd het pakket bezorgd en tijdens het uitpakken zaten er tot mijn grote verrassing nog 2 extra items bij die ze er gratis had bij gedaan. Vond dat zo leuk (wetende dat het geen goedkoop servies is), echt om blij van te worden.

Ah dat is ĺief van haar

Schoonouders hadden nog wat planten over en die staan nu bij ons in de tuin. Hopelijk doen ze nog even hun best.

Oudste dochter heeft een goede dag. Ze heeft een to do lijst gemaakt en haar bed verschoond, kamer gestofzuigd, raam gewassen, kastje geverfd. Trots op haar. 

Heel blij dat de pup 'eindelijk' (ze is nog maar 4 maanden oud) rustig op de bank wil liggen 's avonds   
Andere hond ligt dan ook op de bank en die wil vaak rust tegen die tijd..
Ze was vaak wat onrustig en wilde de hele tijd naar buiten dus was er zelf ook telkens druk mee.

Maar vanavond lag ze lekker te slapen op de bank dus heb haar net zo half slapend overgetild naar de bench 🥰 het is zo'n schatje ook   

Het weer is best shit maar het is warmer dan gister. Zit in Kroatië in de jacuzzi, in mn eentje in het donker. Vriend is net naar binnen gevlucht want rende een relmuis over de muur en paar flinke spinnen. I love it. Zit nu naar uilen te luisteren met mn biertje in een warm bad. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.