Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Het was best goed gegaan met dochter gelukkig leuke avond gehad en inderdaad niet meer de behoefte om te bellen. Was wel een opluchting haha!

Fijn BlairW!

Ik vond een knot herfstgele wol dus daar ga ik een pompoenkussen van maken. Ik dacht eerst aan de patentsteek maar die heeft toch wel irritante eigenschappen van breed worden dus ik neem de halve patentsteek. Dus alleen heen patentsteek breien en de andere kant niet. Dan werkt dat toch vlotter door terwijl je leuke ribbels krijgt.

Mijn ervaring dat dit éénseizoensversierselen zijn en dat je het volgende jaar weer iets anders wil.

rionyriony schreef op 14-09-2024 om 10:06:

Ik vond een knot herfstgele wol dus daar ga ik een pompoenkussen van maken. Ik dacht eerst aan de patentsteek maar die heeft toch wel irritante eigenschappen van breed worden dus ik neem de halve patentsteek. Dus alleen heen patentsteek breien en de andere kant niet. Dan werkt dat toch vlotter door terwijl je leuke ribbels krijgt.

Mijn ervaring dat dit éénseizoensversierselen zijn en dat je het volgende jaar weer iets anders wil.

Ik vind het altijd zo leuk om te lezen hoe je over dit soort dingen schrijft. Hetzelfde als met je plantjes enzo

Word ik ook blij van. Volgens mij geniet je van de kleine dingen! 

BlairW schreef op 14-09-2024 om 09:52:

Het was best goed gegaan met dochter gelukkig leuke avond gehad en inderdaad niet meer de behoefte om te bellen. Was wel een opluchting haha!

Ah gelukkig! Kan me heel goed voorstellen dat dit een opluchting is

HAHA!wait..what schreef op 14-09-2024 om 11:03:

[..]

Ik vind het altijd zo leuk om te lezen hoe je over dit soort dingen schrijft. Hetzelfde als met je plantjes enzo

Word ik ook blij van. Volgens mij geniet je van de kleine dingen!

Jazeker! Ze maken mijn leven voor mij de moeite waard.

van het heerlijke weer. Mijn boek uitlezen lekker in de zon

Even naar het centrum gefietst en in een énige gelegenheid van  een heerlijk '12 uurtje'   genoten....! 

mijn warme oversize hoodie 

Van de wetenschap dat het heerlijk nazomerweer lijkt te worden komende week. Ik ben helemaal nog niet klaar voor druilerig en grijs. 

Morgen nog werken en dan vakantie!

Genoten van een mini-concert van het kerkkoor van mijn ouders.  Mooie Latijnse gezangen begeleid door het grote orgel.  Heerlijke trip down memorie-lane.

Kaartjes die we gekocht hebben voor deze voorstelling : https://www.hnt.nl/voorstellingen/8843/jakop-ahlbom-company/horror

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Het klinkt in ieder geval heel tof en spannend, dus ik ben benieuwd! Wij gaan nooit naar dit soort theater, vooral cabaret en soms een musical. Maar dit is volgens mij iets compleet anders 

Ha, leuk BlairW! Ik ben behoorlijk thuis in ‘dat soort theater’ en Jakop Ahlbom is wel echt een begrip. En zeker anders ja Lekker over je heen laten komen, het is sowieso visueel spektakel. 

BlairW schreef op 14-09-2024 om 16:52:

Kaartjes die we gekocht hebben voor deze voorstelling : https://www.hnt.nl/voorstellingen/8843/jakop-ahlbom-company/horror

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik me er bij voor moet stellen. Het klinkt in ieder geval heel tof en spannend, dus ik ben benieuwd! Wij gaan nooit naar dit soort theater, vooral cabaret en soms een musical. Maar dit is volgens mij iets compleet anders

Dat ziet er inderdaad spannend uit 🙀

tenor.gif?itemid=4550469


Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.