Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Hoe is het met je Friezinnetje?

Eindelijk vakantie!!!! 

Herfstappeltaart schreef op 12-09-2024 om 11:21:

Hoe is het met je Friezinnetje?

ja goed, vanaf dinsdag geen klachten meer gehad. Slik de maagbeschermers nog wel. Daar doe ik het wel goed op. Moet de 25e naar de cardio. Dat kon eerder maar kwam mij niet zo goed uit. En ja, dat is mss niet zo verstandig, maar ja. Nu de klachten weer weg zijn, is de noodzaak er voor mij weer wat minder. 

Nu weer weekend. Sporten voor morgen wel afgezegd, ga kijken de komende week hoe het verder gaat en anders volgende week weer naar toe. 

Koettie schreef op 12-09-2024 om 11:37:

Eindelijk vakantie!!!!

Wat heerlijk! Ga je nog wat leuks doen?

Friezinnetje schreef op 12-09-2024 om 17:24:

[..]

ja goed, vanaf dinsdag geen klachten meer gehad. Slik de maagbeschermers nog wel. Daar doe ik het wel goed op. Moet de 25e naar de cardio. Dat kon eerder maar kwam mij niet zo goed uit. En ja, dat is mss niet zo verstandig, maar ja. Nu de klachten weer weg zijn, is de noodzaak er voor mij weer wat minder.

Nu weer weekend. Sporten voor morgen wel afgezegd, ga kijken de komende week hoe het verder gaat en anders volgende week weer naar toe.

Nou, hou je taai, hopelijk loopt het met een sisser af.🍀

Koettie schreef op 12-09-2024 om 11:37:

Eindelijk vakantie!!!!

Lekker

Ik maandag! Geniet ervan!

Friezinnetje schreef op 12-09-2024 om 17:24:

[..]

ja goed, vanaf dinsdag geen klachten meer gehad. Slik de maagbeschermers nog wel. Daar doe ik het wel goed op. Moet de 25e naar de cardio. Dat kon eerder maar kwam mij niet zo goed uit. En ja, dat is mss niet zo verstandig, maar ja. Nu de klachten weer weg zijn, is de noodzaak er voor mij weer wat minder.

Nu weer weekend. Sporten voor morgen wel afgezegd, ga kijken de komende week hoe het verder gaat en anders volgende week weer naar toe.

Rustig aan hè? En sterkte!

Herfstappeltaart schreef op 12-09-2024 om 18:29:

[..]

Nou, hou je taai, hopelijk loopt het met een sisser af.🍀

ja, dat hoop ik wel. Ook met het oog op die andere operatie. 

Lekker Koettie, geniet er van

Friezinnetje schreef op 12-09-2024 om 17:24:

[..]

ja goed, vanaf dinsdag geen klachten meer gehad. Slik de maagbeschermers nog wel. Daar doe ik het wel goed op. Moet de 25e naar de cardio. Dat kon eerder maar kwam mij niet zo goed uit. En ja, dat is mss niet zo verstandig, maar ja. Nu de klachten weer weg zijn, is de noodzaak er voor mij weer wat minder.

Nu weer weekend. Sporten voor morgen wel afgezegd, ga kijken de komende week hoe het verder gaat en anders volgende week weer naar toe.

Doe maar rustig aan! Hopelijk was het toch iets onschuldigs 🍀

HAHA!wait..what schreef op 12-09-2024 om 18:15:

[..]

Wat heerlijk! Ga je nog wat leuks doen?

Jazeker! Morgen rijden naar Kroatië met vriend. Twee dagen Duitsland, dagje oosterijk en maandag dan week huisje in Kroatië. Terug via Slovenië maar moeten we nog boeken. Zooo aan toe, volgens mij heerlijk huisje

Dat dochter niet meer heeft gebeld vanaf brugklaskamp. Had haar vanmorgen huilend aan de lijn. Ze was moe, bijna niet geslapen, werd wakker gehouden, het was niet leuk enz. Bij groep 8 kamp hebben we haar moeten ophalen ook, dus het was al spannend. Vanmorgen een beetje opgepept weer en gezegd dat ze nog even moest volhouden, morgenochtend komen ze terug. Ze zou vanavond nog even bellen, maar heb haar niet gehoord meer. Hoop dus dat het gewoon goed gaat nu en ga daar ook van uit  

BlairW schreef op 12-09-2024 om 22:44:

Dat dochter niet meer heeft gebeld vanaf brugklaskamp. Had haar vanmorgen huilend aan de lijn. Ze was moe, bijna niet geslapen, werd wakker gehouden, het was niet leuk enz. Bij groep 8 kamp hebben we haar moeten ophalen ook, dus het was al spannend. Vanmorgen een beetje opgepept weer en gezegd dat ze nog even moest volhouden, morgenochtend komen ze terug. Ze zou vanavond nog even bellen, maar heb haar niet gehoord meer. Hoop dus dat het gewoon goed gaat nu en ga daar ook van uit

Fijn voor je dochter dat het goed lijkt te gaan, maar ook voor jou! Hoop dat ze morgen toch met leuke verhalen terugkomt. 

Na een  bezoekje aan mijn oude werk realiseer ik me dat ik écht  de juiste keuze heb gemaakt  om van baan te veranderen. En daar ben ik blj om.

BlairW hopelijk was je dochter 'helemaal vergeten' om haar moeder te bellen omdat ze het zo leuk had.
Hopelijk heeft ze straks leuke verhalen te vertellen.

Ik ben blij dat het traject opeens een stuk sneller gaat als verwacht. Misschien kan ik maandag al starten met medicatie.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.