Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


dat ik vandaag een goede dag had en geen pijn. 
Zondagavond de ambu gehad, ivm steken in de borst, niet lekker voelen. 2 keer spray onder tong gehad. Alle uitslagen goed, dus niet mee naar zkh. Gisteren naar ha geweest, overdag ook weer last, kortademig. Weer alle uitslagen goed, maar ook pijn in maag, bij flink indrukken ha. Weer 2 keer spray gehad. Nu maagbeschermers gekregen en spray evt voor onder de tong. En binnen nu en een week naar de cardio. 
Maar vandaag dus geen last gehad. 

Pfoe, klinkt niet fijn, Friezinnetje.  Beterschap!

oei friezinnetje, beterschap!

beterschap friezinnetje 

Ow, dat klinkt niet prettig Friezinnetje. Het zal beangstigend zijn.

Vandaag lag alles op schema. Dus dat is goed.

Beterschap Friezinnetje, hoop dat de cardioloog je gerust kan stellen!

Friezinnetje schreef op 10-09-2024 om 17:06:

dat ik vandaag een goede dag had en geen pijn.
Zondagavond de ambu gehad, ivm steken in de borst, niet lekker voelen. 2 keer spray onder tong gehad. Alle uitslagen goed, dus niet mee naar zkh. Gisteren naar ha geweest, overdag ook weer last, kortademig. Weer alle uitslagen goed, maar ook pijn in maag, bij flink indrukken ha. Weer 2 keer spray gehad. Nu maagbeschermers gekregen en spray evt voor onder de tong. En binnen nu en een week naar de cardio.
Maar vandaag dus geen last gehad.

Jeetje wat heftig Friezinnetje! Ik duim dat het goed met je blijft gaan!🤞

Heftig Friezinnetje! Beterschap

Friezinnetje schreef op 10-09-2024 om 17:06:

dat ik vandaag een goede dag had en geen pijn.
Zondagavond de ambu gehad, ivm steken in de borst, niet lekker voelen. 2 keer spray onder tong gehad. Alle uitslagen goed, dus niet mee naar zkh. Gisteren naar ha geweest, overdag ook weer last, kortademig. Weer alle uitslagen goed, maar ook pijn in maag, bij flink indrukken ha. Weer 2 keer spray gehad. Nu maagbeschermers gekregen en spray evt voor onder de tong. En binnen nu en een week naar de cardio.
Maar vandaag dus geen last gehad.

Oh wat heftig, sterkte!
En fijn dat je vandaag geen last hebt gehad 🌸

wat een schrik Friezinnetje.  Goed dat ze je nu  cardiaal  verder gaan kijken.  Sterkte gewenst. 

Sterkte Friezinnetje! 

Dat lijkt me een nare belevenis Friezinnetje, dat je hart zich niet gedraagt.

Op 10 oktober is het de landelijke dag van de duurzaamheid. Bij de woningstichting kan je dan spullen inleveren voor een goed doel, zoals gereedschap, brillen, telefoons. In ruil daarvoor, krijg je een duurzame attentie. Daarnaast krijg je voor het inleveren van een stoeptegel een kroostegel. Geen tuin dan krijg je een kratje met plantjes voor op het balkon. Super leuk initiatief, ga ze meteen een mailtje met complimenten sturen 

De Bijen-kroostegel - Flip the City (letsflipthecity.nl)

Heb weer 2 lijntjes lopen ten opzichte van een WerkErvaringsPlek/werk  en dan toch weer mijn 'oude liefde' de zorg (thuiszorg)  
Bij een hebben jobcoach en ik binnenkort gesprek en sollicitatie naar andere is net verzonden! He lekker dat er weer het een en ander loopt!

Met moeder en buurvrouw vandaag naar Soldaat van Oranje geweest. Het blijft een mooie musical. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.