Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ga je nog moose zien, Moosey?

images?q=tbn:ANd9GcQfyMwm4CmWO5uMfRYOGENdEuoB23GYfec4lw&s

Alvast veel plezier.

Moosey schreef op 08-09-2024 om 13:54:

Weer heerlijk gesupt vanochtend, ondanks de stevige wind.
En nog maar drie weken en dan heb ik ruim drie (!) weken vakantie en gaan we naar Canada! Zo’n zin in

Oooh wat leuk! Ik ga daar half oktober waarschijnlijk ook weer heen 💃🏻

Veel voorpret gewenst alvast 😁👍🏻

Beterlaat2021! schreef op 08-09-2024 om 15:06:

Ga je nog moose zien, Moosey?

images?q=tbn:ANd9GcQfyMwm4CmWO5uMfRYOGENdEuoB23GYfec4lw&s

Alvast veel plezier.

weet ik eigenlijk niet! Ik lees veel over bears en elk, maar weinig over moose..

rionyriony schreef op 08-09-2024 om 09:02:

Lubach begint morgen weer. Ook wel weer leuk.
Iedereen druppelt weer binnen tegen deze tijd v.h. jaar en neemt zijn werkplek weer in.

Is 2 september al begonnen!

Loulou39 schreef op 08-09-2024 om 17:02:

[..]

Oooh wat leuk! Ik ga daar half oktober waarschijnlijk ook weer heen 💃🏻

Veel voorpret gewenst alvast 😁👍🏻

Wat een heerlijk vooruitzicht! Mijn favoriete land!

amarna schreef op 08-09-2024 om 18:43:

[..]

Wat een heerlijk vooruitzicht! Mijn favoriete land!

Oh wat leuk!!

Off topic: mijn familie woont daar (omgeving Toronto en omgeving Calgary),uiteraard zijn we ook meerdere keren “up north” geweest, in zo’n cabin aan een enorm meer. Beren inclusief 😱😁

Waar ben jij allemaal geweest? (Of misschien beter in privé bericht 😁😇, want ben oprecht geïnteresseerd)

Bakblik schreef op 08-09-2024 om 09:05:

[..]

Lubach is al en week bezig. Heb al genoten afgelopen week. Je kan vandaag nog even bingen als je tijd hebt. Dan ben je weer bij.

Ik hoorde dat op de radio zeggen. Dat hij maandag zou komen.

O ja ik zie het: https://npo.nl/start/serie/de-avondshow-met-arjen-lubach/seizoen-8_2/de-avondshow-met-arjen-lubach_134


Kaartjes voor James Blunt gekocht 

Loulou39 schreef op 08-09-2024 om 19:34:

[..]

Oh wat leuk!!

Off topic: mijn familie woont daar (omgeving Toronto en omgeving Calgary),uiteraard zijn we ook meerdere keren “up north” geweest, in zo’n cabin aan een enorm meer. Beren inclusief 😱😁

Waar ben jij allemaal geweest? (Of misschien beter in privé bericht 😁😇, want ben oprecht geïnteresseerd)

Ik heb je een PB gestuurd !

Loulou39 schreef op 04-09-2024 om 15:16:

[..]

Lief

Mijn hoofd zit altijd zo vol, dan ga ik zitten en dan denk ik "oh, ik moet nog even dit doen, of even dat opruimen".

Ik heb momenteel de rust even niet (Netflix kijken gaat wel prima trouwens ).

Audioboeken hier .(Online bibliotheek)

Bij Netflix geluid uit en je leest ook 😉

Dit weekend naar festival Hullabaloo geweest (Groningen). Het was erg leuk en mooi weer ook nog. Het was twee dagen deze keer. Mijn voeten vragen zich wel af hoe mensen het volhouden op een festival dat nog langer duurt. 

Heb vandaag een nieuwe keukenkraan gemonteerd. Trots op mij!

van de lunch met een vriendin. We lijken qua innerlijk zo op elkaar dat het bijna eng is. Maar tegelijkertijd ook erg fijn, wa t we hoeven elkaar maar aan te kijken en we weten al wat de ander bedoelt.

Volgens weer online zou het 'vanaf 16.00 uur regenen'.
Gelukkig heb ik mijn wasrek om 13.00 uur binnengehaald en dat was net op tijd!

Beterlaat2021! schreef op 10-09-2024 om 16:25:

Volgens weer online zou het 'vanaf 16.00 uur regenen'.
Gelukkig heb ik mijn wasrek om 13.00 uur binnengehaald en dat was net op tijd!

Ik was net te laat.  Ik dacht volgens de diverse weersites nog even droog naar de supermarkt te kunnen op de fiets. Wegens dorpsfeesten moeilijk bereikbaar met de auto deze dagen. Terug een extra les moeten fietsen wegens groot kermisverkeer dat de bocht niet kon krijgen en toen een goeie bui op mijn kop gehad. 😪

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.