Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Mijn oude auto is binnen twee dagen verkocht bij de dealer

Wij hebben gisteren een caravan gekocht  . Nu nog opzoek naar een stalling (hij mag tijdelijk bij vrienden staan).

Ik ga vandaag voor de 20e x meelopen met de airborne wandeltocht en daar heb ik erg veel zin in!!! Ben al helemaal hyper  

Verder ook blij omdat ik net een heerlijke smoothie voor mijzelf heb gemaakt en ik lees net dat er zelfs een republikein op Kamala gaat stemmen...

Bailey26 schreef op 07-09-2024 om 07:43:

Wij hebben gisteren een caravan gekocht . Nu nog opzoek naar een stalling (hij mag tijdelijk bij vrienden staan).

Wat leuk!! Wat voor 1 is het geworden? Wij hebben 2 jaar terug een nieuwe gekocht en onze 25 jaar oude verkocht. Stalling is inderdaad echt een drama! Wij hadden gelukkig al stalling en de extra lengte die we bij de nieuwe erbij kregen kon gelukkig ook nog. Maar het is echt overal een gedoe hoor ik van iedereen ja. Hoop dat je snel wat vind

Ik mocht mezelf vandaag op een goede, dure shampoo trakteren.
Bij het afrekenen, ging er eerst al 25% korting van af en ik had blijkbaar zoveel punten bij deze parfumerie gespaard, dat ik nog eens €10 korting kreeg.
Ging er in totaal meer dan de helft van de prijs vanaf 😁💃🏻

You tube. Kijk ik eigenlijk  zelden naar . Maar had op mijn werk ern handeling die ik niet kon en YouTube  bracht uitkomst. En ik heb weer wat geleerd!

Lubach begint morgen weer. Ook wel weer leuk.
Iedereen druppelt weer binnen tegen deze tijd v.h. jaar en neemt zijn werkplek weer in.

rionyriony schreef op 08-09-2024 om 09:02:

Lubach begint morgen weer. Ook wel weer leuk.
Iedereen druppelt weer binnen tegen deze tijd v.h. jaar en neemt zijn werkplek weer in.

Lubach is al en week bezig.  Heb al genoten afgelopen week.  Je kan vandaag nog even bingen als je tijd hebt.  Dan ben je weer bij.

Bakblik schreef op 08-09-2024 om 09:05:

[..]

Lubach is al en week bezig. Heb al genoten afgelopen week. Je kan vandaag nog even bingen als je tijd hebt. Dan ben je weer bij.

Ja dit. Wij kijken alweer een week!

Ik vind het leuk dat binnenstebuiten vanaf morgen weer nieuwe afleveringen uitzendt. Een heerlijk programma vind ik dat.

BlairW schreef op 07-09-2024 om 13:38:

[..]

Wat leuk!! Wat voor 1 is het geworden? Wij hebben 2 jaar terug een nieuwe gekocht en onze 25 jaar oude verkocht. Stalling is inderdaad echt een drama! Wij hadden gelukkig al stalling en de extra lengte die we bij de nieuwe erbij kregen kon gelukkig ook nog. Maar het is echt overal een gedoe hoor ik van iedereen ja. Hoop dat je snel wat vind

Wij hebben een Chateau Calista gekocht. En het lijkt er op dat wij ook een stalling hebben gevonden. 

Heb nu al zin om te gaan kamperen. Misschien dat we in oktober nog een paar dagen kunnen. Maar kans is wel klein. 

Bailey26 schreef op 08-09-2024 om 10:32:

[..]

Wij hebben een Chateau Calista gekocht. En het lijkt er op dat wij ook een stalling hebben gevonden.

Heb nu al zin om te gaan kamperen. Misschien dat we in oktober nog een paar dagen kunnen. Maar kans is wel klein.

Dat zou fijn zijn, als je stalling hebt 😊 heel veel plezier ervan en hoop dat jullie nog even weg kunnen!

Gisteravond naar het openluchttheater geweest hier in het dorp. Was zo gezellig en leuke muziek! De sfeer daar vind ik altijd zo heerlijk  
Over 2 weken weer! Dat is dan ook de laatste van dit seizoen weer, helaas..

Zulke drukke weken gehad, werk en veel sociale afspraken, naast gesprekken over hypotheek en gedoe. Leuk maar heel druk. Dit weekend alles afgezegd en gister met vriend een heel stuk gewandeld en terrasje gedaan en rustige bankavond met film. Was heel fijn, mooie gesprekken gehad. Lekker klef. Vanmorgen uitgeslapen (eindelijk!!) en zo de stad in voor wat vakantie dingen. Precies de rust die ik even nodig had voor de laatste werkweek. En dan eindelijk vakantie 

Weer heerlijk gesupt vanochtend, ondanks de stevige wind. 
En nog maar drie weken en dan heb ik ruim drie (!) weken vakantie en gaan we naar Canada! Zo’n zin in

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.