Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
Broodjebrie
28-12-2024 om 20:12
van de middag met mijn zus en haar gezin. Ze heeft zulke leuke kinderen ♥️
HAHA!wait..what
29-12-2024 om 01:03
Van een leuke serie Eigenlijk moet ik slapen maar ik blijf maar kijken
vrouw92
29-12-2024 om 11:37
Van deze dagen tussen kerst en oud & nieuw. Ik ben zo heerlijk aan het rommelen, leuke solo dates aan het doen en genieten van al het leuks wat er op tv is en ik terug moet kijken. Ik spreek weinig mensen, maar vind het helemaal niet erg.
HAHA!wait..what
29-12-2024 om 11:42
vrouw92 schreef op 29-12-2024 om 11:37:
Van deze dagen tussen kerst en oud & nieuw. Ik ben zo heerlijk aan het rommelen, leuke solo dates aan het doen en genieten van al het leuks wat er op tv is en ik terug moet kijken. Ik spreek weinig mensen, maar vind het helemaal niet erg.
Klinkt goed! Ik weet dat het ook wel eens anders voelt voor jou.. Dus fijn dat je er nu blij van wordt
vrouw92
29-12-2024 om 11:48
HAHA!wait..what schreef op 29-12-2024 om 11:42:
[..]
Klinkt goed! Ik weet dat het ook wel eens anders voelt voor jou.. Dus fijn dat je er nu blij van wordt
Dank je, ja ik ben ook heel blij en trots dat het me lukt ervan te genieten. Mijn medicatie helpt hier denk ik ook heel erg bij. Mijn stemming is veel stabieler al een paar weken.
Chantal2022
29-12-2024 om 12:01
ik ben tevreden , de allereerste sok die ik brei gaat inmiddels ook een beetje op een sok lijken dankzij de hulp van youTube
Broodjebrie
29-12-2024 om 12:06
vrouw92 schreef op 29-12-2024 om 11:48:
[..]
Dank je, ja ik ben ook heel blij en trots dat het me lukt ervan te genieten. Mijn medicatie helpt hier denk ik ook heel erg bij. Mijn stemming is veel stabieler al een paar weken.
Wat fijn
MissHolmes
29-12-2024 om 13:16
Ik ben ontzettend blij en trots dat ik mijn grens aangegeven hen bij een vroegere vriend die weer contact met me opgenomen had. (Had ik mijn twijfels over eerlijk gezegd; is best veel gebeurd maar ik gaf hem het voordeel vd twijfel)
We zouden wat gaan drinken maar hij zei het vanmorgen voor de tweede keer af. (Hij is behoorlijk wispelturig, althans dat was hij vroeger. Ok ik ben dat ook maar hij is echt mega wispelturig. Hij zegt dat hij erg veranderd is maar dat vraag ik me af want dit deed hij vroeger dus ook de hele tijd, meningen en afspraken en beslissingen veranderen)
We spreken later wel een keer af zei hij maar dat heb ik dus afgehouden want ik ben geen marionettenpop meer en ik laat nu veel minder over me heenlopen, iets wat ik jaren lang wel deed en het doet me erg goed dat ik dat nu minder toelaat.