Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Broodjebrie schreef op 20-09-2024 om 14:28:

mijn auto staat op een parkeerplaats waar ze nog met hekjes werken. Dus altijd als ik weg wil moet ik eerst dat hekje naar beneden doen en daarna weer terug, als ik mijn auto van de plaats heb gereden. Toen ik vanmorgen mijn auto van de plaats reed en uit wilde stappen passeerde er een jongeman met 2 prachtige honden en deed hij mijn hekje omhoog. Daar was ik heel blij mee! Nog een knappe man ook nog, dus ik hoop dat ik hem vaker zie

Als je je kansen wilt verhogen, schaf je zelf ook een hond aan. Dan kom je de hele dag andere hondenmensen tegen op straat, met wie je heel makkelijk een praatje aankoopt  (Tis maar een tip hoor...  😊   )

SombraOnline schreef op 20-09-2024 om 17:57:

Woensdag naar vriend gegaan om elkaar voor het eerst fysiek te ontmoeten. We bellen al twee maanden lang elke dag, het werd wel eens tijd.
Maar jeetje. In het echt klikt het ook gewoon. Was heel zenuwachtig, maar het moment dat ik hem kon knuffelen? Alle spanning weg en het voelde meteen goed. En, ik heb z’n katten ook al veroverd. Volgens hem zijn ze heel schuw, maar de eerste dag kwam de poes meteen aandacht halen, en de tweede dag kwam kater ook voorzichtig tevoorschijn.

Ik wilde niet meer verliefd worden, ik wilde alleen blijven. Maar ik ben blij dat ik dit van mezelf “mocht”. Het is pril, maar het voelt goed, vertrouwd, en fijn. Het voelde als thuis komen.

Ik hoop dat je lang van elkaar mag genieten!

Beterlaat2021! schreef op 20-09-2024 om 18:53:

[..]

Als je je kansen wilt verhogen, schaf je zelf ook een hond aan. Dan kom je de hele dag andere hondenmensen tegen op straat, met wie je heel makkelijk een praatje aankoopt (Tis maar een tip hoor... 😊 )

Oh ik wil niets liever! Maar ik ben best veel van huis dus dan zit ie de hele dag alleen thuis, dat ga ik hem niet aandoen. Maar ik ben opgegroeid met honden en die hebben me zoveel liefde gegeven vroeger, dus ooit komt er zeker een hond in mijn leven 

Bailey26 schreef op 20-09-2024 om 08:20:

Herfstappeltaart wat een geweldig nieuws

SombraOnline schreef op 20-09-2024 om 17:57:

Woensdag naar vriend gegaan om elkaar voor het eerst fysiek te ontmoeten. We bellen al twee maanden lang elke dag, het werd wel eens tijd.
Maar jeetje. In het echt klikt het ook gewoon. Was heel zenuwachtig, maar het moment dat ik hem kon knuffelen? Alle spanning weg en het voelde meteen goed. En, ik heb z’n katten ook al veroverd. Volgens hem zijn ze heel schuw, maar de eerste dag kwam de poes meteen aandacht halen, en de tweede dag kwam kater ook voorzichtig tevoorschijn.

Ik wilde niet meer verliefd worden, ik wilde alleen blijven. Maar ik ben blij dat ik dit van mezelf “mocht”. Het is pril, maar het voelt goed, vertrouwd, en fijn. Het voelde als thuis komen.

Niet over nadenken, gewoon van genieten!

Broodjebrie schreef op 20-09-2024 om 17:25:

[..]

Ja ik begin het ook meer te merken.

Ik ook, en het valt me vandaag ook ineens echt op dat het nu al best donker is in huis en ik licht aan moet doen.

Loulou39 schreef op 20-09-2024 om 19:43:

[..]

Ik ook, en het valt me vandaag ook ineens echt op dat het nu al best donker is in huis en ik licht aan moet doen.

Ja en het koelt sneller af..

Ik merk dat ik zelf ook verander als het seizoen verandert. 

Vandaag weer een lekkere dag buiten kunnen zijn.  Nog buiten de avondmaaltijd gebruikt en morgen gaan we nog barbecueen. Zin in!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.