Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


_Audrey schreef op 29-02-2024 om 16:11:

Ik was bij mijn oncoloog, de eerste keer na de operatie. Hij zei (samengevat): voor een ongeneeslijke ziekte heb je tenminste wel de minst slechte soort te pakken. Wel kwaadaardig, maar enorm traag. En er komen binnenkort nieuwe medicijnen speciaal voor deze soort, dus er zijn zeker nog opties voor de toekomst.

Dus: ik ben blij!!

Wat fijn! Opeens toch weer wat toekomstperspectief!

wat een goed bericht Audrey. 

Audrey wat goed! Ik word blij van dit nieuws voor jou!

Ik ben ook blij want ik had vandaag vervolgonderzoek in het ziekenhuis omdat de echoscopiste bij de 20-weken echo een iets afwijkends dacht te zien. Bij het uitgebreidere onderzoek blijkt er niets aan de hand te zijn. Maakte me(nog) niet echt zorgen maar ben toch wel enorm opgelucht, ons meisje doet het vooralsnog prima♥️

Gelebloem schreef op 29-02-2024 om 17:30:

Ik ben ook blij want ik had vandaag vervolgonderzoek in het ziekenhuis omdat de echoscopiste bij de 20-weken echo een iets afwijkends dacht te zien. Bij het uitgebreidere onderzoek blijkt er niets aan de hand te zijn. Maakte me(nog) niet echt zorgen maar ben toch wel enorm opgelucht, ons meisje doet het vooralsnog prima♥️

Wat fijn Gelebloem  altijd weer spannend die echo’s hoor, helemaal als men iets denkt te zien.

Wat een goede berichten! ♥️

Ik heb een klein dingetje om blij te zijn. Mijn kapster knipte super.

Gefeliciteerd met de goed berichten, Audrey en Gele Bloem 💐

Marian2072 schreef op 29-02-2024 om 17:55:

Wat een goede berichten! ♥️

Ik heb een klein dingetje om blij te zijn. Mijn kapster knipte super.

Zeker iets om blij van te worden; een goede kapster  

_Audrey schreef op 29-02-2024 om 16:11:

Ik was bij mijn oncoloog, de eerste keer na de operatie. Hij zei (samengevat): voor een ongeneeslijke ziekte heb je tenminste wel de minst slechte soort te pakken. Wel kwaadaardig, maar enorm traag. En er komen binnenkort nieuwe medicijnen speciaal voor deze soort, dus er zijn zeker nog opties voor de toekomst.

Dus: ik ben blij!!

Geluk bij ongeluk, dat de trage variant die je hebt opgelopen maar de traagste ever mag zijn en de nieuwe medicijnen het schoolvoorbeeld van hoe ze dienen te werken!

Gelebloem schreef op 29-02-2024 om 17:30:

Ik ben ook blij want ik had vandaag vervolgonderzoek in het ziekenhuis omdat de echoscopiste bij de 20-weken echo een iets afwijkends dacht te zien. Bij het uitgebreidere onderzoek blijkt er niets aan de hand te zijn. Maakte me(nog) niet echt zorgen maar ben toch wel enorm opgelucht, ons meisje doet het vooralsnog prima♥️

Gelukkig, het is al spannend genoeg zonder mogelijke afwijkingen! Veel kracht en liefde voor de volgende 20 weken en daarna!

Marian2072 schreef op 29-02-2024 om 17:55:

Wat een goede berichten! ♥️

Ik heb een klein dingetje om blij te zijn. Mijn kapster knipte super.

Een goede kapper is veel waard! Lekker hoor 

En gelukkig ook goed nieuws voor jou Gelebloem! 

Dankjulliewel voor de gelukwensen, heel lief! En een fijne kapper vinden is echt de heilige graal! Ik word trouwens ook blij van het forum. Ik ben wat eenzamer dan ik zou willen op het moment en de uitwisseling hier doet me vaak goed. Mooi om zo een beetje deelgenoot te zijn van elkaars leven, ook al ken je elkaar alleen maar van hier.

Yumi schreef op 25-02-2024 om 00:35:

[..]

Als je op afbeelding zoekt
LED lamp GU10 | PAR16 bajonetsluiting | 5W=50W |daglichtwit 6500K | dimbaar | bol

Hier niet op voorraad, maar ze zijn nog wel te koop bij voor mij onbekende websites.

Oh hadden we het toch over hetzelfde. Ik denk dat het niet meer nodig is Yumi want er is toch weer een andere lamp bijgekomen en bij elkaar is het nu licht genoeg.

De lamp heb ik eergisteren en gisteren zitten maken van andere afgedankte lamponderdelen.

Van al het goede nieuws en blije berichten in dit topic   

En compliment van werkgever, waarom hij blij met me is..  Heel fijn!   
Ik word nog altijd heel blij van m'n werk, dat ik eindelijk passend werk heb gevonden! Ook al is het soms vermoeiend, het is nooit saai en de collega's zo leuk

Vakantie!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.