Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


lientje69 schreef op 29-02-2024 om 22:32:

Vakantie!

Heerlijk Lientje 

Ik ben blij met onze kat, ookal heeft ze me nu al wakker gemaakt door voor elke slaapkamer deur te gaan zitten klagen; het blijft een schatje 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

01-03-2024 om 08:07

Zilver_gray schreef op 01-03-2024 om 04:44:

[..]

Heerlijk Lientje

Ik ben blij met onze kat, ookal heeft ze me nu al wakker gemaakt door voor elke slaapkamer deur te gaan zitten klagen; het blijft een schatje

Zo herkenbaar!! Ik heb mijn hele leven al katten, ze kunnen echt wel irritant zijn maar  hun charisma en schattigheid maakt veel goed  (Ik ga nu meteen uit bed om mevrouw de dikzak te knuffelen...)

Buenos vacaciones Lientje!

lientje69 schreef op 29-02-2024 om 22:32:

Vakantie!

Lekker, geniet ervan! 

De bevestiging dat ik het goede doe. 

van het zonlicht.

Van mijn boterham met hagelslag en cappuccino.

Ik ben wel blij met mijn nieuwe lamp en die leuke tijd dat ik het ding in elkaar geknutseld heb van materialen die ik overal in huis vond. Hij was ook geslaagd en staat goed. Er waren geen tegenvallers behalve het feit dat het kunststof materiaal niet bleek te lijmen met de lijm die ik in huis had, en ik toen maar draad en naald heb gepakt om alles vast te zetten. 

Wel jammer dat het nu over is en dat ik iets anders moet gaan zoeken om te knutselen. Dat is lastig want ik ben moeilijk te inspireren. Ben een moeilijk mens op dat punt.

De planten doen het ook allemaal goed, wat tegelijkertijd prachtig én saai is, maar ik denk toch dat ik dadelijk wat ga winkelen in een tuincentrum.

lientje69 schreef op 29-02-2024 om 22:32:

Vakantie!

Heerlijk! Fijne vakantie Lientje

PhoebeHolmesreturns schreef op 01-03-2024 om 08:07:

[..]

Zo herkenbaar!! Ik heb mijn hele leven al katten, ze kunnen echt wel irritant zijn maar hun charisma en schattigheid maakt veel goed (Ik ga nu meteen uit bed om mevrouw de dikzak te knuffelen...)

Buenos vacaciones Lientje!

De zon schijnt! En ik ga straks stiekem langs de benzinepomp voor tuinplanten en ze ook poten...

14 km gelopen vanuit huis.  Bos,  heide,  weilanden,  markt.  En de zon scheen volop.  Dat doet een mens,  in ieder geval mij wel,  goed.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

01-03-2024 om 16:53

Het is maaaaaart! Weer een beetje dichter bij de lente 

Heerlijk ja! Het was ook echt lekker weer vandaag de ijssalon hier is sinds vandaag weer open dus dochter appte dat ze even een ijsje ging halen met vriendinnen..
En zoon wilde al z'n jas uit want het is zo warm 😜

Dank  voor de vakantie wensen!

Ik werd vandaag  blij van complimenten  van mijn collega's.  Door mijn werkgever wordt ik niet zo gewaardeerd  heb ik de afgelopen  weken gemerkt, maar door  collega's  en  bewoners in elk geval  wel. 

lientje69 schreef op 01-03-2024 om 17:15:

Dank voor de vakantie wensen!

Ik werd vandaag blij van complimenten van mijn collega's. Door mijn werkgever wordt ik niet zo gewaardeerd heb ik de afgelopen weken gemerkt, maar door collega's en bewoners in elk geval wel.

Jammer dat de waardering in loon uitblijft. Wel fijn dat de bewoners en je directe collega’s je inzet tenminste waarderen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.