Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


dat ik vandaag een redelijke dag heb. En ik word ook blij van mijn schone ramen.

Broodjebrie schreef op 01-03-2024 om 17:59:

dat ik vandaag een redelijke dag heb. En ik word ook blij van mijn schone ramen.

Wat fijn!

Vandaag de inhoud van een tuincentrum bekeken. Dat is altijd spannend en leuk. Vond evenwel niets om mijn collectie planten mee uit te breiden (of het was te zwaar en te onhandig vervoeren) dus ik kwam met alleen een zakje aarde terug.

Supergezellige avond gehad, net thuis. Zo op bed en dan morgen volgende feestje. Zondag brak zijn, denk ik, maar goed dat is dan zo

Moet altijd zo om mijn koelkast lachen want hij produceert de meest levensechte kreun- mopper- en klaaggeluiden. Zelfs het geluid van een koe. Aan één stuk door; van de ene klaagserenade naar de volgende moppersessie en dan weer ineens intens gejammer. Het zal de motor en de luchtdruk zijn. Normaal hoor je het niet meer omdat het er altijd is. In de zomer zijn er ook andere geluiden; meer alsof er een beest in opgesloten zit die eruit wil! Mooi dat ie moet blijven zitten daar.

Ik had de afsluitstrip al vervangen en opnieuw vastgelijmd maar dat helpt niet. Volgende keer de inhoud wat verzetten. Je weet maar nooit.

Al mijn klusjes  van mijn lijst af weten te krassen. En nu op vakantie!

lientje69 schreef op 02-03-2024 om 10:12:

Al mijn klusjes van mijn lijst af weten te krassen. En nu op vakantie!

Fijne vakantie Lientje 

van de mooie golden retriever die ik net zag

Broodjebrie schreef op 02-03-2024 om 10:36:

van de mooie golden retriever die ik net zag

Ohh ik hou ook zo erg van (zulke) honden  

Wij hebben een kleinere hond (ook echt een schatje hoor  ) maar als ik lichamelijk beter was, zouden wij ook een golden retriever hebben

Yumi schreef op 02-03-2024 om 10:23:

[..]

Fijne vakantie Lientje

Dank je!

Dat mijn diarree eindelijk over is.

Fijne vakantie Lientje

Ik zie vandaag ineens heel veel vlinders in de tuin   Lente! 

HAHA!wait..what schreef op 02-03-2024 om 10:38:

[..]

Ohh ik hou ook zo erg van (zulke) honden

Wij hebben een kleinere hond (ook echt een schatje hoor ) maar als ik lichamelijk beter was, zouden wij ook een golden retriever hebben

Ah

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.