Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


HAHA!wait..what schreef op 02-03-2024 om 11:14:

Ik zie vandaag ineens heel veel vlinders in de tuin Lente!

Ja zo mooi he? En de zon schijnt ook zo heerlijk 

Zilver_gray schreef op 02-03-2024 om 12:23:

[..]

Ja zo mooi he? En de zon schijnt ook zo heerlijk

Ik liep net even buiten en toen ik bij mijn voordeur stond, ben ik even stil blijven staan. De zon was zo lekker warm!

Broodjebrie schreef op 02-03-2024 om 12:28:

[..]

Ik liep net even buiten en toen ik bij mijn voordeur stond, ben ik even stil blijven staan. De zon was zo lekker warm!

Ja echt een cadeautje dit  wordt hier echt gelukkig van. Wat een beetje zon kan doen!

Ik zit in de zon buiten (met trui aan) en mijn beddegoed wappert aan de lijn. 

Zilver_gray schreef op 02-03-2024 om 12:44:

[..]

Ja echt een cadeautje dit wordt hier echt gelukkig van. Wat een beetje zon kan doen!

Ik had het zo warm dat ik mijn jas uiteindelijk open heb gedaan haha. 

wij zitten gewoon buiten koffie te drinken nu. Wat ben ik daar blij van. 

Van mijn belastingaangifte.

van het heerlijke weer idd. 

Dat ik weer zit, nadat ik terraspotten en -bakken had omgewisseld maar toch besloten had dat ze eerst beter stonden. Weet ik dat ook weer. Anders blijf je het maar als een optie zien.

Je ziet wel dat de planten buiten wat meer in de lentestemming komen. De Forsythia's beginnen voorzichtigjes wat bloemknopjes geel te maken. Maar het is nog maar acht graden buiten op de meetplek dus niet warm.

16 km gelopen.  Speenkruid bloeit een beetje.  De eerste bosanemonen ook. En volop daslook.  Ik ben wel moe nu. Vanmorgen een pittige krachttraining en daarna dus lopen waarbij een groot deel onverhard was en ook nog vrij veel stukken waar ik tot en met wreef in de modder liep,  dat loopt toch zwaarder. 

Heerlijke gesekst vandaag en eindelijk mn hele huis opgeruimd en schoongemaakt. Zat er al twee weken tegenaan te hikken maar was zooo moe. Lekker mn ding gedaan met een luisterboek. De zon heeft goed geholpen. Lekker gezond gekookt voor mezelf en nu staat er een grote pan bottenbouillon op. 
Straks verder met mn borduurgaren netjes opbergen en nieuwe beginnen. Wederom lekker met m'n luisterboek. Heerlijk 

Koettie schreef op 02-03-2024 om 19:02:

Heerlijke gesekst vandaag en eindelijk mn hele huis opgeruimd en schoongemaakt. Zat er al twee weken tegenaan te hikken maar was zooo moe. Lekker mn ding gedaan met een luisterboek. De zon heeft goed geholpen. Lekker gezond gekookt voor mezelf en nu staat er een grote pan bottenbouillon op.
Straks verder met mn borduurgaren netjes opbergen en nieuwe beginnen. Wederom lekker met m'n luisterboek. Heerlijk

Zat je er al 2 weken tegenaan te hikken tegen de seks? 

Koettie schreef op 02-03-2024 om 19:02:

Heerlijke gesekst vandaag en eindelijk mn hele huis opgeruimd en schoongemaakt. Zat er al twee weken tegenaan te hikken maar was zooo moe. Lekker mn ding gedaan met een luisterboek. De zon heeft goed geholpen. Lekker gezond gekookt voor mezelf en nu staat er een grote pan bottenbouillon op.
Straks verder met mn borduurgaren netjes opbergen en nieuwe beginnen. Wederom lekker met m'n luisterboek. Heerlijk

Bofkont. Ik heb alleen mijn Tarzan schoongemaakt.🕷️🕸️


Op een weggeefhoek op fb vroeg iemand om stekjes/planten voor haar tuin ivm geen budget. Zo mooi wat ze aangeboden krijgt! En ik was al blij van de zon. En van met dochters naar de kringloop en leuke dingen gevonden. En van ding op school van oudste vanmiddag en zij zo leuk met haar vrienden. Ik zal wel ongesteld moeten worden ofzo (kan niet want Mirena, maar jullie snappen wat ik bedoel), maar wordt gewoon overal blij van vandaag. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.