Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


watertoren schreef op 02-03-2024 om 19:36:

[..]

Zat je er al 2 weken tegenaan te hikken tegen de seks?

Haha nee hoor. Daar weet ik altijd wel energie voor te maken 

Ik werd vandaag blij van hoe blij mijn nichtjes werden van de cadeautjes die ik had gekocht. Vooral het boek en de zelf gehaakte boekenlegger viel in de smaak. Kleuter heeft het ook fijn gehad op het feestje. Haar grote nicht heeft haar nagels roze gelakt en dat vond ze natuurlijk prachtig. Mijn man vond dat ze daar nog te klein voor is, maar ja kleine meisjes worden groot en dat is het leuke aan grotere nichten hebben. Dus voor een keer mag het best.

Ah leuk toch, nagellak! Vind ik ook best onschuldig make up e.d. vind ik een stuk heftiger haha!

Wauw, ik zit buiten in de zon.. Met een hempje aan en het is WARM! Bizar en heerlijk

HAHA!wait..what schreef op 03-03-2024 om 12:35:

Ah leuk toch, nagellak! Vind ik ook best onschuldig make up e.d. vind ik een stuk heftiger haha!

Wauw, ik zit buiten in de zon.. Met een hempje aan en het is WARM! Bizar en heerlijk

ik ben jaloers, hier nog geen zon terwijl dat wel voorspeld was. Ik dacht even uit te brakken in het zonnetje, maar helaas.. 

Tara82 schreef op 03-03-2024 om 00:45:

Ik werd vandaag blij van hoe blij mijn nichtjes werden van de cadeautjes die ik had gekocht. Vooral het boek en de zelf gehaakte boekenlegger viel in de smaak. Kleuter heeft het ook fijn gehad op het feestje. Haar grote nicht heeft haar nagels roze gelakt en dat vond ze natuurlijk prachtig. Mijn man vond dat ze daar nog te klein voor is, maar ja kleine meisjes worden groot en dat is het leuke aan grotere nichten hebben. Dus voor een keer mag het best.

Mijn zoon van 4 heeft ook regelmatig nagellak op. Leuk toch voor die kleintjes

Saga schreef op 03-03-2024 om 13:57:

[..]

Mijn zoon van 4 heeft ook regelmatig nagellak op. Leuk toch voor die kleintjes

Ik vind het ook erg schattig staan. Van mij mag het ook best vaker, maar mijn man moet nog een beetje wennen dat ze echt al een grote meid van 5 is. 

van een wandeling, en een fijn gesprek.

Vanmorgen veel nuttige dingen in huis gedaan: twee wassen, binnenkant van de ramen schoongemaakt (twee weken geleden nieuwe beglazing gekregen), de stapel nieuwe kleding van de kinderen in de kasten gelegd en hun oude kleding in de bak voor verkoop/ kledingcontainer. De meisjes hebben nieuwe kleren aan, staat zo leuk! Nu heerlijk in de zon buiten bijkomen met een glas witte wijn. Straks naar vrienden om te borrelen en samen eten. Heerlijk dit soort dagen!

Friezinnetje schreef op 03-03-2024 om 12:42:

[..]

ik ben jaloers, hier nog geen zon terwijl dat wel voorspeld was. Ik dacht even uit te brakken in het zonnetje, maar helaas..

Gelukkig toch nog even in de zon kunnen zitten, leesboek erbij. Heerlijk! De energie stroomt het lijf weer binnen.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

03-03-2024 om 17:22

Broodjebrie schreef op 03-03-2024 om 15:24:

van een wandeling, en een fijn gesprek.

Ik precies hetzelfde! Heb ook lekker gewandeld met mijn moeder in een schitterend gebied waar ik nooit eerder was geweest, ontzettend genoten van het heerlijke weer en we hebben ook een erg goed gesprek gehad. 

Friezinnetje schreef op 03-03-2024 om 12:42:

[..]

ik ben jaloers, hier nog geen zon terwijl dat wel voorspeld was. Ik dacht even uit te brakken in het zonnetje, maar helaas..

Ik was ook in Friesland.  Beetsterzwaag en Olterterp.  Prachtige zonnige middag.  Ik liep voor de eerste keer weer met blote benen. 

Van mijn schoonfamilie. Schoonouders hebben man en mij in de tuin geholpen. En zwager was ondertussen met zoon in de weer. 
Zonder hulp was de tuin nog lang niet lente proof. 

Heerlijke dag achter de rug 
Veel buiten geweest, met verschillende activiteiten 

Vanmorgen een mooie lange strandwandeling bij Ter Heijde gemaakt. In de namiddag waren we weer thuis en konden we op ons eigen terras in de zon een glas wijn drinken. Dochter had heerlijk voor ons gekookt. Een top dag!

Ik zag de eerste vlinder van dit jaar,

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.