Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Het is mij gelukt om binnen 2 uur een nieuwkomer in balans op een fiets te krijgen en te laten trappen.  Hij heeft 5 meter gefietst,  hoera. Volgende dag verder. 

HAHA!wait..what schreef op 28-02-2024 om 12:31:

[..]

Zo jammer Maar goed dat je voor jezelf kiest! Hopelijk niet te veel stress ervan

Dank je wel. Ik probeer werk ook even te parkeren. Net met therapeut gewandeld in de natuur, was wel fijn.

Yesss. 

Werk hier nu bijna een jaar en kan er maar niet aan wennen dat maandag mijn vrije dag is. Vind het zo'n vervelende dag om vrij te zijn, geen zak te doen en oprecht beetje domper op een verder leike baan. En nu kan ik binnenkort mn vrije vrijdag weer krijgen!

ik ben blij dat ik de laatste nachten beter slaap, ondanks dat het nog niet lekker gaat met me.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-02-2024 om 11:08

Ik ben blij omdat ik net hulp kreeg toen ik mijn voordeur niet open kreeg.. (Sleutel ging er gewoon in maar ik kreeg hem niet meer open)
Gelukkig zit er een timmerbedrijf tegenover, daar liep ik even heen om om hulp te vragen. En dat ik dat dan ook krijg daar word ik blij van!

”Mijn” Aldi krijgt een verse broodjes afdeling! Andijvie-blij hahaha

Netherfield schreef op 29-02-2024 om 13:20:

”Mijn” Aldi krijgt een verse broodjes afdeling! Andijvie-blij hahaha

Dat is fijn! Moet je de verschillende broodjes natuurlijk wel allemaal uitproberen 

Liefde 

Ik was bij mijn oncoloog, de eerste keer na de operatie. Hij zei (samengevat): voor een ongeneeslijke ziekte heb je tenminste wel de minst slechte soort te pakken. Wel kwaadaardig, maar enorm traag. En er komen binnenkort nieuwe medicijnen speciaal voor deze soort, dus er zijn zeker nog opties voor de toekomst. 

Dus: ik ben blij!! 

_Audrey schreef op 29-02-2024 om 16:11:

Ik was bij mijn oncoloog, de eerste keer na de operatie. Hij zei (samengevat): voor een ongeneeslijke ziekte heb je tenminste wel de minst slechte soort te pakken. Wel kwaadaardig, maar enorm traag. En er komen binnenkort nieuwe medicijnen speciaal voor deze soort, dus er zijn zeker nog opties voor de toekomst.

Dus: ik ben blij!!

Wat een goed nieuws!

_Audrey schreef op 29-02-2024 om 16:11:

Ik was bij mijn oncoloog, de eerste keer na de operatie. Hij zei (samengevat): voor een ongeneeslijke ziekte heb je tenminste wel de minst slechte soort te pakken. Wel kwaadaardig, maar enorm traag. En er komen binnenkort nieuwe medicijnen speciaal voor deze soort, dus er zijn zeker nog opties voor de toekomst.

Dus: ik ben blij!!

Wat fijn Audrey 

_Audrey schreef op 29-02-2024 om 16:11:

Ik was bij mijn oncoloog, de eerste keer na de operatie. Hij zei (samengevat): voor een ongeneeslijke ziekte heb je tenminste wel de minst slechte soort te pakken. Wel kwaadaardig, maar enorm traag. En er komen binnenkort nieuwe medicijnen speciaal voor deze soort, dus er zijn zeker nog opties voor de toekomst.

Dus: ik ben blij!!

Fijn Audrey!  Dan kan je voorzichtig weer wat plannen malen voor de toekomst.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-02-2024 om 16:30

Heel erg fijn Audrey, gefeliciteerd!

Ja, heel fijn he! Ik ben enorm opgelucht door dat nieuws 🥳💃

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-02-2024 om 17:07

_Audrey schreef op 29-02-2024 om 17:00:

Ja, heel fijn he! Ik ben enorm opgelucht door dat nieuws 🥳💃

Dat kan ik mij voorstellen..!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.