Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Broodjebrie schreef op 26-02-2024 om 10:10:

van mijn werkgever. Privé gaat het even wat minder en ze denken met me mee, waardoor ik nu een stuk minder hoef te werken deze week, in de hoop dat ik mezelf weer terug kan vinden. Ze zijn zuinig op me en willen me niet kwijt. Hartverwarmend

Ik neem mijn woorden terug..

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-02-2024 om 09:12

Broodjebrie schreef op 27-02-2024 om 09:06:

[..]

Ik neem mijn woorden terug..

????????? Whatsup?

PhoebeHolmesreturns schreef op 27-02-2024 om 09:12:

[..]

????????? Whatsup?

Ze willen dat ik morgen probeer te gaan werken, maar ik vind dat nog iets te snel..

Blij dat   www.beleefdelente.nl   weer online is.
Op naar het voorjaar!

Broodjebrie schreef op 27-02-2024 om 09:06:

[..]

Ik neem mijn woorden terug..

Uiteindelijk  ben je blijkbaar  maar overal een nummer...

lientje69 schreef op 27-02-2024 om 10:31:

[..]

Uiteindelijk ben je blijkbaar maar overal een nummer...

Ja dat begin ik ook te merken.

Ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd. Het was zo mooi-mooi-mooi, het was echt niet gewoon...
Diep in de nacht, totaal onverwacht duizelt je hoofd van geluk....

Soms vind ik het helemaal niet erg om 's nachts wakker te worden 

Het ongelooflijk mooie cadeau wat ik net kreeg. En wat een perfecte timing ook. Hoe meer strijd aan de ene kant, hoe meer steun van de andere kant 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-02-2024 om 10:47

Broodjebrie schreef op 27-02-2024 om 11:36:

[..]

Ja dat begin ik ook te merken.

Blijf opkomen voor jezelf hoor!

Ik heb het altijd vervelend gevonden dat ik altijd jonger geschat wordt maar nu ik 41 ben vind ik het steeds leuker worden  😄

Broodjebrie schreef op 27-02-2024 om 09:32:

[..]

Ze willen dat ik morgen probeer te gaan werken, maar ik vind dat nog iets te snel..

Niet gedaan toch, hopelijk? Wat stom dat ze eerst het 1 zeggen en dan toch hier weer mee komen..

Ik had net mijn oude moedertje aan de telefoon. Ze heeft artritis en heel vaak pijn aan haar gewrichten. Nu belde ze dat een goede dag heeft vandaag. Ze klonk alsof ze stond te kwispelen van levenslust. Zo dankbaar dat ze er nog is.

HAHA!wait..what schreef op 28-02-2024 om 10:51:

[..]

Niet gedaan toch, hopelijk? Wat stom dat ze eerst het 1 zeggen en dan toch hier weer mee komen..

Nope, de rest van deze week ben ik nog thuis. We zitten helaas niet op 1 lijn wat mij weer extra stress oplevert.

Broodjebrie schreef op 28-02-2024 om 11:24:

[..]

Nope, de rest van deze week ben ik nog thuis. We zitten helaas niet op 1 lijn wat mij weer extra stress oplevert.

Zo jammer    Maar goed dat je voor jezelf kiest! Hopelijk niet te veel stress ervan   

Campanula schreef op 28-02-2024 om 10:51:

Ik had net mijn oude moedertje aan de telefoon. Ze heeft artritis en heel vaak pijn aan haar gewrichten. Nu belde ze dat een goede dag heeft vandaag. Ze klonk alsof ze stond te kwispelen van levenslust. Zo dankbaar dat ze er nog is.

Ach, dit klinkt echt heel lief 

HAHA!wait..what schreef op 28-02-2024 om 12:32:

[..]

Ach, dit klinkt echt heel lief

Dank je wel. Ze is 80 en onvoorstelbaar goed voor mij geweest. Ze zou voor de trein springen voor de kinderen.♥️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.