Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat klinkt echt goed Broodjebrie Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat  

Ik werd blij van de hond! Ik haalde haar bij de trimster op en ze was zo blij toen ze me zag  (al zal ze van iedereen blij worden want het is niet haar favoriete uitstapje zeg maar 
En nu is ze zo lekker zacht en ze ruikt lekker   Enorm blij ook dat haar vacht nu korter is, scheelt zo veel uren in borstelen

watertoren schreef op 25-02-2024 om 23:32:

[..]

Ik vind mezelf niet mooi. Ik ben best wel onzeker.

Dan hoop ik dat die onzekerheid mede door zo'n compliment verdwijnt

HAHA!wait..what schreef op 26-02-2024 om 12:19:

Dat klinkt echt goed Broodjebrie Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat

Ik werd blij van de hond! Ik haalde haar bij de trimster op en ze was zo blij toen ze me zag (al zal ze van iedereen blij worden want het is niet haar favoriete uitstapje zeg maar )
En nu is ze zo lekker zacht en ze ruikt lekker Enorm blij ook dat haar vacht nu korter is, scheelt zo veel uren in borstelen

Dank je wel

Moirmel schreef op 25-02-2024 om 18:55:

Zo blij met mijn nieuwe medicatie. Neem ze nu een aantal weken en ik ervaar een rust in mijn hoofd die ik anders enkel kan bereiken door me bijna coma te zuipen. Volgens mijn vrouw slaap ik ook beter (ze hoort mij niet meer stampen op de vloer of roepen) en ze heeft aangegeven om te proberen weer samen te slapen.

Wat fijn om te horen Moirmel, dat lijkt me een enorme verbetering van je kwaliteit van leven!

Ik werd vandaag blij omdat man een klus in huis heeft geklaard die behoorlijk wat nieuwe vaardigh3d3n vroeg, en dat ik zie hoeveel plezier het hem doet dat hij dat nu kan en voor 'ons' heeft kunnen doen. En ik at net voor het eerst een cinnamon bun

Door stukje natuur gefietst waar ik nog nooit geweest was. 

ik ben blij, dat ik het vandaag de hele dag volgehouden heb op het werk, en ook niet echt moe ben. Hoop dat de klachten nu over zijn. 

Ik heb mijzelf getrakteerd op een bos tulpen. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-02-2024 om 18:16

Broodjebrie schreef op 26-02-2024 om 10:10:

van mijn werkgever. Privé gaat het even wat minder en ze denken met me mee, waardoor ik nu een stuk minder hoef te werken deze week, in de hoop dat ik mezelf weer terug kan vinden. Ze zijn zuinig op me en willen me niet kwijt. Hartverwarmend

He wat fijn! Kan je goed gebruiken!

Ik ben blij omdat ik vandaag weer een stuk in mijn eentje gereden heb zonder zenuwen en zonder fouten. (Dat durfde ik dus niet meer na de blunders en negatieve reacties op het topic daarover..)

Super offday en al mn plannen liepen in de soep maar wel een stuk gewandeld en gekookt en gezonde lunch voor morgen. Toch niet helemaal verloren dag. 

Van mijn schoonzusje had ik een mooie bloempot gekregen die ze zelf niet meer kon gebruiken. Ik had die al even staan en die heb ik gevuld vandaag met kleine plantjes. Staat mooi op de salontafel. En viooltjes gekocht voor aan de balustrade, morgen ga ik ze planten. Kijk al uit naar het verwachte zonnetje en dan die vrolijke bloemetjes Kom maar door met die lente! 
O, en een boel knutselspullen aangeschaft voor de kinderen, heb al zin om met ze te gaan fröbelen dit weekend. 😃

Mijn goede vriend. Toen ik hem 2 jaar geleden leerde kennen, was hij psychisch en fysiek nog een wrak, maar hij stond op een kruispunt. Hij is de goede weg ingeslagen. 
Hij was een man met een laag zelfbeeld, depressies, behandelingen bij de GGZ die niet aansloegen en zelfmoordgedachten. En nu... Al tijden niets van dat alles meer, wauw.. 

En ik werd blij van een filmpje uit Israël dat ik doorgestuurd kreeg. Nu big smile op mijn gezicht. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-02-2024 om 19:14

Oww nog meer blij; ik heb uitgevonden dat je topics kan blokkeren/op negeerstand kunt zetten. Beetje laat uitgevonden maar goed better let as net..

PhoebeHolmesreturns schreef op 26-02-2024 om 19:14:

Oww nog meer blij; ik heb uitgevonden dat je topics kan blokkeren/op negeerstand kunt zetten. Beetje laat uitgevonden maar goed better let as net..

Maar als je een topic blokkeert kun je die echt nooit meer terugvinden, heb ik gemerkt. Dat is wel jammer voor als je je later bedenkt. Ik doe tegenwoordig wel ‘verwijderen uit gereageerd-lijst’, dat is minder definitief 

Ben blij dat mijn werk aan een project waar ik maanden (naast mijn gewone werk) aan gewerkt heb, heel positief is ontvangen en hopelijk slepen we zo een grote opdracht binnen!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.