Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Beterlaat2021! schreef op 25-02-2024 om 18:06:

Verkopen ze nog sigaretten bij de Jumbo dan? Dat mag toch niet meer?

Volgens mij tot juni mag het nog? Dacht ik laatst gelezen te hebben..

Ik werd blij van een eekhoorn in de tuin. Kinderen zaten ook blij toe te kijken en allerlei namen te bedenken want ze denken dat ie in onze tuin/boom blijft. Knabbel is de naam! Heel origineel 🤣

HAHA!wait..what schreef op 25-02-2024 om 18:10:

[..]

Volgens mij tot juni mag het nog? Dacht ik laatst gelezen te hebben..

Ik werd blij van een eekhoorn in de tuin. Kinderen zaten ook blij toe te kijken en allerlei namen te bedenken want ze denken dat ie in onze tuin/boom blijft. Knabbel is de naam! Heel origineel 🤣

Hoe oud zijn je kinderen? Anders is dit een leuk boek: 

https://www.bol.com/nl/nl/p/krik-ben-ik/1001004011522951/?bltgh=gff3eXJKB7kZgvdUnexBZA.2_6.7.ProductImage

Ook vaak wel in de bieb te krijgen.  

Malibu2 schreef op 25-02-2024 om 18:10:

[..]

Dat mag pas vanaf 1 juli dit jaar niet meer. De AH en Lidl zijn er al eerder mee gestopt.

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5427824/even-snel-sigaretten-halen-niet-meer-de-supermarkten

AH hier blijft sigaretten verkopen, was daar ook verbaast over maar dat komt blijkbaar omdat Jan Linders de franchisenemer is van dit filiaal. 

Netherfield schreef op 25-02-2024 om 18:20:

[..]

Hoe oud zijn je kinderen? Anders is dit een leuk boek:

https://www.bol.com/nl/nl/p/krik-ben-ik/1001004011522951/?bltgh=gff3eXJKB7kZgvdUnexBZA.2_6.7.ProductImage

Ook vaak wel in de bieb te krijgen.

Ze zijn 9 en 12   

Ziet er wel uit als een heel leuk boek!

Zo blij met mijn nieuwe medicatie. Neem ze nu een aantal weken en ik ervaar een rust in mijn hoofd die ik anders enkel kan bereiken door me bijna coma te zuipen. Volgens mijn vrouw slaap ik ook beter (ze hoort mij niet meer stampen op de vloer of roepen) en ze heeft aangegeven om te proberen weer samen te slapen.

van 11 km onverhard lopen. Het was deels modderig maar hèhè, de lucht was deels blauw,  de zon scheen. De vogels kwetterden.  LIA!!!! (Lente In Aantocht)

Ik werd ook blij van de wandeling die we vandaag gemaakt hebben zo'n mooi gebied en de lente hing echt in de lucht.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-02-2024 om 19:48

Vast een beetje vreemd waar ik blij van word maar goed dat maakt niet uit. Een paar weken terug hebben vriend en ik besloten om 1 meningsverschil waar geen compromis over te sluiten is om te stoppen als koppel en als hele goede vrienden door te gaan. Daar hadden we het afgelopen weken moeilijk mee, we twijfelden best wel en we hadden eigenlijk weer besloten om het toch nog een x te proberen. Echter vanmorgen zag ik na dagen twijfel toch in dat dit ons allebei weer stress gaf en dat het echt voor ons allebei beter is om op vriendschappelijke basis verder te gaan. Hier hebben we een goed gesprek over gehad en we hebben nu dus definitief de knoop doorgehakt. 
Natuurlijk is het ook wel jammer en is het best moeilijk maar tegelijkertijd is het ook een opluchting en ben ik heel erg blij dat hij niet uit mijn leven verdwijnt.(Alleen voorlopig is een beetje afstand natuurlijk wel nodig want anders wennen we nooit aan de nieuwe situatie)
Ik ben overigens nog nooit zo fijn  en gemoedelijk uit elkaar gegaan als nu  ...

Ik werd vanmiddag overigens ook blij van het mooie weer 

Vandaag had ik gasten op het eten en ik was al vroeg bezig met de maaltijd. Draai ik de sambal open en kom ik het lepeltje tegen die ik al weken kwijt was.  Blij mee. 
Was zo lastig, ik was gewend 6 kleine lepeltjes te hebben in de keukenla voor een schepje mosterd/ sambal/ pesto of andere dingen waarvan je weinig nodig hebt en dan op zo'n kookdag een lepeltje minder was niet handig. 
Blij dat het terug is. 

Edit 22.07:

Ik weet nu ook waarom vorig weekend de saté niet was zoals anders,  sambal vergeten. 

watertoren schreef op 25-02-2024 om 17:28:

Ik dacht vandaag ik hoef nergens naar toe, totdat ik naar mijn pakje sigaretten keek. Ik ben zwaar verslaafd dus toch even naar de Jumbo om sigaretten te kopen. Er tikte een man op mijn schouder. Hij zei, mevrouw mag ik u iets zeggen . U bent bloed en bloed mooi. Oke en ga je weer naar huis en ben je alleen maar zo'n compliment geeft je toch een lekker gevoel.

Wat zei je, vertel eens een keer iets nieuws?

Fijne serie op Netflix, One Day. Met lekkere chocolade. Sowieso een fijn weekend gehad en de vakantie was druk, maar kijk er wel met een tevreden gevoel op terug.
Morgen weer aan het werk, eigenlijk ook wel prima (wat al heel wat is voor mij)

Yumi schreef op 25-02-2024 om 22:53:

[..]

Wat zei je, vertel eens een keer iets nieuws?

Ik vind mezelf niet mooi. Ik ben best wel onzeker. 

van mijn werkgever. Privé gaat het even wat minder en ze denken met me mee, waardoor ik nu een stuk minder hoef te werken deze week, in de hoop dat ik mezelf weer terug kan vinden. Ze zijn zuinig op me en willen me niet kwijt. Hartverwarmend  

Broodjebrie schreef op 26-02-2024 om 10:10:

van mijn werkgever. Privé gaat het even wat minder en ze denken met me mee, waardoor ik nu een stuk minder hoef te werken deze week, in de hoop dat ik mezelf weer terug kan vinden. Ze zijn zuinig op me en willen me niet kwijt. Hartverwarmend

Wat fijn broodjebrie!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.