Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Broodjebrie schreef op 25-02-2024 om 08:43:

dat mijn zus en pasgeboren kind uit het ziekenhuis mogen

Wat fijn! Moesten ze langer blijven dan 'normaal' ? 

HAHA!wait..what schreef op 25-02-2024 om 08:52:

[..]

Wat fijn! Moesten ze langer blijven dan 'normaal' ?

Ja, keizersnede.

Broodjebrie schreef op 25-02-2024 om 09:07:

[..]

Ja, keizersnede.

Gefeliciteerd!

Wat fijn dat ze lekker naar huis mag. Ik wilde na mijn keizersnede zo graag naar huis, maar ik moest toen zelfs nog een extra nacht blijven, omdat ze laat in de avond was geboren en ze ons niet in de avond naar huis lieten gaan.

na 2 slechte nachten slapen,  vannacht lekker geslapen en tot 9 uur. Heerlijk

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-02-2024 om 11:01

HAHA!wait..what schreef op 25-02-2024 om 08:51:

[..]

Ja! Lente in aantocht

Jaaaaaaaaaaa!!

Sinds januari maak ik automatisch elke maand geld over naar de spaarrekening. Op de 25e, dus vandaag groeide mijn spaarrekening weer! Om de een of andere reden gaat sparen nu makkelijker, word ik blij van!

Netherfield schreef op 25-02-2024 om 11:35:

Sinds januari maak ik automatisch elke maand geld over naar de spaarrekening. Op de 25e, dus vandaag groeide mijn spaarrekening weer! Om de een of andere reden gaat sparen nu makkelijker, word ik blij van!

ja, ik doe dat ook. Spaart lekker door. 

Tara82 schreef op 25-02-2024 om 09:39:

[..]

Gefeliciteerd!

Wat fijn dat ze lekker naar huis mag. Ik wilde na mijn keizersnede zo graag naar huis, maar ik moest toen zelfs nog een extra nacht blijven, omdat ze laat in de avond was geboren en ze ons niet in de avond naar huis lieten gaan.

Dank je!

Een 6-jarig Oekraïens meisje in onze kerk die altijd heel verlegen overkomt, maar die vandaag ineens een heel verhaal aan me ging vertellen, in vloeiend Nederlands. 

Ik had wel gehoord dat ze intussen Nederlands spreekt, ze gaat naar een Nederlandse school. Maar ik had niet gedacht dat dat zo accentloos zou zijn. En ik vond het gewoon leuk dat ze zo spontaan tegen me begon te babbelen 

van het lekkere zonnetje wat scheen, helaas nu grijs. Blokje om geweest, heerlijk

Van een bewoner die tegen me zei: wat ben jij toch een lieverd! 

Bijna een uur gewandeld in het bos met hond.
Toen ik heen reed, regende het wat, maar het was droog toen ik uit de auto kwam en geen regen gehad tijdens het wandelen 

Ik dacht vandaag ik hoef nergens naar toe, totdat ik naar mijn pakje sigaretten keek. Ik ben zwaar verslaafd dus toch even naar de Jumbo om sigaretten te kopen. Er tikte een man op mijn schouder.  Hij zei, mevrouw mag ik u  iets zeggen . U bent bloed en bloed mooi. Oke en ga je weer naar huis en ben je alleen maar zo'n compliment geeft je toch een lekker gevoel. 

Verkopen ze nog sigaretten bij de Jumbo dan?  Dat mag toch niet meer?

Beterlaat2021! schreef op 25-02-2024 om 18:06:

Verkopen ze nog sigaretten bij de Jumbo dan? Dat mag toch niet meer?

Dat mag pas vanaf 1 juli dit jaar niet meer. De AH en Lidl zijn er al eerder mee gestopt. 

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5427824/even-snel-sigaretten-halen-niet-meer-de-supermarkten

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.