Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-07-2023 om 22:18

PhoebeHolmesreturns schreef op 29-07-2023 om 19:24:

[..]

Ik ook, heel erg!

Ook blij omdat ik leuke middag had in een leuk museum met mijn moeder waar ik zelfs nog een bner heb gespot (Niet dat ik veel met haar heb maar het idee is gewoon leuk )

Ik heb niet veel met die bner bedoel ik uiteraard 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-07-2023 om 08:11

Joepie!!! Nieuwe dag is net begonnen maar alweer iets om blij te zijn: ik heb sinds kort mijn 1e autootje, ik woon nog net in een straat met betaald parkeren (verderop in de wijk is het gratis maar is wel druk) dus om in mijn straat te parkeren moest ik een vergunning aanvragen waarvoor ik op de wachtlijst stond. Ik kreeg net bericht dat ik hem aan kan vragen en dat heb ik meteen gedaan. Niet dat ik een paar minuten lopen erg vind maar in mijn straat is het parkeren (als er niet te veel auto's staan) wat makkelijker en ik ben blij!!! 
Goedemorgen!

PhoebeHolmesreturns schreef op 30-07-2023 om 08:11:

Joepie!!! Nieuwe dag is net begonnen maar alweer iets om blij te zijn: ik heb sinds kort mijn 1e autootje, ik woon nog net in een straat met betaald parkeren (verderop in de wijk is het gratis maar is wel druk) dus om in mijn straat te parkeren moest ik een vergunning aanvragen waarvoor ik op de wachtlijst stond. Ik kreeg net bericht dat ik hem aan kan vragen en dat heb ik meteen gedaan. Niet dat ik een paar minuten lopen erg vind maar in mijn straat is het parkeren (als er niet te veel auto's staan) wat makkelijker en ik ben blij!!!
Goedemorgen!

Wat fijn! Werken ze bij jou in de gemeente zelfs in het weekend? 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-07-2023 om 09:06

Friezinnetje schreef op 30-07-2023 om 08:20:

[..]

Wat fijn! Werken ze bij jou in de gemeente zelfs in het weekend?

Blijkbaar  ..  (Denk het niet... stond op wachtlijst en kreeg een mail dat er een plekje was en ik een aanvraag in kon dienen en dan is die aanvraag denk ik enkel een formaliteit)

Tevreden omdat partner genoten heeft van het optreden waar ze gisteren naartoe is geweest met een vriendin en haar moeder. 
Minder blij omdat ik zelf achter mijn bureau in slaap was gevallen en haar gewekt heb toen ik controleerde of ze al thuis was. 

PhoebeHolmesreturns schreef op 30-07-2023 om 08:11:

Joepie!!! Nieuwe dag is net begonnen maar alweer iets om blij te zijn: ik heb sinds kort mijn 1e autootje, ik woon nog net in een straat met betaald parkeren (verderop in de wijk is het gratis maar is wel druk) dus om in mijn straat te parkeren moest ik een vergunning aanvragen waarvoor ik op de wachtlijst stond. Ik kreeg net bericht dat ik hem aan kan vragen en dat heb ik meteen gedaan. Niet dat ik een paar minuten lopen erg vind maar in mijn straat is het parkeren (als er niet te veel auto's staan) wat makkelijker en ik ben blij!!!
Goedemorgen!

Dat is toch gewoon fijn! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-07-2023 om 11:07

Saga schreef op 30-07-2023 om 10:31:

[..]

Dat is toch gewoon fijn!

Jaaaaaaaaaa!!!

Ik ben in Noorwegen, jippie!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

30-07-2023 om 12:20

Auwereel schreef op 30-07-2023 om 11:48:

Ik ben in Noorwegen, jippie!

Wat gaaf, mooi land! Vroeger ook een keer geweest toen ik nog klein was.
Geniet ervan en fijne vakantie!

Auwereel schreef op 30-07-2023 om 11:48:

Ik ben in Noorwegen, jippie!

Gaaf! Fijne vakantie 

Van alle vrolijk gekleurde wapperende was aan de waslijn buiten 😊 Laatst veel kleding (basics) met kleur gekocht, in plaats van veel zwart.. 

Dat er een gigantische regenbui overheen is gekomen toen het al een tijdje buiten hing, terwijl het droog zou blijven volgens Buienradar hebben we het even niet over 🙃 

Auwereel schreef op 30-07-2023 om 11:48:

Ik ben in Noorwegen, jippie!

Oh heerlijk! Veel plezier

Heerlijk weer vandaag, de weersverwachting zag er erg nat uit, en toen we arriveerde regende het hard, maar het klaarde snel op. We hebben heerlijk gewandeld 

HAHA!wait..what schreef op 30-07-2023 om 15:29:

Van alle vrolijk gekleurde wapperende was aan de waslijn buiten 😊 Laatst veel kleding (basics) met kleur gekocht, in plaats van veel zwart..

Dat er een gigantische regenbui overheen is gekomen toen het al een tijdje buiten hing, terwijl het droog zou blijven volgens Buienradar hebben we het even niet over 🙃

Het waaide hier zo hard dat mijn droogrek (op wieltjes) ervandoor ging 🌬️ Niet dat ik er blij van werd maar vond het wel grappig 

van de puppy die ik tegenkwam tijdens mijn wandeling

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.