Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dochter die in haar eentje  vloog van Manchester  naar Parijs  en met de trein naar Lyon moest is veilig aangekomen.

Auwereel schreef op 30-07-2023 om 11:48:

Ik ben in Noorwegen, jippie!

O wauw, wij willen daar volgend jaar naartoe misschien. Of Zweden. Of beide

Veel plezier daar. Hopelijk snel goed weer 

vandaag gefietst met m'n vader nog voor vaderdag. Onderweg lekker geluncht met een witbier on the side. 

En de eerste volle emmer appels uit eigen tuin weer geplukt. Vrienden en familie mogen langskomen want er hangt nog 75% in de boom, en we hebben nog meer appelbomen. 

Saga schreef op 30-07-2023 om 19:33:

[..]

O wauw, wij willen daar volgend jaar naartoe misschien. Of Zweden. Of beide

Veel plezier daar. Hopelijk snel goed weer

Vandaag hadden we prima weer!

Broodjebrie schreef op 30-07-2023 om 18:21:

van de puppy die ik tegenkwam tijdens mijn wandeling

Ohh ja daar kan ik ook echt heel blij van worden! 

Vandaag met een haakproject begonnen. Omdat het toch van dat K#%-weer is, moet je toch wat. Maar het lukt allemaal goed en gaat ook wel snel. . Het wordt een baby-dekentje, maar heb er niemand voor op het oog. Zie het wel als het klaar is. Voordeel is ook dat ik wat afgeleid ben en niet steeds denk om wat te eten te pakken ed. 

Regendrup. schreef op 30-07-2023 om 20:07:

[..]

Ohh ja daar kan ik ook echt heel blij van worden!

Ja

Auwereel schreef op 30-07-2023 om 20:06:

[..]

Vandaag hadden we prima weer!

Oh duf, te snel gelezen. Maar fijn! Geniet ervan

Saga schreef op 30-07-2023 om 19:35:


En de eerste volle emmer appels uit eigen tuin weer geplukt. Vrienden en familie mogen langskomen want er hangt nog 75% in de boom, en we hebben nog meer appelbomen.

Oh, kunnen appels al geplukt worden? Ik heb een mini boompje dat doorzakt onder de vele appels.

On-topic: ik ben blij dat ik mijn diepvries heb ontdooit. Echt zo'n uitstel klus, maar het resultaat is weer super.

Evaluna schreef op 30-07-2023 om 21:24:

[..]

Oh, kunnen appels al geplukt worden? Ik heb een mini boompje dat doorzakt onder de vele appels.

On-topic: ik ben blij dat ik mijn diepvries heb ontdooit. Echt zo'n uitstel klus, maar het resultaat is weer super.

Als je de appel ronddraait en hij laat meteen los, zonder te hard te trekken, dan kan dat. Anders nog laten hangen

Deze maand 50 kilometer gewandeld! Vanavond nog even 3,5 kilometer gedaan voor de medaille op Strava hahaha.

Netherfield schreef op 30-07-2023 om 21:52:

Deze maand 50 kilometer gewandeld! Vanavond nog even 3,5 kilometer gedaan voor de medaille op Strava hahaha.

Goed bezig 👏 Je hebt morgen ook nog voor deze maand, toch? 😉

Evaluna schreef op 30-07-2023 om 21:24:

[..]

Oh, kunnen appels al geplukt worden? Ik heb een mini boompje dat doorzakt onder de vele appels.

On-topic: ik ben blij dat ik mijn diepvries heb ontdooit. Echt zo'n uitstel klus, maar het resultaat is weer super.

Alleen degenen die direct loslaten. De grootste heb ik nu geplukt. Hangen echt met trossen eraan dus hopelijk trekken de kleinere nu ook weer harder aan. 

Op weg naar de boot komen we langs een boerderij die een gans had. Ik heb dat beest echt 20+ jaar gezien. En toen was hij er niet meer. Aaahgossie. Ik miste hem gewoon. En nu twee jaar later (ofzo) hebben ze drie nieuwe ganzen! Ik blij. Slaat nergens op. Wel blij. 

SombraOnline schreef op 29-07-2023 om 12:45:

Nieuwe piercing laten zetten. En ik ben zo blij met mijn piercer, ze heeft gouden handjes. Voelde niks van de piercing.

Nog steeds geen last. Was vanmiddag alleen m’n steentje kwijt. Gelukkig snel teruggevonden en zonder moeite er weer in kunnen draaien. Ik ben nu alvast een beetje aan het plannen wat ik in m’n andere piercings wil. Ik wil graag een thema aanhouden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.