Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


SombraOnline schreef op 31-07-2023 om 00:17:

[..]

Nog steeds geen last. Was vanmiddag alleen m’n steentje kwijt. Gelukkig snel teruggevonden en zonder moeite er weer in kunnen draaien. Ik ben nu alvast een beetje aan het plannen wat ik in m’n andere piercings wil. Ik wil graag een thema aanhouden.

Misschien een (te) persoonlijke vraag maar waar heb je de piercing..? Fijn dat het goed gaat en je er geen last van hebt (gehad)

HAHA!wait..what schreef op 31-07-2023 om 00:22:

[..]

Misschien een (te) persoonlijke vraag maar waar heb je de piercing..? Fijn dat het goed gaat en je er geen last van hebt (gehad)

Oor. Het is een hidden helix, zag hem vorige week bij m’n piercer voorbij komen en was eigenlijk meteen verliefd. 

Ik heb een muurtje in de kamer, die ik graag wil verven in een ander kleurtje. Maar ik ben daar zelf totaal niet handig in. Nu had ik een goeie kennis gevraagd of hij het wil doen en die komt morgen! Heb ik  de rest van de week om evt nog wat andere aanpassingen te doen in de kamer/keuken. Wordt ik blij van

Mijn auto werkt weer. Het was even een gepruts om de nieuwe accu er in te krijgen, omdat de achterklep niet open ging zonder accu. Ik lag dus in de kofferbak dat ding aan te sluiten. Net een rondje gereden en wat is mijn eigen auto toch fijn. Ik was erg blij dat ik vanmorgen de auto van mijn man kom pakken, maar die rijd toch echt heel anders.

Vanmorgen om kwart over 7 tijdens de eerste wandeling een regenboog gezien. Dus het wordt vast een goede dag....

MellowTurkey78

MellowTurkey78

01-08-2023 om 11:46

Beterlaat2021! schreef op 01-08-2023 om 09:16:

Vanmorgen om kwart over 7 tijdens de eerste wandeling een regenboog gezien. Dus het wordt vast een goede dag....

♥️
Vanmiddag naar de kapper met mijn dikke pluizebol!!

Mijn dochters worden steeds zelfstandiger. Ik vind dat mooi en soms moeilijk. Maar het mooi en er blij mee zijn overheerst! Al hoor ik steeds vaker, dat weet ik al, dat hoef je niet voor me te doen... losssssslaten mama denk ik dan.

Ik heb dienst gehad en vanuit de dienst naar de sauna gereden. Heerlijk!!! Nu weer thuis en lekker zen aan de hysterische komende dagen beginnen.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

01-08-2023 om 22:18

Ik kon vandaag in de straat parkeren; mn vergunning is rond!! 

Gisteren zijn mijn puberdochters de stad in geweest. En hebben voor mij een blouse en een tshirt uitgezocht en gekocht. En ze zijn mooi en zitten goed. De lieverds 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

02-08-2023 om 19:23

Iedereen is op vakantie en het regende en ik had niks te doen dus ik bedacht vanmorgen dat ik mijn kledingkast maar weer eens uit ging mesten en op ging ruimen. Dat kost altijd veel meer tijd dan ik denk maar het resultaat is er, ik heb 4 (!!!) zakken naar de inzamelcontainers voor het goede doel (hoe heten die dingen, bij de supermarkt staat die) gebracht.
Het was ff een werkje, uitstekend wanneer je niks te doen hebt en het regent en ik ben blij want mijn kledingkasten zijn weer lekker overzichtelijk en ik word daar blij van (Ik heb alles zelfs zoveel mogelijk op kleur...  )

ik ben vanavond met een vriendin naar een dahlia-pluktuin geweest. Wat een prachtig gezicht al die mooie kleuren, waarvan ik nu een groot boeket op de salontafel heb staan. 

Ik ben heel blij met mijn nieuwe ouderwetse vaasje van de kringloop  Het doet me aan mijn oma denken 

Elmie schreef op 03-08-2023 om 21:18:

Ik ben heel blij met mijn nieuwe ouderwetse vaasje van de kringloop Het doet me aan mijn oma denken

MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-08-2023 om 07:34

Ik werd net even blij van iets heel erg knulligs..
Was net ff koffie halen toen ik een lieveheersbeestje zag. Insecten vindt katlief een smakelijk hapje dus ik wilde het diertje naar een veiligere plek verhuizen maar het beestje werkte niet mee want hij wilde niet op mijn hand klimmen. Ik een papiertje gepakt maar ook dat  zag ie niet zitten maar onder dwang klom ie erop  en heb ik hem naar buiten gedaan. Blij omdat ik weer even de dierenvriend uit heb gehangen  (Ook al was dit diertje dan piepklein)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.