Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

04-08-2023 om 13:18

Beetje veel geklets van mijn kant voor vandaag want nog meer dingen waar ik blij van werd; bij het boodschappen doen liet ik iemand die 2 dingen had voor gaan, vrij jonge knul. Lief van je zei hij, en toen hij wegging zei hij nog een keer bedankt! Daar werd ik zo blij van! Vervolgens zei een meneer die achter mij stond dat ik een pasje had laten vallen (was uit mn telefoon gevallen), mn creditcard, 'is denk ik wel een belangrijk pasje' zei hij. Daar werd ik vervolgens ook weer blij van en toen zei ik voor de grap tegen die meneer en de cassiere 'wat zijn we lief voor elkaar vandaag' , moest ze om lachen. (Ik woon in een hele sociale gemoedelijke wijk)
Ik heb vanmorgen overigens ook een mooie wandeling in de buurt gemaakt, is het hier best lekker weer en niet koud, en  emomenteel heb ik zojuist ook een lekkere en gezonde lunch voor mijzelf in elkaar geflanst, het lijkt mijn geluksdag wel

Ik raap lege flesjes en blikjes op  (al jaren trouwens).  Vandaag heb ik wel een extreem goede dag; al 20 blikjes/flesjes opgeraapt. Vanmorgen tijdens de wandeling met de hond bij het sportveld al 3 hondenpoepzakjes gevuld met flesjes... Later op de ochtend teruggegaan mét een tasje en toen vond ik er dus nog meer...

Beterlaat2021! schreef op 04-08-2023 om 13:33:

Ik raap lege flesjes en blikjes op (al jaren trouwens). Vandaag heb ik wel een extreem goede dag; al 20 blikjes/flesjes opgeraapt. Vanmorgen tijdens de wandeling met de hond bij het sportveld al 3 hondenpoepzakjes gevuld met flesjes... Later op de ochtend teruggegaan mét een tasje en toen vond ik er dus nog meer...

Ik las laatst een verhaal van een dakloze man, die op een goede dag wel voor 50 euro aan lege blikjes en flesjes raapte. Echt bizar veel! 

Lollypopje

Lollypopje

04-08-2023 om 13:48 Topicstarter

_Audrey schreef op 04-08-2023 om 13:35:

[..]

Ik las laatst een verhaal van een dakloze man, die op een goede dag wel voor 50 euro aan lege blikjes en flesjes raapte. Echt bizar veel!

Bizar inderdaad, maar wel mooi dat dat statiegeld daardoor niet alleen goed is voor het millieu, maar ook hen wat extras geeft.

Al had ik ook liever dat het niet op straat werd gegooid, maar dat is vast ijdele hoop.

Ik ben blij dat het na de afgelopen dagen met veel regen vandaag is gelukt om een rondje golf te lopen zonder nat te worden. De zon heeft zelfs nog geschenen en er stonden heel veel bloemen op de baan.

Vandaag met mijn zus wezen fietsen in de omgeving van Ommen. Paar keer nat geregend, verkeerd gefietst omdat knooppunten niet duidelijk werden aangegeven maar ook heerlijk in het zonnetje gefietst. Totaal wel een 60 km gefietst. 

Eindelijk Rammstein live kunnen zien en vond ze geweldig. 
Je mag er van vinden wat je wilt maar hun show is echt tot de puntjes afgewerkt. 
Wel een beetje spijt omdat er vandaag plots plaatsen waren in de Golden Cirkel en dat ik het niet gewaagd heb om die tickets te kopen en de onze te verkopen. Maar het was fijn.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

05-08-2023 om 07:59

Moirmel schreef op 05-08-2023 om 01:59:

Eindelijk Rammstein live kunnen zien en vond ze geweldig.
Je mag er van vinden wat je wilt maar hun show is echt tot de puntjes afgewerkt.
Wel een beetje spijt omdat er vandaag plots plaatsen waren in de Golden Cirkel en dat ik het niet gewaagd heb om die tickets te kopen en de onze te verkopen. Maar het was fijn.

Wat fijn!!! Mijn stijl is het niet maar verschil moet er wezen en fijn dat je genoten hebt!

Ik ben heel erg opgelucht en blij, zus en haar gezin zijn op vakantie en ze waren tot gister dus in Noord-Slovenië. Ze stuurde een filmpje, gelukkig pas gistermiddag want het was enorm heftig en ik schrok me rot van al het watergeweld daar. Anyway ze zijn gisterochtend halsoverkop vertrokken. (Ze zouden nog langer blijven) Dat ging overigens niet zonder slag of stoot want er waren heel veel wegen afgesloten.

Ik ben heel erg blij dat ze veilig zijn want ze stuurde een filmpje hoe het was en ik zag het ook nog op het journaal, superheftig..
Ze zouden overigens doorracen naar Italië maar hebben onderweg en hotel genomen. (Anders zouden ze savonds laat aankomen met een zeiknatte tent en kleine kinderen, das geen doen)

Moirmel schreef op 05-08-2023 om 01:59:

Eindelijk Rammstein live kunnen zien en vond ze geweldig.
Je mag er van vinden wat je wilt maar hun show is echt tot de puntjes afgewerkt.
Wel een beetje spijt omdat er vandaag plots plaatsen waren in de Golden Cirkel en dat ik het niet gewaagd heb om die tickets te kopen en de onze te verkopen. Maar het was fijn.

Heel gaaf! Niet helemaal mijn genre, maar de show op zich lijkt me fantastisch, los van alle perikelen die nu spelen. 

we zijn onderweg op vakantie met de auto. We hebben schermpjes in de auto en daarom wat dvds mee. De film Encanto mag van man pas op als ik rijd, want hij heeft de film vorig jaar ook niet kunnen zien  zo schattig

Moirmel schreef op 05-08-2023 om 01:59:

Eindelijk Rammstein live kunnen zien en vond ze geweldig.
Je mag er van vinden wat je wilt maar hun show is echt tot de puntjes afgewerkt.
Wel een beetje spijt omdat er vandaag plots plaatsen waren in de Golden Cirkel en dat ik het niet gewaagd heb om die tickets te kopen en de onze te verkopen. Maar het was fijn.

Rammstein live is fantastisch!! 

Dat de zon eindelijk schijnt op onze vakantie! Na 3 dagen onafgebroken regen, is het nu eindelijk droog. Morgen verkassen we, dus het luifel van de caravan kan droog mee gelukkig. Toch nog een beetje geluk op deze tot nu toe verregende vakantie. Nog een kleine week met wat mooi weer gelukkig en dan op naar huis.

BlairW schreef op 05-08-2023 om 10:22:

Dat de zon eindelijk schijnt op onze vakantie! Na 3 dagen onafgebroken regen, is het nu eindelijk droog. Morgen verkassen we, dus het luifel van de caravan kan droog mee gelukkig. Toch nog een beetje geluk op deze tot nu toe verregende vakantie. Nog een kleine week met wat mooi weer gelukkig en dan op naar huis.

Wat fijn! Ik heb echt te doen met kampeerders.

Dochter is het gras aan het maaien. Blij want het is eindelijk droog genoeg om te maaien en blij dat zij het doet. 

ik ben bijna blij dat ik morgen weer aan het werk kan. 2 weken vakantie gehad en alleen maar slecht weer. Kan ik beter op het werk zitten. Over 3 weken heb ik nog een week vrij, hoop dat het dan wel mooi weer is. Mss kan ik, als het dan mooi is, nog een week erachter aan regelen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.