Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Lollypopje

Lollypopje

06-08-2023 om 18:09 Topicstarter

Heartstopper

TV kijken is momenteel wel al snel vermoeiend, maar ik probeer elke dag een aflevering te kijken, want ik word er zo blij van 😊

Whoeha, het hele huis, de tuin en de schuur zijn in de afgelopen maanden volledig opgeruimd. Dat was veel werk, na 20 jaar teveel rotzooi bewaren 

Veel spullen en kleding weggegeven, naar de kringloopwinkel en de stort gebracht en nu is het overal netjes, licht en ruim. Wat heerlijk! 😍

Wat heerlijk Audrey!

Ik ben blij dat we morgen weer naar huis gaan na een weekje vakantie. Het was heel leuk maar ik wil mijn eigen bed en bank weer   
Ook mis ik onze hond enorm, zoveel zin om haar op te halen! (Ze logeerde bij m'n schoonouders)
En... Ik heb B&B vol liefde opgenomen dus nog 5 afleveringen van afgelopen week tegoed 😍

Kermis ♥️

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-08-2023 om 07:33

_Audrey schreef op 06-08-2023 om 20:00:

Whoeha, het hele huis, de tuin en de schuur zijn in de afgelopen maanden volledig opgeruimd. Dat was veel werk, na 20 jaar teveel rotzooi bewaren

Veel spullen en kleding weggegeven, naar de kringloopwinkel en de stort gebracht en nu is het overal netjes, licht en ruim. Wat heerlijk! 😍

Daar ben ik van de week ook weer achtergekomen toen ik mijn kledingkast op ging ruimen..4 zakken naar het goede doel gedaan...  
Wat goed dat je je hele huis opgeruimd hebt, het is veel werk maar het voelt idd zo lekker als je klaar bent..!

PhoebeHolmesreturns schreef op 07-08-2023 om 07:33:

[..]

Daar ben ik van de week ook weer achtergekomen toen ik mijn kledingkast op ging ruimen..4 zakken naar het goede doel gedaan...
Wat goed dat je je hele huis opgeruimd hebt, het is veel werk maar het voelt idd zo lekker als je klaar bent..!

Nou, het was zeker echt veel werk! Nu zorgen dat het zo blijft, dat is ook nog lastig zat 😂

MellowTurkey78

MellowTurkey78

07-08-2023 om 12:33

_Audrey schreef op 07-08-2023 om 08:30:

[..]

Nou, het was zeker echt veel werk! Nu zorgen dat het zo blijft, dat is ook nog lastig zat 😂

Vind ik ook hoor... vandaar dat mijn kledingkast ook weer een opruimbui nodig had...

Friezinnetje schreef op 06-08-2023 om 18:01:

ik ben bijna blij dat ik morgen weer aan het werk kan. 2 weken vakantie gehad en alleen maar slecht weer. Kan ik beter op het werk zitten. Over 3 weken heb ik nog een week vrij, hoop dat het dan wel mooi weer is. Mss kan ik, als het dan mooi is, nog een week erachter aan regelen.

Wat jammer dat je vakantie letterlijk in het water is gevallen. Ik hoop dat je over 3 weken lekker weer hebt, dan geniet ik mee

Wobbelkont schreef op 07-08-2023 om 00:48:

Kermis ♥️

Haha, ik heb net de verjaardagscadeautjes stress bijna achter de rug voor dit jaar, wacht nog maar even met de Kerst 

Yumi schreef op 07-08-2023 om 12:38:

[..]

Haha, ik heb net de verjaardagscadeautjes stress bijna achter de rug voor dit jaar, wacht nog maar even met de Kerst

Haha geen kerstmis maar kermis 🎡🎠😁

HAHA!wait..what schreef op 07-08-2023 om 13:37:

[..]

Haha geen kerstmis maar kermis 🎡🎠😁

Sjeee, vanmorgen meteen aan de slag zonder koffie dan krijg ik dit soort dingen 

nou ja, er loopt ook al een adventskalender-topic.

Lollypopje

Lollypopje

07-08-2023 om 16:13 Topicstarter

Auwereel schreef op 07-08-2023 om 16:05:

nou ja, er loopt ook al een adventskalender-topic.

In dat kader, zijn de pepernoten al gesignaleerd?

Lollypopje schreef op 07-08-2023 om 16:13:

[..]

In dat kader, zijn de pepernoten al gesignaleerd?

Nee nog niet?  De bolchrysanten ook nog niet?  Dat vind ik altijd een teken van de naderende herfst. 

Zag zaterdag bij de Hema wel alvast de najaarscollectie hangen. Zag een hele mooie turtleneck hangen maar de bijpassende vesten waren allemaal van acryl. brrr dat vind ik zo naar om te dragen. 

Bakblik schreef op 07-08-2023 om 16:48:

[..]

Nee nog niet? De bolchrysanten ook nog niet? Dat vind ik altijd een teken van de naderende herfst.

Zag zaterdag bij de Hema wel alvast de najaarscollectie hangen. Zag en hele mooie turtleneck hangen maar de bijpassende vesten waren allemaal van acryl. brrr dat vind ik zo naar om te dragen.

bolchrysanten Check gespot

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.