Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Één  vrijedag vandaag. Dan weer werken
Maar wat had  ik het nodig
De dag is al bijna om en begin me nu zowaar wat beter te voelen 

Een hele lieve, vrolijke reactie van een jonge vrouw op straat. Ik vond een eenhoornknuffel in de regen en die gaf ik een hoog en droger plekje, in hoop dat kindje hem weer vindt.

Dat mijn favoriete restaurant nu ook een rookverbod op het terras heeft ingesteld!   👌

Gisteren aten we ergens waar de helft van een gezelschap tussen de gangen door naar buiten liep om te gaan roken.    😪

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-08-2023 om 08:25

Ik ben afgelopen dagen (ben er nog maar we gaan vandaag weg) met mijn moeder in nieuwe (tijdje terug verhuisd) huis van zus die nog op vakantie is met haar gezin. Ze is een behoorlijke rommelkont terwijl moeder en ik team organised zijn en we hebben het hele huis opgeruimd en daar word ik heel erg blij van! Ben benieuwd naar hun reactie als ze binnenkort weer thuiskomen maar ik ben in ieder geval al blij met het resultaat..

Beterlaat2021! schreef op 09-08-2023 om 08:19:

Dat mijn favoriete restaurant nu ook een rookverbod op het terras heeft ingesteld! 👌

Gisteren aten we ergens waar de helft van een gezelschap tussen de gangen door naar buiten liep om te gaan roken. 😪

Yes ik hoop dat mijn favoriet ook snel overstag gaat!! Eindelijk buiten eten!

Regendrup. schreef op 09-08-2023 om 08:41:

[..]

Yes ik hoop dat mijn favoriet ook snel overstag gaat!! Eindelijk buiten eten!

Ja, echt! Wat zou dat heerlijk zijn 

PhoebeHolmesreturns schreef op 09-08-2023 om 08:25:

Ik ben afgelopen dagen (ben er nog maar we gaan vandaag weg) met mijn moeder in nieuwe (tijdje terug verhuisd) huis van zus die nog op vakantie is met haar gezin. Ze is een behoorlijke rommelkont terwijl moeder en ik team organised zijn en we hebben het hele huis opgeruimd en daar word ik heel erg blij van! Ben benieuwd naar hun reactie als ze binnenkort weer thuiskomen maar ik ben in ieder geval al blij met het resultaat..

Denk jij dat zij daar ook blij van wordt? Ik ben heel benieuwd naar de reactie 😆

Heb net te horen gekregen dat ik aangenomen ben voor een nieuwe baan: na 37 jaar onregelmatigheid  in de gezondheidszorg naar een baan van 8 tot 17 uur ,3 dagen in de week.....

Ted68 schreef op 09-08-2023 om 15:27:

Heb net te horen gekregen dat ik aangenomen ben voor een nieuwe baan: na 37 jaar onregelmatigheid in de gezondheidszorg naar een baan van 8 tot 17 uur ,3 dagen in de week.....

Gefeliciteerd! Dat zal wel even wennen zijn, na jaren onregelmatige diensten?

Ted68 schreef op 09-08-2023 om 15:27:

Heb net te horen gekregen dat ik aangenomen ben voor een nieuwe baan: na 37 jaar onregelmatigheid in de gezondheidszorg naar een baan van 8 tot 17 uur ,3 dagen in de week.....

Gefeliciteerd 🥳 Wat fijn!

Ted68 schreef op 09-08-2023 om 15:27:

Heb net te horen gekregen dat ik aangenomen ben voor een nieuwe baan: na 37 jaar onregelmatigheid in de gezondheidszorg naar een baan van 8 tot 17 uur ,3 dagen in de week.....

Gefeliciteerd 🥳

Ooooh, gefeliciteerd!!!

Op weg naar onze vakantiestek zijn we nu in het appartement waar we een nacht blijven. Hij is MEGA. Morgen verder op pad.  

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-08-2023 om 21:51

_Audrey schreef op 09-08-2023 om 11:59:

[..]

Denk jij dat zij daar ook blij van wordt? Ik ben heel benieuwd naar de reactie 😆

Ze weten het  hoor, het is geen verrassing of zo.. We hadden toestemming  ..
Maar ik  ben ook wel erg benieuwd naar hun reactie hoor..!




Gefeliciteerd Ted!

Nieuwe voorraad  leesvoer  van de  bibliotheek. Word ik altijd  erg blij van.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.