Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


PhoebeHolmesreturns schreef op 09-08-2023 om 21:51:

[..]

Ze weten het hoor, het is geen verrassing of zo.. We hadden toestemming ..
Maar ik ben ook wel erg benieuwd naar hun reactie hoor..!




Gefeliciteerd Ted!

Ooooo, dat verandert de zaak. Ik dacht dat ze het niet wist    Heel lief dat jullie dat gedaan hebben! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-08-2023 om 23:36

_Audrey schreef op 09-08-2023 om 23:13:

[..]

Ooooo, dat verandert de zaak. Ik dacht dat ze het niet wist Heel lief dat jullie dat gedaan hebben!

Dank je! Ze hebben kleine kinderen, drukke banen en een lange verbouwing en verhuizing achter de rug dus ze konden wel wat hulp gebruiken en mn moeder en ik zijn nou eenmaal goed in opruimen...
Ik denk echt dat ze hun ogen uitkijken in hun nieuwe huis wat hartstikke mooi is en nu nog mooier omdat het netjes is 
Wat ik trouwens niet wist, als ik bij mij zelf opruim ben ik al blij als het klaar is  zie maar als ik zoals nu een ander help word ik nog veel blijer met het resultaat! (Alhoewel het ook wel echt een klerezooi was en het was ook wel een enorm verschil...)


Dank jullie wel!

Ik heb het gedaan. Ik heb net mijn sollicitatie verstuurd  . Nu hopen op een uitnodiging. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

10-08-2023 om 17:09

Bailey26 schreef op 10-08-2023 om 17:03:

Ik heb het gedaan. Ik heb net mijn sollicitatie verstuurd . Nu hopen op een uitnodiging.

Ik hoop met je mee, leuk!

Bailey, ikduim. Voor je,en hou ons op de hoogte!!!!

Spannend Baily!

Ik heb net mijn gras gemaaid, kantjes gedaan en gedoucht. Heerlijk. 

Blij van zwermen musjes 🥰

Friezinnetje schreef op 10-08-2023 om 17:53:

Spannend Baily!

Ik heb net mijn gras gemaaid, kantjes gedaan en gedoucht. Heerlijk.

Oh heerlijk! De geur van gemaaid gras 

ToetieToover schreef op 10-08-2023 om 18:53:

[..]

Oh heerlijk! De geur van gemaaid gras

Ik vind dat zo stinken. Toen mijn man en ik ons huis kochten waren we het er helemaal over eens dat we geen gras wilden in de tuin. Wij vonden het allebei lelijk en hij had een hekel aan gras maaien en ik vind het stinken. Ik weet het niet precies maar ik ben al zeker 14 jaar mijn reukvermogen kwijt maar ik de geuren van alles weet ik nog wel. 

Ik had dit jaar maar een week nodig om het door de neuroloog doorgestuurde recept via de apotheek op de juiste wijze uitgeleverd te krijgen en te zorgen dat de herhalingen goed in de computer staan voor de rest van het jaar.  Dit jaar hoefde ik niet mijn geheime voorrraad aan te spreken, omdat ik niet acuut kan stoppen met deze medicijnen. 
Mijn geheime voorraad blijft intact.  Blij mee!!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

10-08-2023 om 22:03

Ik ben blij dat het eindelijk weer lekker weer is!!! 

PhoebeHolmesreturns schreef op 10-08-2023 om 22:03:

Ik ben blij dat het eindelijk weer lekker weer is!!!

ja ik ook. Morgen vrij, dus dan kan ik even genieten van het mooie weer. 

Ik heb vandaag ook genoten van het mooie weer en heb een mooie wandeling over de bloeiende heide gemaakt.

Tuinfluiter schreef op 10-08-2023 om 22:09:

Ik heb vandaag ook genoten van het mooie weer en heb een mooie wandeling over de bloeiende heide gemaakt.

het was hier de hele dag bewolkt, dus hoop dat het morgen en de rest van het weekend beter is

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.