Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Friezinnetje schreef op 10-08-2023 om 22:13:

[..]

het was hier de hele dag bewolkt, dus hoop dat het morgen en de rest van het weekend beter is

De zon scheen maar het was niet te warm. Heerlijk wandel weer. Ik hoop dat het de komende dagen mooi genoeg is om lekker buiten te eten. Dat hebben we deze zomer nog niet vaak gedaan.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-08-2023 om 07:06

Friezinnetje schreef op 10-08-2023 om 22:04:

[..]

ja ik ook. Morgen vrij, dus dan kan ik even genieten van het mooie weer.

Ook vrij vandaag dus goed idee! (Al geniet ik ook van lekker weer als ik niet vrij ben hoor...Je wordt gewoon vrolijk van de zon..)

Ted68 schreef op 10-08-2023 om 17:21:

Bailey, ikduim. Voor je,en hou ons op de hoogte!!!!

Ja ga ik doen 🤞

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-08-2023 om 08:39

Ook nog andijvie-blij/ blij van iets mutsigs  : Ik woon in een appartement en heb niet heel veel ruimte om was op te hangen maar ik heb een tijdje terug nog 2 van die hangwasrekjes gekocht waardoor ik nu bijna al mn was lekker buiten heb hangen en daar word ik blij van. (En ook dat ik mijn was al lekker gedaan heb want ik heb een hekel aan uitstellen...)

PhoebeHolmesreturns schreef op 11-08-2023 om 08:39:

Ook nog andijvie-blij/ blij van iets mutsigs : Ik woon in een appartement en heb niet heel veel ruimte om was op te hangen maar ik heb een tijdje terug nog 2 van die hangwasrekjes gekocht waardoor ik nu bijna al mn was lekker buiten heb hangen en daar word ik blij van. (En ook dat ik mijn was al lekker gedaan heb want ik heb een hekel aan uitstellen...)

ha, bij mij hangt de eerste was ook al buiten, de 2e zit in de machine. die ophangen als ik van de fysio terug kom en dan mijn beddegoed nog. Vanavond weer een lekker fris bedje. Oh en ik heb wel tuin, dus op de droogmolen. zo fijn na 2 weken regen, dat het weer buiten kan hangen

watertoren schreef op 10-08-2023 om 19:30:

[..]

Ik vind 

Dit is het ‘waar word je blij van’-topic. Voor het geval je dat was vergeten. 

ToetieToover schreef op 11-08-2023 om 09:25:

[..]

Dit is het ‘waar word je blij van’-topic. Voor het geval je dat was vergeten.

Oke, ik word blij dat ik vandaag met schoonzus en zwager bij mijn zoon mag komen BBQen. Vanaf 4 uur eerst borrelen en 's avonds de BBQ aan. Hij kan dat heel goed en maakt ook alles zelf.

PhoebeHolmesreturns schreef op 10-08-2023 om 22:03:

Ik ben blij dat het eindelijk weer lekker weer is!!!

Jaaaaaa! Ik ook     

Ik had wat nieuwe zomerse kleren gekocht en toen ging het alleen nog maar regenen 😝 Nu kan ik ze eindelijk aantrekken, daar word ik blij van. 

_Audrey schreef op 11-08-2023 om 09:36:

[..]

Jaaaaaa! Ik ook

Ik had wat nieuwe zomerse kleren gekocht en toen ging het alleen nog maar regenen 😝 Nu kan ik ze eindelijk aantrekken, daar word ik blij van.

Nou dit inderdaad.  Heb mijn nieuwe zomerkleren nog nauwelijks gedragen.  Gelijk vanochtend wat leuks nieuws aangetrokken. 

Bakblik schreef op 11-08-2023 om 10:12:

[..]

Nou dit inderdaad. Heb mijn nieuwe zomerkleren nog nauwelijks gedragen. Gelijk vanochtend wat leuks nieuws aangetrokken.

dat ik weekend heb. Hopelijk kan ik even bijtanken. Ben de laatste tijd sneller overprikkeld zowel werk als privé. Alles kost me energie, al lijkt het de laatste dagen wel wat beter te gaan.

Mijn dochter kwam onverwacht vroeg thuis uit haar werk en we zijn even gaan winkelen en op een terrasje in de zon een cocktail gedronken.  Het was net een vakantiedag zo. Gezellig! 

Heerlijke massage gehad 👌

vandaag een half jaar geleden dat ik mijn lief heb ontmoet!!! Zo blij mee!!!


We gaan zo lekker uit eten!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-08-2023 om 17:58

stokstaart schreef op 11-08-2023 om 17:49:

vandaag een half jaar geleden dat ik mijn lief heb ontmoet!!! Zo blij mee!!!


We gaan zo lekker uit eten!

Gefeliciteerd en veel plezier! 

Ik ben trots en blij dat ik compleet rustig blijf en niet in de stress schiet ondanks eikels die ik bijna iedere x dat ik rijd tegenkom. (Heb nog niet zo lang autootje en nog niet ontzettend veel ervaring)

En ik snap niet waarom het er zoveel zijn... (vanmiddag 1 die met zn lichten zat te knipperen dat ik naar rechts moet omdat ik blijkbaar te langzaam reed.. Tja ik kan moeilijk a la Max Verstappen gaan racen in 2 bochten... En later nog iemand die zat te bumperen en me boos aankeek toen ie me eindelijk in kon halen.. Echt ik verdom het om harder dan dat ik prettig vind te gaan rijden omdat er een kereltje die nog niet droog achter zn oren is ff op wil scheppen dat ie zo hard kan rijden.. dikke doei.. )

Ook blij omdat ik vanmorgen ineens een geniaal idee had om het te lage bedprobleem op te lossen..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.