Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Laatste werkdag gehad vandaag.... 

Blij omdat we gisteravond met zijn allen vallende sterren hebben gezien. We zijn in Oostenrijk. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-08-2023 om 13:41

De zon schijnt weer 
En ik had een bed over die ik op nextdoor heb gezet om gratis op te halen. Vanmorgen is ie opgehaald door iemand uit de buurt, dus weer wat opgeruimd en die kwam later ook nog chocolaatjes brengen   
Zij blij, ik blij...

PhoebeHolmesreturns schreef op 12-08-2023 om 13:41:

De zon schijnt weer
En ik had een bed over die ik op nextdoor heb gezet om gratis op te halen. Vanmorgen is ie opgehaald door iemand uit de buurt, dus weer wat opgeruimd en die kwam later ook nog chocolaatjes brengen
Zij blij, ik blij...

Je woont niet in Groningen, wat een weer net, plensbuien tot en met! Gelukkig stapte ik er op de trein naar het zonniger zuid-westen!

hier ook zon, ik woon niet ver van PhoebeHolmesreturns af.
Ik hang dadelijk nog een wasje op en ga dan ook naar buiten.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

12-08-2023 om 14:17

hier on Drenthe is het zonnetje nog erg waterig. Maar hij is er!!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-08-2023 om 14:18

Broodjebrie schreef op 12-08-2023 om 14:12:

hier ook zon, ik woon niet ver van PhoebeHolmesreturns af.
Ik hang dadelijk nog een wasje op en ga dan ook naar buiten.

Ik ga zo ook maar ff naar buiten..

Wandelvrouwtje schreef op 12-08-2023 om 14:17:

hier on Drenthe is het zonnetje nog erg waterig. Maar hij is er!!

Dat was hier ook, komt goed!!

hier schijnt de zon sinds een halfuurtje ook. LEkker

Dat het weer de komende tijd er een stuk beter uit ziet en mijn plu wat vaker thuis kan blijven 🌞

MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-08-2023 om 20:15

Heel erg blij dat er ook nog lieve mensen in de wereld zijn... (Wil het ook even van me afschrijven)
Ik woon in een middelgrote stad niet ver van het centrum. Ik ging vanmiddag niets vermoedend een wandeling maken toen ik ergens de hoek om liep en ineens zomaar out of the blue aangevallen werd door een schreeuwend persoon die duidelijk onder invloed was. Omdat die in de buurt vrolijk verder ging met agressief zijn (niet tegen andere mensen maar vooral tegen spullen en later was ie ook even out) heb ik vrij snel 112 gebeld. Waren snel ter plaatse zodat ze hem aan konden houden. Daar ben ik blij mee, dat ze er snel waren maar ik ben ook heel erg blij met andere getuigen die bij mij bleven en ook nog uitgebreid de politie vertelde wat er was gebeurd en zodat ze de dader duidelijk konden omschrijven. Ik ben gelukkig ok, hij schreeuwde en duwde hard zodat ik in de bosjes viel maar ik ben in orde behalve dat ik natuurlijk geschrokken ben. Moeder is ook nog even geweest zodat ik even mijn ei kwijt kon en de politie had me trouwens ook nog 2 x gebeld omdat ze wat vragen hadden. (En vermoedelijk ook om te checken of ik helder/in orde was want ze vroegen een nummerbord van een auto die beschadigd was door die gast terwijl ze die al hadden zien staan)

Pffff, never a dull moment here... Maar ik ben blij dat het met een sisser afgelopen is...! (Je hoort ook wel eens andere verhalen wat betreft geweld..)
Zo en nu ga ik met een Radler 0 met de beentjes languit...

wat akelig Phoebe. Gelukkig dat je in orde bent, maar kan me goed voorstellen dat je zelf ook even moet laten bezinken wat er je nu overkomt. 

Wij zijn weer thuis van vakantie en dat voelt lekker. Vanavond heerlijk in mijn eigen bed, die ligt toch het lekkerst.

Dat is geen leuk verhaal, Phoebe! Sterkte met de verwerking!

Gadver Phoebe, dat zijn geen fijne dingen om mee te maken. Hebben ze ook nog slachtofferhulp aangeboden? 

Sterkte Phoebe wat een nare ervaring. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.