Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

12-08-2023 om 21:51

Ja het was wel even heftig... is ook nog niet helemaal gezonken of zo... 
Ging ook allemaal zo snel, ik denk de hele tijd 'what the f*ck is er gebeurd'...
Nee hebben ze nog niet gedaan maar ik heb het gevoel dat ze nog contact met me op zullen nemen en dat ze slachtofferhulp dan ook zullen noemen.
Dank trouwens mensen.. 

  Fijne vakantie gehad Saga? Is idd ook wel weer lekker, weer in je eigen bed!

PhoebeHolmesreturns schreef op 12-08-2023 om 21:51:

Ja het was wel even heftig... is ook nog niet helemaal gezonken of zo...
Ging ook allemaal zo snel, ik denk de hele tijd 'what the f*ck is er gebeurd'...
Nee hebben ze nog niet gedaan maar ik heb het gevoel dat ze nog contact met me op zullen nemen en dat ze slachtofferhulp dan ook zullen noemen.
Dank trouwens mensen..

Fijne vakantie gehad Saga? Is idd ook wel weer lekker, weer in je eigen bed!

Zeker! Paar leuke steden bezocht en ook naar Europapark geweest. Heel duur, maar ook superleuk. En vannacht heerlijk geslapen. 

@Phoebe, wat eng! Bah. Heb je wel kunnen slapen vannacht? 

Phoebe . Heb je vannacht een beetje kunnen slapen?

Peuter had bedacht dat we wel pizza konden eten als lunch. Vond ik een goed idee

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-08-2023 om 14:50

Ja hoor Bailey en Audrey, ik was uiteraard geschrokken maar niet in paniek of zo en ik ben er gelijk over gaan praten met mensen zodat ik het kwijt kon... Heb dus wel kunnen slapen maar alleen op straat lopen vind ik wel een beetje griezelig..(en mazzel dat ie me de struiken in duwde, niet de andere kant, waar een drukke weg is..)

Dank 

Gelukkig dat het (naar omstandigheden) goed met je gaat Phoebe! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

13-08-2023 om 22:12

HAHA!wait..what schreef op 13-08-2023 om 21:41:

Gelukkig dat het (naar omstandigheden) goed met je gaat Phoebe!

Owww ja hoor... Het is gelukkig goed afgelopen.
Het enige is dat ik nu alleen over straat lopen wat minder prettig vind...
Heb alleen de neiging om te denken waar gaat het heen met de wereld, en misschien naief (en ik weet natuurlijk ook niet wat ie gebruikt had maar hij was helemaal van het padje af en hij had het ook niet perse op mij gemunt, ik was toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plek) maar hoe komen jan en alleman aan harddrugs en allerhande rotzooi maar goed.

PhoebeHolmesreturns schreef op 13-08-2023 om 22:12:

[..]

Owww ja hoor... Het is gelukkig goed afgelopen.
Het enige is dat ik nu alleen over straat lopen wat minder prettig vind...
Heb alleen de neiging om te denken waar gaat het heen met de wereld, en misschien naief (en ik weet natuurlijk ook niet wat ie gebruikt had maar hij was helemaal van het padje af en hij had het ook niet perse op mij gemunt, ik was toevallig op het verkeerde moment op de verkeerde plek) maar hoe komen jan en alleman aan harddrugs en allerhande rotzooi maar goed.

Dat vraag ik me ook weleens af. Dan zeggen ze dat je dat op elke straathoek kunt kopen,  maar ik zou niet weten waar ik moest beginnen met zoeken (niet dat ik dat überhaupt wil hoor!) 😆

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-08-2023 om 07:23

_Audrey schreef op 13-08-2023 om 23:50:

[..]

Dat vraag ik me ook weleens af. Dan zeggen ze dat je dat op elke straathoek kunt kopen, maar ik zou niet weten waar ik moest beginnen met zoeken (niet dat ik dat überhaupt wil hoor!) 😆

Nee idd ik ook niet... (Heb er ook geen interesse in maar toch... Ok nu moet ik toegeven dat ik in een stad woon wat eehhh hoe zal ik het zeggen, nogal een drugsverleden heeft maar ik zou niet weten waar je die rommel kunt krijgen... Niet dat ik het wil weten maar toch)

Ontopic: ik word blij van de knuffels en lieve reacties die ik hier krijg na het incident afgelopen zaterdag. Dank allen  en goedemorgen 

PhoebeHolmesreturns schreef op 14-08-2023 om 07:23:

[..]

Nee idd ik ook niet... (Heb er ook geen interesse in maar toch... Ok nu moet ik toegeven dat ik in een stad woon wat eehhh hoe zal ik het zeggen, nogal een drugsverleden heeft maar ik zou niet weten waar je die rommel kunt krijgen... Niet dat ik het wil weten maar toch)

Ontopic: ik word blij van de knuffels en lieve reacties die ik hier krijg na het incident afgelopen zaterdag. Dank allen en goedemorgen

ook nog een van mij!!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-08-2023 om 14:28

stokstaart schreef op 14-08-2023 om 13:29:

[..]

ook nog een van mij!!

Dank je 

van het mooie weer 

voor Phoebe.

Dat mijn zoontje, na vanmorgen erg misselijk en duizelig te zijn geweest, weer aardig snel opknapte.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-08-2023 om 20:28

Van alle distance/onlinehugs die ik kreeg sinds het incident zaterdag 
Ik ben blij en trots op mijzelf dat ik vandaag op nieuwe werk mijn vervelende gevoel aangekaart heb zodat we het uit konden spreken en het de wereld uit is ipv dat ik het opkrop.

Saga snap ik, je eigen mandje is ook weer lekker... 

Voor de derde keer in 2 weken een lekke achterband. 😭
Wel een goeie deal gemaakt. Man en zoon moesten toch ook nog wat knutselen aan de sportieve fietsen, ze doen mijn band ook als ik de afwas doe.
Tuurlijk schatten, jullie de fietsen ik de afwas. Ze leggen er een nieuwe binnenband om zie ik. Dan ben ik hopelijk van de ellende af.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.