Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Omdat we op vakantie zijn krijg ik nu duitstalige reclame hier op het forum. Dat is nog beter te negeren dan Nederlandse. 

Van mijn kinderen, ze kunnen echt heel lief zijn samen  
Jongste (8) moest weggebracht worden op de fiets naar kamp (is alleen overdag). Ik zou dat eigenlijk doen maar ik moest onverwachts hond wegbrengen naar de trimster rond dezelfde tijd..

Zegt dochter (12); dan breng ik hem toch? En dus vertrokken ze samen met de fiets vanmorgen   Wonen in een dorp en is 5 min fietsen dus kan ook prima gelukkig

Ben op vakantie in een huisje middenin het bos. Het is hier zo stil dat ik afgelopen nacht gewoon negen uur aan één stuk heb geslapen! Kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst heb ervaren. Heerlijk hoor.

Vanmorgen voor een check-up naar het ziekenhuis. Ons ziekenhuis is een goed geoliede machine. Ik was ruim op tijd, werd 5 minuten te vroeg binnen gelaten en stond 10 minuten later weer buiten. Dat is fijn. 

Siamees had vannacht alleen gezeten, dus vanmorgen moest dat uiteraard direct ingehaald.
10 minuten later zit mevrouw heerlijk buiten op tuinstoel in de zon en hoeft ze blijkbaar geen enkele aandacht meer

MellowTurkey78

MellowTurkey78

16-08-2023 om 13:41

Holy*ck, ik wilde opschrijven dat ik blij was omdat ik voor mijn afspraak mijn huiswerk al ingeleverd had maar ik krijg net het resultaat terug en val bijna van mn stoel van verbazing: 9,5   (terwijl het pittig was)
Daar word ik toch ook wel blij van 

Treurniet:  Hier ook 1 die goed is in de aandacht opeisen!

Haha Phoebe, goed gedaan zeg! Daar word ik ook blij van!

Vandaag werd ik blij van een fuut die rondzwom met een jonkie op z'n rug. En hoe groen alles is. Veel regen is niet leuk, maar het resultaat, alles zo mooi groen, wel.

mijn lief die een nieuwe baan heeft en wat meer uit de contractonderhandelingen heeft gesleept dan aangeboden 🥳

MellowTurkey78

MellowTurkey78

16-08-2023 om 17:07

Dank Auwereel! Ik schrok me een hoedje toen ik het zag 
Stokstaart: gefeliciteerd, wat leuk!

Vandaag, nou ja gisteren, werd ik blij van mijn honden. 
Niet te beschrijven wat ze voor me betekenen en ze zijn heel erg op mij ingespeeld. Ik noem ze soms mijn niet opgeleide geleide honden. Ze trekken me door alle situaties heen. 
En soms krijg je zo'n blik dat je denkt "   'k snap je kleintje"  
Het zijn grote honden, dus moet je nagaan wat voor blik ze geven. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

17-08-2023 om 07:19

VroegeVogel schreef op 17-08-2023 om 01:31:

Vandaag, nou ja gisteren, werd ik blij van mijn honden.
Niet te beschrijven wat ze voor me betekenen en ze zijn heel erg op mij ingespeeld. Ik noem ze soms mijn niet opgeleide geleide honden. Ze trekken me door alle situaties heen.
En soms krijg je zo'n blik dat je denkt " 'k snap je kleintje"
Het zijn grote honden, dus moet je nagaan wat voor blik ze geven.

Hier word ik erg blij van en herkenbaar. Ik heb mn hele leven al dieren (ik ben vooral van de katten maar ik vind alle dieren leuk, vroeger ook een hond gehad) en dit is ontzettend herkenbaar voor mij 

VroegeVogel schreef op 17-08-2023 om 01:31:

Vandaag, nou ja gisteren, werd ik blij van mijn honden.
Niet te beschrijven wat ze voor me betekenen en ze zijn heel erg op mij ingespeeld. Ik noem ze soms mijn niet opgeleide geleide honden. Ze trekken me door alle situaties heen.
En soms krijg je zo'n blik dat je denkt " 'k snap je kleintje"
Het zijn grote honden, dus moet je nagaan wat voor blik ze geven.

Zo herkenbaar dit! Wij hebben vroeger ook honden gehad en 1 van hen was echt mijn beste vriend. Ij die tijd gingen mijn ouders scheiden dus de sfeer was al niet fijn, en dat voelde hij heel goed aan. Zodra ik thuiskwam van school stond hij al bij de voordeur. Hij week niet van mijn zijde, zelfs als ik naar de wc ging, liep hij mee. Wat heb ik gehuild toen we hem in moesten laten slapen.. als ik ooit de tijd en ruimte heb neem ik een hond.

Dat ik vandaag niets hoefde, en in bed heb doorgebracht, met o.a. Via fora, en Viva, en het tv programma waar doen ze het van teruggekeken.
Na een goede lange nacht te hebben geslapen, ( hoesten overdag ).

Uit eten geweest vanavond op vakantie. Is met onze oudste altijd een ding want ze lust heel weinig en ze heeft door misofonie last van onze eetgeluiden. Vanavond was er voor iedereen iets lekkers op de kaart, het terras was vol en langs een redelijk drukke weg waardoor ze geen last van ons had. We waren allemaal vrolijk en blij. Op de terugweg was er een of andere discomix op de radio en zaten we zingend en swingend in de auto. Ik geniet nog helemaal na. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.