Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Netherfield schreef op 18-08-2023 om 20:56:

Uit eten geweest vanavond op vakantie. Is met onze oudste altijd een ding want ze lust heel weinig en ze heeft door misofonie last van onze eetgeluiden. Vanavond was er voor iedereen iets lekkers op de kaart, het terras was vol en langs een redelijk drukke weg waardoor ze geen last van ons had. We waren allemaal vrolijk en blij. Op de terugweg was er een of andere discomix op de radio en zaten we zingend en swingend in de auto. Ik geniet nog helemaal na.

Ik ben blij dat een etentje achter de rug is waar ik tegenop zag.

Nu op naar de vakantie. We vertrekken maandag naar Duitsland šŸ˜ƒ

Auwereel schreef op 16-08-2023 om 16:00:

Vandaag werd ik blij van een fuut die rondzwom met een jonkie op z'n rug. En hoe groen alles is. Veel regen is niet leuk, maar het resultaat, alles zo mooi groen, wel.

Mijn geraniums beginnen weer volop te bloeien. Die regen deed alle knoppen verpieteren.Ā 

In de tuin van de sauna scharrelt een jonge ekster rond. Die is grappig, nog een beetje mottig in zijn veren maar dat komt vast wel goed.Ā 

en ik kan niet slapen maar poes ligt naast mij te knorren op de bank. En ik mag haar buikje aaien...

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-08-2023 om 08:04

oudmaarnognietkoud schreef op 19-08-2023 om 05:38:

en ik kan niet slapen maar poes ligt naast mij te knorren op de bank. En ik mag haar buikje aaien...

Owww dat zijn gouden momenten... Rust je vast ook vanuit, ik vind dat knorren enorm rustgevend..

Gisteren een hele gezellige avond gehad met vrienden.Ā 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-08-2023 om 09:24

Friezinnetje schreef op 19-08-2023 om 08:11:

Gisteren een hele gezellige avond gehad met vrienden.

Ik met broer, kleine neefje en moederĀ 

En heb iets gedaan wat ik al wilde sinds ik mn autootje heb; door de carwash halenĀ  . Was ook een erg schattig jongetjeĀ  bij het tankstation wat ons wilde helpen. (Mijn broer was erbij, die wilde een stukje rijden in mijn bolide, met open dakĀ  )

En heb nu Mozart opstaan, word ik ook blij vanĀ 

Soort van blij: dochter heeft aangifte van iets gedaan en de doorloop richting OM en rechtzaak loopt sneller dan ingeschat. Hoop alleen dat dochter het allemaalĀ  aankan.

PhoebeHolmesreturns schreef op 19-08-2023 om 09:24:

[..]

Ik met broer, kleine neefje en moeder

En heb iets gedaan wat ik al wilde sinds ik mn autootje heb; door de carwash halen . Was ook een erg schattig jongetje bij het tankstation wat ons wilde helpen. (Mijn broer was erbij, die wilde een stukje rijden in mijn bolide, met open dak )

En heb nu Mozart opstaan, word ik ook blij van

Met open dak door de wasstraat? šŸ˜

Lesje suppen gedaan vanmiddag, samen met 1 van de kinderenĀ 
Hebben veel gelachen om zijn gestuntel (hijzelf ook) en hij lag regelmatig in het water.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-08-2023 om 16:15

Auwereel schreef op 19-08-2023 om 13:01:

[..]

Met open dak door de wasstraat? šŸ˜

JaĀ Ā want ik moest nog douchenĀ 
(Nee toen had ik het dak uiteraard even dicht...)

Lollypopje

Lollypopje

19-08-2023 om 17:10 Topicstarter

Dat ik een gratis stuk spekkoek heb gekregen bij de pokebowl die ik had besteld. Geen idee waarom, maar ik klaag niet

Lollypopje schreef op 19-08-2023 om 17:10:

Dat ik een gratis stuk spekkoek heb gekregen bij de pokebowl die ik had besteld. Geen idee waarom, maar ik klaag niet

Spekkoek heerlijk geniet er van.

Ik word blij van alle mussen in mijn tuin. Het is een gekwetter van jewelste in de drinkbak.

Kwam net thuis van een vroege dienst....staat man in de keuken,maakt ravioli, Ā en daarbij een sugo met alles uit de moestuin....Ondanks. Dat het hier 34 graden is!

Ik ben blij dat ik nog niks van mijn broer heb gehoord. Dan vermaakt onze kleuter zich daar vast prima en is ze lekker met haar neef en nichten aan het spelen. Morgen gaan we haar weer ophalen.Ā 

Man en ik hebben ondertussen een heel groot deel van de zolder uitgezocht. De auto vol gepropt en alle zooi al weg gebracht. We wilde vanmiddag wat leuks gaan doen, maar ik ben erg blij dat we toch besloten hebben om verder op te ruimen, want dat is toch veel makkelijker zonder kleuter die wil "helpen". Niet de leukste klus, maar zo blij met het resultaat. Het is nog niet helemaal af, maar er is nu heel veel meer ruimte. Geeft een voldaan gevoel. Vanavond lekker op de bank hangen met een hapje en een drankje en morgen samen uitslapen.

al weer een gezellige avond met vrienden. Nu net weer thuis. Nog even op de bank en dan op bed. Morgen ga ik met een vriendin naar een nieuwe theetuin/camping/winkel op zo'n 15 km van hier en we gaan lekker op de fiets.Ā 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.