Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-08-2023 om 08:40

Blij om iets lekker sufs: op tijd naar station zodat ik tijd heb om nog een kop koffie te halen en ook nog lekker op tijd ben om een eerdere trein te halen. Goed begin van de week 

Verder zag ik net op het station 2 mensen in een vrij lange omhelsing. Werd ik ook blij van 

Uit kunnen  slapen. En een vrije dag vandaag 
Ook weer een stukje  pad onkruidvrij gemaakt. Het gaat niet snel, maar ik kom er uiteindelijk  wel. ( en dan over 2 weken weer opnieuw  moeten beginnen,  maar goed )

Lollypopje

Lollypopje

22-08-2023 om 15:13 Topicstarter

massage aan huis gehad en dat was echt heerlijk. Nu helemaal ontspannen en het gevoel dat ik elk moment kan gaan huilen. Dat laatste voelt overigens niet negatief, blijkbaar komt dat gewoon los.

Als ik er niet te veel naweeën van heb ga ik dit vaker doen 😊

Mijn nieuwe buurvrouw heeft vandaag de sleutel gekregen. Ik ken haar, en ben blij dat zij er komt wonen. Net even binnen gewipt, want beide dochters waren al druk aan het schoonmaken. Leuke meiden, die er erg veel zin in hebben. Komt wel goed. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-08-2023 om 07:49

Friezinnetje schreef op 22-08-2023 om 19:22:

Mijn nieuwe buurvrouw heeft vandaag de sleutel gekregen. Ik ken haar, en ben blij dat zij er komt wonen. Net even binnen gewipt, want beide dochters waren al druk aan het schoonmaken. Leuke meiden, die er erg veel zin in hebben. Komt wel goed.

Ik kom in Friesland wonen... Is ook goed voor mijn Fries   

Ik ben blij eigenlijk gewoon omdat ik blij ben. Nog niet zo lang wakker; wel erg lekker geslapen, ik heb gister nieuwe gelnagels gehaald (kost wat, ben naar een betere maar ook duurdere salon gegaan want ben die goedkopere maar slechte salons zat) kat eten gegeven en koffie gehaald en over 3 dagen ga ik een paar dagen weg en dan zie ik na 5 weken mijn vriendje weer  en ik heb dikke voorpret 

Lollypopje

Lollypopje

23-08-2023 om 14:10 Topicstarter

Ik ben blij dat de masseuse gisteren kwam en niet vandaag, want er word al de hele dag flink geklust in de straat en dan had ik niet heel ontspannen gelegen. Goede timing dus

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-08-2023 om 18:01

Ik heb vakantie!! Nu ben ik aan de beurt! (Niet heel lang, ik heb de big trip in april al gehad, tm 3 september)

PhoebeHolmesreturns schreef op 23-08-2023 om 18:01:

Ik heb vakantie!! Nu ben ik aan de beurt! (Niet heel lang, ik heb de big trip in april al gehad, tm 3 september)

ik moet nog 1 dag en dan heb ik iig 1 week vrij, en als het mooi weer wordt, dan erna nog een week. 

ik ben blij dat ik vandaag het gevoel heb dat ik wat uitgeruster ben. Hopelijk zet het op deze manier door, dan wil ik volgende week weer gaan werken denk ik.

mijn beste vriendin appte me om 16.30 of ik thuis was. We wonen in een andere stad en hadden elkaar al even niet live gezien. Ze kwam met de trein langs mijn stad.
We bleken ongeveer tegelijkertijd aan te komen op het station en nu is ze bij mij en het is zo vreselijk gezellig!!!

De zon na de -vroege-regen. Worden m’n tuinkussens weer droog en kan het beddegoed luchten. 

Ik word blij van een topic dat ik geopend  heb. Maakt mijn vertrouwen  in de mensheid  weer helemaal goed!

dat ik vanmorgen in de auto ben gegaan en niet op de fiets
dat ik (weer) vakantie heb

Dat ik een dikke 'kus' kreeg van m'n kleine, vrolijke meisje. Ze is nog te jong om te beseffen wat een kus is, maar alles wordt afgelikt dus ik ook 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.