Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Wat heerlijk dat het hier geen 40 graden is!

Treurniet schreef op 29-07-2023 om 13:54:

Wat heerlijk dat het hier geen 40 graden is!

Geniet ervan, hier lijkt het wel avond zo donker. Onweer, en de regen valt met bakken naar beneden⛈️

Heerlijk rondje gewandeld in de zon. Want hier in Groningen alleen af en toe een klein buitje en verder lekker weer. 

Fijn dat ik weer de energie had om vanmorgen lekker te gaan zwemmen.

Elmie schreef op 29-07-2023 om 19:17:

Fijn dat ik weer de energie had om vanmorgen lekker te gaan zwemmen.

Wat fijn. Zwem je banen?

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-07-2023 om 19:24

Lollypopje schreef op 29-07-2023 om 09:40:

Ik ben blij met de lepelclub, het topic voor mensen met een energiebeperking. Fijn om een plek te hebben om met mensen te kletsen bij wie ik herkenning vind daarin.

Ik ook, heel erg! 

Ook blij omdat ik leuke middag had in een leuk museum met mijn moeder waar ik zelfs nog een bner heb gespot  (Niet dat ik veel met haar heb maar het idee is gewoon leuk  )

Broodjebrie schreef op 29-07-2023 om 19:24:

[..]

Wat fijn. Zwem je banen?

Ja klopt. Het water kabbelde aardig door de wedstrijdzwemmers 😁 maar het ging niet onaardig na een tijdje niet gezwommen te hebben. Lekker!

PhoebeHolmesreturns schreef op 29-07-2023 om 19:24:

[..]

Ik ook, heel erg!

Ook blij omdat ik leuke middag had in een leuk museum met mijn moeder waar ik zelfs nog een bner heb gespot (Niet dat ik veel met haar heb maar het idee is gewoon leuk )

Gezellig 😃

Elmie schreef op 29-07-2023 om 19:30:

[..]

Ja klopt. Het water kabbelde aardig door de wedstrijdzwemmers 😁 maar het ging niet onaardig na een tijdje niet gezwommen te hebben. Lekker!

Ik ken je gevoel, ik heb het ook weer opgepakt sinds kort, zo fijn om weer te zwemmen.

ik werd blij van mijn kat vandaag. Vanmorgen zag ze me wat bozig aan, want ik was vroeg van bed en het leek net of ze wilde zeggen: Mens, slaap eens uit! 
Vanmiddag in de tuin, sprong ze elke keer tussen de struikjes vandaan, toen ik aan het onkruid wieden was. En na een maand of 3 heb ik haar favoriete touwtje gevonden en daar moet nu natuurlijk steeds mee gespeeld worden. Die gooi ik dan weg en zij apporteert hem weer. Daarbij kan ze erg onnozel kijken. Maar als ik zeg: He waar is je touwtje gebleven, dan gaat ze ook echt op zoek  

ruim 3 uur gefietst samen met kind
En op een camping een kamer geboekt, heel luxe allemaal, had het niet verwacht 

Blij dat we snel zijn geholpen op de huisartsenpost. Zoon was gevallen en had een gat in z'n hoofd. Gelukkig kon het gelijmd worden. Zoon heeft dit zonder gemopper laten gebeuren. 

Friezinnetje schreef op 29-07-2023 om 19:35:

ik werd blij van mijn kat vandaag. Vanmorgen zag ze me wat bozig aan, want ik was vroeg van bed en het leek net of ze wilde zeggen: Mens, slaap eens uit!
Vanmiddag in de tuin, sprong ze elke keer tussen de struikjes vandaan, toen ik aan het onkruid wieden was. En na een maand of 3 heb ik haar favoriete touwtje gevonden en daar moet nu natuurlijk steeds mee gespeeld worden. Die gooi ik dan weg en zij apporteert hem weer. Daarbij kan ze erg onnozel kijken. Maar als ik zeg: He waar is je touwtje gebleven, dan gaat ze ook echt op zoek

Ahhh wat leuk! 

Broodjebrie schreef op 29-07-2023 om 19:32:

[..]

Ik ken je gevoel, ik heb het ook weer opgepakt sinds kort, zo fijn om weer te zwemmen.

Lekker hè. In je nieuwe woonplaats dus weer begonnen of ben je niet verhuisd naar een andere woonplaats?

Elmie schreef op 29-07-2023 om 21:36:

[..]

Lekker hè. In je nieuwe woonplaats dus weer begonnen of ben je niet verhuisd naar een andere woonplaats?

Ik ben inderdaad verhuisd. Zwembad is 5 minuten fietsen, echt fijn

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.