Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Friezinnetje schreef op 27-07-2023 om 22:33:

[..]

https://pastryandbeyond.com/lemon-slice-and-bake-cookies/ en mijn eigen toevoeging was wat gehakte witte chocolade.

Bedankt Friezinnetje  

vakantie!
Vanavond uit eten met man. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-07-2023 om 11:51

Fijne vakantie Saga!
Ik heb heerlijk geflow-yogaad net..!

ik heb heerlijk 4km gerend op hoog tempo, hoger dan normaal. Daar was ik aan toe na alle tandarts doodangsten.

stokstaart schreef op 28-07-2023 om 16:25:

ik heb heerlijk 4km gerend op hoog tempo, hoger dan normaal. Daar was ik aan toe na alle tandarts doodangsten.

Nou dat ga ik zo meteen ook maar doen.... kreeg net de tandartsrekening binnen, daar werd ik ook niet goed van

Eindelijk mijn weckspullen eens uitgepakt (stonden al 6,5 jaar in verhuisdozen) en pruimen geweckt. En druivensap gemaakt, en zwartebessensiroop. En een egeltje waar iets niet goed mee was laten ophalen door de dierenambulance. Kortom, een dag zoals ik ze voor me zag toen ik besloot buiten de stad te gaan wonen

stokstaart schreef op 28-07-2023 om 16:25:

ik heb heerlijk 4km gerend op hoog tempo, hoger dan normaal. Daar was ik aan toe na alle tandarts doodangsten.

Van mijn nieuwe hardloopschoenen 😁

Ik ga ook weer proberen om stress kwijt te raken door hardlopen..

Vanmorgen werd ik om 6.15 uur wakker en heb ik terwijl de rest in huis nog lekker slaapt een kopje koffie gedronken en mijzelf op een ontbijt in bed getrakteerd. Van rustig wakker worden word ik blij. 

Lollypopje

Lollypopje

29-07-2023 om 09:22 Topicstarter

VroegeVogel schreef op 29-07-2023 om 08:03:

Vanmorgen werd ik om 6.15 uur wakker en heb ik terwijl de rest in huis nog lekker slaapt een kopje koffie gedronken en mijzelf op een ontbijt in bed getrakteerd. Van rustig wakker worden word ik blij.

Je hebt je naam eer aangedaan

MellowTurkey78

MellowTurkey78

29-07-2023 om 09:40

Lollypopje schreef op 29-07-2023 om 09:22:

[..]

Je hebt je naam eer aangedaan


trouwens want ik ben ook een ochtendmens.

Lollypopje

Lollypopje

29-07-2023 om 09:40 Topicstarter

Ik ben blij met de lepelclub, het topic voor mensen met een energiebeperking. Fijn om een plek te hebben om met mensen te kletsen bij wie ik herkenning vind daarin.

jongste zoon en ik springen zo op de fiets voor een flinke tocht en blijven ergens een nachtje slapen, zin in...

Yumi schreef op 28-07-2023 om 17:49:

[..]

Nou dat ga ik zo meteen ook maar doen.... kreeg net de tandartsrekening binnen, daar werd ik ook niet goed van

Die kreeg ik net ook en heb behoefte aan een nieuw rondje

Nieuwe piercing laten zetten. En ik ben zo blij met mijn piercer, ze heeft gouden handjes. Voelde niks van de piercing.

van mijn visite die net is geweest

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.