Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Oudste dochter heeft een vakantiebaantje en doet goed haar best. Een aantal vakantiewerkers heeft te horen gekregen dat ze niet meer hoeven te komen ivm te weinig werk, dochter mag blijven!!! Trotse mama. 

Omdat het vandaag zulk shit-weer is, ben ik vanmiddag koekjes gaan bakken. Lekkere citroenkoekjes met een beetje witte chocolade erdoor. Tijd geleden dat ik dat gedaan heb. 

Friezinnetje schreef op 27-07-2023 om 16:02:

Omdat het vandaag zulk shit-weer is, ben ik vanmiddag koekjes gaan bakken. Lekkere citroenkoekjes met een beetje witte chocolade erdoor. Tijd geleden dat ik dat gedaan heb.

Ohh dat klinkt lekker 😋

Yumi schreef op 27-07-2023 om 16:07:

[..]

Ohh dat klinkt lekker 😋

ik hoop dat ze lekker zijn deeg ligt nu nog in de vriezer en dan met een minuut of 10 kunnen ze in de oven. om 5 uur kan ik de eerste wel proeven 

Edit: Ja, ze smaken heerlijk! 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-07-2023 om 18:06

Ik ben blij omdat ik lol begin te krijgen in het rijden in mijn gammelbakkie en ik begin te merken hoe chill het is om een autootje te hebben.. Ook wel erg blij dat het een beetje een oud, eenvoudig beestje is want als ik er een deuk in rijd is dat geen ramp.

PhoebeHolmesreturns schreef op 27-07-2023 om 18:06:

Ik ben blij omdat ik lol begin te krijgen in het rijden in mijn gammelbakkie en ik begin te merken hoe chill het is om een autootje te hebben.. Ook wel erg blij dat het een beetje een oud, eenvoudig beestje is want als ik er een deuk in rijd is dat geen ramp.

Je weet het he, altijd welkom hier. Mooi stuk om lekker te oefenen

Ik kreeg vanmorgen een heel blij gevoel van de kleine druppels die op mijn gezicht kwamen tijdens het wandelen met de hond. 

Dat het net heel goed lukte met de kip paneren. Eerst even aangebakken in de pan, en nu liggen ze in de oven.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-07-2023 om 19:32

Broodjebrie schreef op 27-07-2023 om 18:16:

[..]

Je weet het he, altijd welkom hier. Mooi stuk om lekker te oefenen

Ja idd, ik vind dat geen slecht idee! 

PhoebeHolmesreturns schreef op 27-07-2023 om 19:32:

[..]

Ja idd, ik vind dat geen slecht idee!

Je hebt m'n nummer 🙃

Friezinnetje schreef op 27-07-2023 om 16:22:

[..]

ik hoop dat ze lekker zijn deeg ligt nu nog in de vriezer en dan met een minuut of 10 kunnen ze in de oven. om 5 uur kan ik de eerste wel proeven

Edit: Ja, ze smaken heerlijk!

Mag ik het recept? 

Netherfield schreef op 26-07-2023 om 14:58:

Oudste dochter heeft een vakantiebaantje en doet goed haar best. Een aantal vakantiewerkers heeft te horen gekregen dat ze niet meer hoeven te komen ivm te weinig werk, dochter mag blijven!!! Trotse mama.

Dan voel je je heel trots ja.

Na de eerste zomer in een zomerbaan (iets dat in de winter niet open is) werd mijn zoon in februari gebeld of hij aub nog een zomer wilde komen en hij was ook degene die bij te slecht weer als laatste werd afgezegd met minder weer hebben ze daar minder personeel nodig. 

Yumi schreef op 27-07-2023 om 22:20:

[..]

Mag ik het recept?

https://pastryandbeyond.com/lemon-slice-and-bake-cookies/  en mijn eigen toevoeging was wat gehakte witte chocolade. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

27-07-2023 om 23:09

Broodjebrie schreef op 27-07-2023 om 19:55:

[..]

Je hebt m'n nummer 🙃

Heel ff geduld nog, het is een oud beestje en de auto is nog niet helemaal ok (Hij doet het wel gewoon hoor maar Laat ik binnenkort even nakijken  of ik wacht  als vriend terug is uit Griekenland  en kijkt hij er even naar) Tot die tijd rijd ik in de buurt maar nog even geen grotere stukken... 

En ik ga ook eerst nog even een paar rijlessen nemen, begin ik morgen mee. Niet dat ik zo slecht rijd hoor maar ff de boel opvijzelen. 

First things first dus maar daarna race ik een x naar je toe, thnx voor uitnodiging!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.