Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


gisteren en vandaag 2 dingen op marktplaats verkocht. Geen gedoe, niet afdingen, ik wordt er blij van

Kleuter veegt helemaal zelf haar billen af . Ging ze ineens zelf doen. Nu nog zorgen dat ze ook altijd doorspoelt, het licht uit doet en de deur dicht .

Van de monteur die mijn huis zo geweldig leuk vond. De deuren, de kozijnen, het trappenhuis, het grijze spul op de muren in de hal (echt nog nooit naar gekeken). Het deed hem aan vroeger denken op een positieve manier.
Fijn zulke enthousiaste mensen. 

Tara82 schreef op 24-07-2023 om 11:00:

Kleuter veegt helemaal zelf haar billen af . Ging ze ineens zelf doen. Nu nog zorgen dat ze ook altijd doorspoelt, het licht uit doet en de deur dicht .

Hahaha, maar dat zijn details! Wat goed vandaar 

mijn werkdag is vandaag extra vroeg afgelopen  (zie ook het ergernis topic  )

Saga schreef op 24-07-2023 om 15:32:

mijn werkdag is vandaag extra vroeg afgelopen (zie ook het ergernis topic )

Dus dat was een blije ergernis!

Auwereel schreef op 24-07-2023 om 15:35:

[..]

Dus dat was een blije ergernis!

Toen ik de zonnige kant ging zien wel ja. 

Dat ik na een enorme plensbui, verder droog naar het centrum kon fietsen en dat onderweg de fietsenwinkel waar ik mijn tweedehandsje heb gekocht, gratis even iets (waar ik me aan ergerde) repareerde.

En dat één van mijn lievelingsparfums enorm in de aanbieding was.

Mijn partner is drie dagen op vakantie met stiefzoon, dus ik heb drie dagen het huis voor mezelf (en mijn broer, maar die zit meestal toch op zijn kamer). Rust. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

24-07-2023 om 20:55

Ik heb ontdekt dat ze mijn lievelingsgeur en bodycream en douchegel, die ze eerst alleen in Sephora, niet in Nl, verkochten ze nu ook bij de Douglas hebben, joehoe!!!
En ik heb mezelf vandaag weer op een bak kersen getrakteerd. Die ik helemaal alleen op kan peuzelen want dat koekkiemonster is bij zn ouders in Griekenland... (en das best saai maar nu heb ik ook ff alle ruimte en kan ik dertigers bingen.. )

ik heb een egel in de tuin  

Zoon koos er gisteren voor om in het 'grote' bed te slapen. En hij heeft de hele nacht doorgeslapen. 

Geen kater vandaag 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

25-07-2023 om 10:33

Wobbelkont schreef op 25-07-2023 om 10:30:

Geen kater vandaag

Haha, dat klinkt alsof je je best had gedaan om die wel te krijgen?

Gefeliciteerd .

ik ben blij dat ik geslaagd ben voor 2 broeken, en dat ik bij de kringloopwinkel geslaagd ben voor een sporttas 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.