Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


TanSwallow86

TanSwallow86

21-07-2023 om 18:09

dat het mij is gelukt om weer een maaltijd te maken, en de pijn in nijn rug op de koop te neem.
Nu verplicht rust, want aankomende week 2 ziekenhuis afspraken. Woensdag gastroscopie om half 10 en vrijdag oogarts om 8.00 uur

MellowTurkey78

MellowTurkey78

22-07-2023 om 13:35

Blij ivm een mega inzicht vanmorgen na een paar kutweken (niks aan de hand, maakte ruzie met iedereen, was chagerijnig en werd ff moe van alles en vooral van mijzelf) maar vanmorgen kreeg ik na een byzondere droom over tibetaanse monikken en mega inzicht waar ik erg blij mee ben  :rolling

Van de vriendin-die-ik-niet-eens-zo-goed-ken die haar hulp aanbood bij de ‘neverending klussenlijst’ hier. Er moeten altijd  wel dingen naar boven of beneden en zonder lift met een oud trappenhuis blijft het gedoe. 
Fijn dat er niet een ‘maar eigenlijk heb ik het heel druk’ volgt. Nee ze komt. Punt. 

Dat ik heb doorgepakt en vanmiddag nog naar de tandarts ben geweest voor de andere brug voorbereiding! Over 3-4 weken is het klaar!! Zo lief ook dat mijn lief mee gaat en geduldig is met me

Blij dat ik een weekendje thuis ben. 

dat ik naar mezelf heb geluisterd. Ik werd moe wakker en dat bleef bijna de hele dag zo. 

Omdat ik een hond heb (en ook nog een buurhond uitlaat) loop ik dagelijks veel op straat en door het (sport)park.
Ik raap daarbij graag lege flesjes en blikjes op.

En omdat ik niets beters te doen heb ( ) houd ik bij wat me dat oplevert.
Tot nu toe, in 2023 :

20_Euro.Recto.printcode_place.png

Lollypopje

Lollypopje

23-07-2023 om 15:31 Topicstarter

Dat mijn afspraak van vandaag niet door ging maar dat ik wel even heb kunnen beeldbellen met mijn neefje van 1,5 (en de ouders natuurlijk ) en dat die me op het schermpje inmiddels herkent 😍

Ik mis zo ontzettend veel van het leven mijn neefjes en nichtjes, dat zoiets me echt heel goed doet 😊

Beterlaat2021! schreef op 23-07-2023 om 15:16:

Omdat ik een hond heb (en ook nog een buurhond uitlaat) loop ik dagelijks veel op straat en door het (sport)park.
Ik raap daarbij graag lege flesjes en blikjes op.

En omdat ik niets beters te doen heb ( ) houd ik bij wat me dat oplevert.
Tot nu toe, in 2023 :

20_Euro.Recto.printcode_place.png

Volg je de Zwerfinator ook?

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dirk_Groot

Nee, was ik niet mee bekend. 

Yumi: ik denk dat ze mijn groene tuin attractive vinden.....

Beterlaat2021! schreef op 23-07-2023 om 15:16:

Omdat ik een hond heb (en ook nog een buurhond uitlaat) loop ik dagelijks veel op straat en door het (sport)park.
Ik raap daarbij graag lege flesjes en blikjes op.

En omdat ik niets beters te doen heb ( ) houd ik bij wat me dat oplevert.
Tot nu toe, in 2023 :

20_Euro.Recto.printcode_place.png

Goed bezig! 👏

Ted68 schreef op 23-07-2023 om 16:20:

Yumi: ik denk dat ze mijn groene tuin attractive vinden.....

Zal vast een mooie plek zijn, mag je trots op zijn 👍️

Heel blij dat ik vanmorgen geen hond hoefde uit te laten in de regen. Hij is weer fijn opgehaald door zijn baasje dit weekend. 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

24-07-2023 om 07:35

ik ging een wandeling maken en kwam vijf konijntjes tegen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.