Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat ik net uit mezelf, na een relatief korte nacht, weer uitgerust en met energie wakker ben geworden. 
De laatste tijd werd ik moe en vermoeid wakker, voelde ik me de hele dag door bagger en had ik last van brainfog. Maar nu is die waas weer opgetrokken. Ik heb zelfs weer zin om te gaan sporten. 
Ik wist dat dit zou gebeuren, maar had het pas over een dag of twee verwacht.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-07-2023 om 07:48

Lollypopje schreef op 20-07-2023 om 06:21:

Gisteren kwam er een goede vriend langs om me een knuffel te brengen en toen heb ik heel hard en lang in zijn armen mogen liggen huilen.

Het is bizar hoe hard je dat nodig kunt hebben en kunt missen als je alleen bent, iemand die je gewoon even vasthoudt en je troost.

Fijn is dat he! Ik word helemaal blij van jouw bericht!
Ik ben blij omdat ik gister bij broer at met nichtje en mn moeder was er ook nog en dat vond ik leuk. Ook ging het auto rijden (in mijn nieuwe, 1e autootje, niet mega veel rijervaring) redelijk goed, parkeren (file parkeren in een oude wijk met dunne straatjes en hellende, heuvelachtige straatjes...) ging niet goed, ik liep vreselijk te klooien  maar ik had een plan B. (Ietsje verder was ook parkeergelegenheid, niet file parkeren maar met bocht, dat kan ik wel  . Dan moet ik een paar minuten lopen maar dat is geen drama)

Lollypopje

Lollypopje

20-07-2023 om 07:56 Topicstarter

PhoebeHolmesreturns schreef op 20-07-2023 om 07:48:

[..]

Fijn is dat he! Ik word helemaal blij van jouw bericht!

Dat is wat ik als alleenwonende vrijgezel nu het meeste mis, iemand die gewoon even zijn arm om me heen slaat en me vast houdt. Hoewel ik echt heel goed kan knuffelen met vrienden, is dit toch iets dat niet met iedereen gaat. Bij hem gelukkig wel en als je dan voor het eerst in een eeuwigheid terwijl je totaal uitgeput bent en er doorheen zit zo wordt vastgehouden, dan komt echt alles er uit. Dat was echt wel even fijn. Dat had ik zo nodig. Uitgeput ben ik nog steeds en labiel ook maar ik voel me echt wat lichter en blijer nu 😊


Jij goed bezig trouwens en goed dat je het fileparkeren wel hebt geprobeerd 👍 ik heb een mannelijke kennis die gewoon doorrijd tot hij een plek met minimaal drie vrije plekken omzich heen vind 😂

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-07-2023 om 10:12

Lollypopje schreef op 20-07-2023 om 07:56:

[..]

Dat is wat ik als alleenwonende vrijgezel nu het meeste mis, iemand die gewoon even zijn arm om me heen slaat en me vast houdt. Hoewel ik echt heel goed kan knuffelen met vrienden, is dit toch iets dat niet met iedereen gaat. Bij hem gelukkig wel en als je dan voor het eerst in een eeuwigheid terwijl je totaal uitgeput bent en er doorheen zit zo wordt vastgehouden, dan komt echt alles er uit. Dat was echt wel even fijn. Dat had ik zo nodig. Uitgeput ben ik nog steeds en labiel ook maar ik voel me echt wat lichter en blijer nu 😊


Jij goed bezig trouwens en goed dat je het fileparkeren wel hebt geprobeerd 👍 ik heb een mannelijke kennis die gewoon doorrijd tot hij een plek met minimaal drie vrije plekken omzich heen vind 😂

Ik ken het gevoel van huidhonger, ook lang alleen geweest en als ik dat niet was waren het geen goede relaties/mannen die niks om mij gaven (weet ik achteraf, door schade en schande wordt men wijs)

Dank je! Nou ik heb ook tig rondjes gereden tot ik het durfde hoor, en na 10/15 minuten klieren ging ik over tot plan B. (Dat ik al vantevoren  bed8 had om paniek te voorkomen)  Dat kl*teparkeren ook..

Naar nieuwe kapper geweest en is erg goed bevallen!

Vakantie! 

Heel veel plezier, Friezinnetje! 

Schijnbaar gaat ons lokale poppodium binnenkort weer open! Erg fijn, want het is een mooie zaal, en er zijn al zoveel dingen besproken wat het zou worden. Maar het is tijdens corona gekocht door iemand die er dus weer een poppodium van heeft gemaakt.

had net 2 wassen buiten hangen, toen het helemaal donker werd. Maar er viel helemaal geen regen uit, dus dat was een mazzeltje!

Friezinnetje schreef op 21-07-2023 om 10:00:

had net 2 wassen buiten hangen, toen het helemaal donker werd. Maar er viel helemaal geen regen uit, dus dat was een mazzeltje!

Nu al 2 wassen buiten, wat een vroege vogel 🦉

Yumi schreef op 21-07-2023 om 10:06:

[..]

Nu al 2 wassen buiten, wat een vroege vogel 🦉

vroeg uit bed en meteen aangezet, uurtje per was, derde is bijna klaar  

MellowTurkey78

MellowTurkey78

21-07-2023 om 11:31

Twee hoofdstukken af + huiswerk ingeleverd deze week 
En ook blij om iets sufs; ik heb ontdekt dat ik Elementairy hartstikke leuk vind! 

Ondanks mijn enorme tandartsangst toch gegaan en heb een brug ipv een gat!!!! 2 angstzweet sessies en een bak verdoving. Maar de eerste kant is gedaan.
Nog 1 brug te gaan. Dan is mijn gebit weer compleet!

Heb boodschappen gedaan,en toen ik thuis kwam,stond er in mijn tuin een hert met  2 kleinere hertjes te grazen. Jammer datik niet snel genoeg met mijn  camera ......

Ted68 schreef op 21-07-2023 om 16:48:

Heb boodschappen gedaan,en toen ik thuis kwam,stond er in mijn tuin een hert met 2 kleinere hertjes te grazen. Jammer datik niet snel genoeg met mijn camera ......

Ohh wat leuk, dat is wel bijzonder. Wat moest je daarvoor doen, had je iets lekkers meegenomen of kwamen ze voor je tuin? Ik ken de vlinderstruik, maar wat trekt hertjes?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.