Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van een vriendin die aan de telefoon zei: ‘wij vinden dat je er zo goed uit ziet nu’. Sowieso blij van haar telefoontje. 

Ook van haar woorden in het hier en nu te leven, te genieten van een kop koffie etc. Zij maakt mij blij

van mijn lief, uit de (bereikbare) dienst bij haar in bed gekropen. Heb gewerkt dus mijn slaap was onderbroken. Ze is lekker tegen me aan gekropen en me laten liggen. Daarna is ze ontbijt gaan maken   zo maar eens douchen en de dag echt beginnen

Net geboekt. Ik ga met een vriendin een lang weekend naar Side in Turkije in juli. Een 5 sterren hotel met 24/7 all inclusive. Dat wordt veel feesten en weinig slapen denk ik. zo'n zin in!

watertoren schreef op 16-07-2023 om 14:51:

Net geboekt. Ik ga met een vriendin een lang weekend naar Side in Turkije in juli. Een 5 sterren hotel met 24/7 all inclusive. Dat wordt veel feesten en weinig slapen denk ik. zo'n zin in!

Vind je het niet te warm Watertoren, de komende tijd is het rond de 40 graden? Maar misschien is dat juist wat je zoekt, naast het feesten natuurlijk

Yumi schreef op 16-07-2023 om 16:50:

[..]

Vind je het niet te warm Watertoren, de komende tijd is het rond de 40 graden? Maar misschien is dat juist wat je zoekt, naast het feesten natuurlijk

Nee, de temperatuur houdt mij niet tegen omdat ik me altijd kan koelen in het zwembad. 

watertoren schreef op 16-07-2023 om 17:24:

[..]

Nee, de temperatuur houdt mij niet tegen omdat ik me altijd kan koelen in het zwembad.

De temperatuur als je aan het water kan zitten, voelt natuurlijk anders. Veel plezier alvast!

 🥳

Gisteren zo spannend dat ikzelf met zweet in m'n handen voor de tv zat. En na een thriller van een kleine 5 uur een sensationele ontknoping. Als tennisliefhebber is het dan dubbel genieten om dat vandaag nog eens na te lezen☺️. Dit was echt historisch ♥️. 

"Carlos Alcaraz is op 20-jarige leeftijd al een heel bijzondere speler.Maar dat hij de grote Novak Djokovic zou vloeren op het centre court van Wim-bledon hadden weinig mensen verwacht.Maar het gebeurde,en hoe. In een thriller van vier uur en 42 minuten werd de 36-jarige Serviër na ruim zes jaar weer verslagen op Wimbledon".
https://www.telegraaf.nl/sport/867771246/carlos-alcaraz-verricht-wonder-in-londen-dit-zal-ik-mijn-leven-lang-niet-vergeten

MellowTurkey78

MellowTurkey78

18-07-2023 om 12:24

Ik en vriend zaten gister al een beetje op hete kolen ivm een paar pakketten met automaterialen (lang verhaal) dus toen we gister de pakketbezorger uit mijn buurt zagen hebben we hem aangesproken en hij heeft moeite voor ons gedaan om eventueel gister de pakketten al te bezorgen. Is niet gelukt gister, net wel en ik heb hem een reep Toblerone gegeven omdat hij zoveel moeite voor ons deed. Was hij heel erg blij mee en ik word daar ook heel erg blij van!  

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-07-2023 om 17:34

Vandaag ook weer blij en trots op mijzelf. Ik was een beetje moe en daarom aan het SOGen maar na een heerlijke siësta, even naar buiten en een kop koffie mezelf toch naar de laptop gesleept en 1 hoofdstuk gedaan en dat vind ik best goed van mijzelf.

Phoebe, hoofdstuk van wat, nieuwe vervolgstudie?
Ik was eerst van plan vrij te nemen vandaag, maar zag wat belangrijke mailtjes langskomen, fijn dat ik die heb kunnen afhandelen voor mijn vakantie!

Damoontje schreef op 16-07-2023 om 12:01:

Van een vriendin die aan de telefoon zei: ‘wij vinden dat je er zo goed uit ziet nu’. Sowieso blij van haar telefoontje.

Ook van haar woorden in het hier en nu te leven, te genieten van een kop koffie etc. Zij maakt mij blij

Wat lief dit!

Dat ik nog 1 dag moet werken en ik dan vakantie heb. Veel te veel gedoe deze week, door personeelstekort ed. Maar ik was trots op mezelf omdat ik mijn poot stijf gehouden heb. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-07-2023 om 21:45

Auwereel schreef op 19-07-2023 om 18:31:

Phoebe, hoofdstuk van wat, nieuwe vervolgstudie?
Ik was eerst van plan vrij te nemen vandaag, maar zag wat belangrijke mailtjes langskomen, fijn dat ik die heb kunnen afhandelen voor mijn vakantie!

Ik ben na voedingsleer doorgegaan met gewichtsconsulente 😃. Gaat lekker, al 1 map uit. 

Vandaag chocolade pepernoten gevonden onderin mijn sokkenla. Vergeten te geven met kerst (inside joke). Houdbaar tot 1 oktober! Met man en dochters opgegeten. Heerlijk. 

Lollypopje

Lollypopje

20-07-2023 om 06:21 Topicstarter

Gisteren kwam er een goede vriend langs om me een knuffel te brengen en toen heb ik heel hard en lang in zijn armen mogen liggen huilen.

Het is bizar hoe hard je dat nodig kunt hebben en kunt missen als je alleen bent, iemand die je gewoon even vasthoudt en je troost.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.