Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Dat je echt een weekend-gevoel hebt als je de vrijdagmiddag hard gewerkt hebt!

Dat ik complimenten kreeg van mijn buddy-collega. Ik vind complimenten altijd moeilijk te accepteren, maar ik vond het toch fijn om te horen dat ik m’n werk goed doe. Ondanks dat ik nog in de opleiding zit.

Tara82 schreef op 14-07-2023 om 15:49:

zie net dat mijn pakket zelfs al morgen komt. Nu ben ik nog blijer

Toevallig iets voor in de keuken? Ik was heel blij heel snel iets verkocht te hebben, heb het vandaag verstuurd en volgens de post komt het morgen al aan 

afrodite05 schreef op 14-07-2023 om 19:39:

[..]

Toevallig iets voor in de keuken? Ik was heel blij heel snel iets verkocht te hebben, heb het vandaag verstuurd en volgens de post komt het morgen al aan

haha dat zou wel heel toevallig zijn!

afrodite05 schreef op 14-07-2023 om 19:39:

[..]

Toevallig iets voor in de keuken? Ik was heel blij heel snel iets verkocht te hebben, heb het vandaag verstuurd en volgens de post komt het morgen al aan

Nee het zijn boeken (geen kookboeken). Het zou wel grappig geweest zijn. 

Van de afgelopen week, aantal dingen bereikt die maar niet leken te lukken 

Heel oppervlakkig, maar blij dat mijn nagels weer klaar zijn! Ik heb een nieuwe (gel)nagellak ontdekt. Heel fijn dat het zo'n 2 of 3 weken prima blijft zitten maar wat een ellende om eraf te halen 🙄

Dat ik ein-de-lijk tijd had op het werk vandaag om wat taken achter de schermen op te pakken! En dat collega’s van +\- 20 jaar daarna verantwoordelijkheden oppakten!

Mijn nieuwe keuken is helemaal klaar en hij is zo mooi geworden. Ik ben verliefd!! 😍

Dat ik zelf lampen aan het plafond opgehangen heb.
Ik had verschillende mensen gevraagd en mensen willen wel, maar over drie weken/van de week/moet kijken of ik kan/etc.
Lief dat ze willen helpen 💕, maar het wordt alweer wat vroeger donker en in combinatie met die buien is het zo donker rond een uur of 22:00/23:00.
Alle moed bij elkaar (en YouTube filmpjes, advies buren) nu hangen er al drie van de vijf 💃🏻

Loulou39 schreef op 15-07-2023 om 18:27:

Dat ik zelf lampen aan het plafond opgehangen heb.
Ik had verschillende mensen gevraagd en mensen willen wel, maar over drie weken/van de week/moet kijken of ik kan/etc.
Lief dat ze willen helpen 💕, maar het wordt alweer wat vroeger donker en in combinatie met die buien is het zo donker rond een uur of 22:00/23:00.
Alle moed bij elkaar (en YouTube filmpjes, advies buren) nu hangen er al drie van de vijf 💃🏻

Loulou39 schreef op 15-07-2023 om 18:27:

Dat ik zelf lampen aan het plafond opgehangen heb.
Ik had verschillende mensen gevraagd en mensen willen wel, maar over drie weken/van de week/moet kijken of ik kan/etc.
Lief dat ze willen helpen 💕, maar het wordt alweer wat vroeger donker en in combinatie met die buien is het zo donker rond een uur of 22:00/23:00.
Alle moed bij elkaar (en YouTube filmpjes, advies buren) nu hangen er al drie van de vijf 💃🏻

Wat goed!!

Loulou39 schreef op 15-07-2023 om 18:27:

Dat ik zelf lampen aan het plafond opgehangen heb.
Ik had verschillende mensen gevraagd en mensen willen wel, maar over drie weken/van de week/moet kijken of ik kan/etc.
Lief dat ze willen helpen 💕, maar het wordt alweer wat vroeger donker en in combinatie met die buien is het zo donker rond een uur of 22:00/23:00.
Alle moed bij elkaar (en YouTube filmpjes, advies buren) nu hangen er al drie van de vijf 💃🏻

  

Wat leuk jullie reacties! Maakt me extra trots 💪🏼
Dank! 🌸💕

(O, en ik ga zo ontzettend laat naar bed vanavond, al zou ik nu al willen 🤫, want dan kan ik het licht aan doen 😁.)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.