Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Wauw, mooie foto Friezinnetje Heerlijk om daar zo bij in de buurt te wonen!

Broodjebrie schreef op 13-07-2023 om 17:28:

ik ben blij dat ik weer aan het aankomen ben!

Oh wat goed! Hoe komt dat zo? Heb je wat meer rust? 

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

14-07-2023 om 08:29

ik heb heel lekker geslapen vanacht en allebei mijn mannen (vriend en kater) lagen zo lekker te snurken toen ik wakker werd. Heerlijk.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-07-2023 om 08:33

Blij omdat ik gister eind augustus weer een Ticket Griekenland (nou ja meer Italie, we gaan de auto van vriend weer terugrijden en blijven maar 2 dagen in Griekenland voor we door Italie terug gaan) heb geboekt voor een weektripje!)


HAHA!wait..what schreef op 13-07-2023 om 23:05:

[..]

Oh wat goed! Hoe komt dat zo? Heb je wat meer rust?

Ja ik denk het. Begin steeds meer te wennen in mijn nieuwe woning en ik had vakantie dus daardoor kom ik meer tot rust. En de warmte van afgelopen tijd hielp ook niet echt mee.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-07-2023 om 10:40

Broodjebrie schreef op 14-07-2023 om 08:58:

[..]

Ja ik denk het. Begin steeds meer te wennen in mijn nieuwe woning en ik had vakantie dus daardoor kom ik meer tot rust. En de warmte van afgelopen tijd hielp ook niet echt mee.

Klopt hoor, ik raak daar ook van uit mijn doen...

dat ik vandaag kon uitslapen tot half 10 want de kinderen hebben vakantie

Blij van een leuke afgeprijsde jurk. Was afdeling positiemode. Maar aangezien ik met grote borsten, dikke buik en dunne benen vaak gewone kleding niet pas en dan juist de vraag krijg of ik zwanger ben.... Is het misschien wel handig om kleding te kopen voor ´dikke buiken´.

Hoewel mijn schoonzus de Prental collectie altijd uit haar hoofd kent dus die gaat er vast van alles van denken

Dat ik de was mooi op tijd van de lijn had gehaald, het begon net wat te regenen

Meteen ff buienradar gecheckt en ik haal de was er nu ook af. Dankjewel Friez!

Net een hele snelle deal gesloten op marktplaats en het pakket is al zo goed als onderweg. Zo fijn als het van twee kanten ze vlot gaat. Als het goed is heb ik maandag een grote doos boeken erbij. Nu alleen nog een plekje in de boekenkast proberen vrij te maken. Nu al zin om te gaan lezen. 

zie net dat mijn pakket zelfs al morgen komt. Nu ben ik nog blijer 

Lollypopje

Lollypopje

14-07-2023 om 15:50 Topicstarter

Ik ben heel blij dat het me vandaag gelukt is om af te wassen en ook nog 10 minuten wat lichte rugoefeningen te doen zonder uitgeput te zijn😊

Gezondheid is door slaapproblemen momenteel echt baggerder dan bagger en dan doet het me echt goed als zulke kleine dingen lukken zonder dat ik halverwege moet afhaken omdat ik te moe word.

Oh en van mijn bonbon natuurlijk

Lollypopje,goed om te lezen van de oefeningen👍️🙂.
Hier blij met m'n eigen reactie op een hardnekkig computerprobleem.Nieuwe printer die na lange tijd van alles uitproberen maar geen verbinding met de computer wilde maken. Vroeger steeg m'n bloeddruk dan nogal's naar onrustbarende hoogten😡. Nu na ruim een uur hem uiteindelijk maar gewoon weggezet.En besloten dat ik morgen,overmorgen of volgende week nog wel's verder kijk. Best wel prettig gevoel (voor mezelf) zo'n relaxte reactie..😴

MellowTurkey78

MellowTurkey78

14-07-2023 om 17:02

Dat ik net na een paar dagen gedoe met mijn moeder het net even uitgepraat heb met haar. Wij hebben zelden gedoe en wanneer we dat wel hebben heb ik daar echt stress van. Ik ben dus opgelucht.

En ik heb weer eens kersen gekocht, daar word je toch altijd blij van! (Vriend en ik hebben ondertussen de halve bak al leeg zitten snoepen.. )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.