Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Er is een plekje uitgevallen, of ik vanmiddag al voor het onderzoek kan komen. Blij mee  

Zo leuk, ik heb al een paar jaar een kiwiplant in mijn tuin staan en dit jaar zit hij voor het eerst vol met vruchten. Ik had de hoop al opgegeven dat dat ooit zou gebeuren. 

Vandaag ging ik op bezoek bij mijn schoonzus die in het ziekenhuis ligt. Het zelfde ziekenhuis waar we het ivf traject hebben gedaan. Toen ik door de gang liep kwam die onzekere tijd toch weer even terug. Zoveel keer dat mijn man en ik samen door die gang liepen. Nu huppelde mijn vrolijke kleuter naast mij en was ik zo blij en dankbaar dat we aan die tijd z'n prachtig kind hebben overgehouden. 

ik ben blij dat het niet meer zo warm is! 

Een nieuwe Michael Kors tas + bijpassende portomonnee ..

Mijn bankrekening is iets minder blij

_Audrey schreef op 13-07-2023 om 12:40:

ik ben blij dat het niet meer zo warm is!

Mijn eerste werkdag volgehouden 

Moeie benen van het hobbelen op de werkschoenen. Zo lekker met de pootjes omhoog. Heb ook de hele dag niet aan nieuws en/of politiek gedacht. 

ik ben blij dat ik weer aan het aankomen ben!

Net even rondje gefietst, kwamen we 2 prachtige witte papavervelden tegen. 

Friezinnetje schreef op 13-07-2023 om 20:39:

Net even rondje gefietst, kwamen we 2 prachtige witte papavervelden tegen.

Mooi heb je een foto gemaakt.

Tuinfluiter schreef op 13-07-2023 om 21:43:

[..]

Mooi heb je een foto gemaakt.

347647531_2237244609804003_2588180290324252772_n.jpg?stp=dst-jpg_s1080x2048&_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=eEjRcpvwjiQAX9-5VrX&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AfChczp9cUTT1wdI0o8vqYEix5OfWbFhMJUZZS1GPZk4rg&oe=64B4A405

Ik ben blij met mijn nieuwe gordijnen.

Ah ik word op mijn wenken bediend. Leuk Friezinnetje ik heb nog nooit zo'n veld gezien.

Tuinfluiter schreef op 13-07-2023 om 21:47:

Ah ik word op mijn wenken bediend. Leuk Friezinnetje ik heb nog nooit zo'n veld gezien.

ik ook niet, maar nu hier in de buurt, 2 velden. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.