Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Blij :  tijdens een wandeling met de eigen en een buurhond kwamen we  langs een fijn terras wat open bleek te zijn en dat op máándag...
Dus we kónden niet anders dan een plekje zoeken, in de schaduw en met gras voor de honden en een lekkere lunch bestellen!!!

Boswandeling en daarna rosé met bitterballen op het terras.
Zo gezellig en zulk lekker weer 💕
(En daarna ook nog het nieuwste boek van Karin Slaughter gekocht, even weer een papieren boek, en vanavond de eerste aflevering van B&B vol liefde💃🏻

Oudste dochter geholpen met belastingdingen. Voelde me zo slim. En de HR persoon bij haar baantje zal wel denken… 

Van een leuke prijs in de staatsloterij

MellowTurkey78

MellowTurkey78

10-07-2023 om 23:33

Dank Stokstaart en Auwereel!

Dat mijn buikgriep er slechts 1tje van een dag was. Met de Vierdaagse in het zicht en een al slechte voorbereiding kon ik dit er eigenlijk niet bij hebben, maar het lijkt dus mee te vallen. Alleen nog wat dunne ontlasting.

Friezinnetje schreef op 10-07-2023 om 22:18:

Van een leuke prijs in de staatsloterij

Dat klinkt als meer dan de inleg terug! Fijn vlak voor de vakantie, of heb je er andere plannen mee?

Friezinnetje schreef op 10-07-2023 om 22:18:

Van een leuke prijs in de staatsloterij

Gefeliciteerd!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

11-07-2023 om 07:58

Auwereel schreef op 10-07-2023 om 18:27:

Fijne kleine "excursie" geleid vandaag, gelukkig ging het lopen goed ondanks dat ik gisteren met de fiets onderuit ben gegaan. Begin nu een beetje stijf te worden, maar daar heb ik nu de tijd voor. Lig heerlijk lui in mijn tuintje te luieren.

Offtopic maar oei Auwereel, doe je een beetje voorzichtig? Gaat ie?

Als je van bloed houdt, mijn Schaafwond en glas topic lezen! Ben nog wat "lek" hier en daar, maar ik knap snel op.

Auwereel schreef op 11-07-2023 om 07:43:

[..]

Dat klinkt als meer dan de inleg terug! Fijn vlak voor de vakantie, of heb je er andere plannen mee?

Heb vanmorgen nieuwe schoenen besteld.  Dan blijft er nog wat over.  Was dikke 200 euro 

Friezinnetje schreef op 11-07-2023 om 10:13:

[..]

Heb vanmorgen nieuwe schoenen besteld. Dan blijft er nog wat over. Was dikke 200 euro

Lekker zeg, gefeliciteerd! 

Ik ging meteen ook kijken: 7.50 gewonnen....🫣😂

bij een jarige vriendin op de koffie! Stukske vlaai derbij. Goed begin van de dag, al zeg ik het zelf. 

Friezinnetje schreef op 11-07-2023 om 10:13:

[..]

Heb vanmorgen nieuwe schoenen besteld. Dan blijft er nog wat over. Was dikke 200 euro

Friezinnetje,niet slecht hoor! Was zelf al blij als ik de aankoopprijs net terugwon,helaas geen 'goktalent' hier😢

Niet vandaag maar gisteren: van wat knuffels van een enorm aantrekkelijke vrouw. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.